Dlouhá výluka u Litvínova končí, vrátí se přímé vlaky do Ústí nad Labem
Stanice Louka u Litvínova. Foto: Správa železnic
Do provozu na trať do Litvínova by se měly v příštím roce dostat i RegioPantery.
Do provozu na trať do Litvínova by se měly v příštím roce dostat i RegioPantery.
Dotaz k fotce: Jaký smysl má kulatá 70 dohromady s dolní hranatou 70? To tam je někde dříve umístěná (40) ?
Kulatá 70 je provozidla přechodnosti kategorie tři.
No a když tam není, tak pro vozidla přechodnosti III. kategorie platí dolní hranatej rychlostník.
Vy jste jak nápověda ve Windows. Otázka byla, jaký smysl má kulatý rychlostník na jedné štangli s hranatým, který věstí stejnou rychlost.
Odpověď je jako od Systémového specialisty. 🙂
Neouvažovalo se o prodloužení (obnovení) úseku Litvínov – Horní Jiřetín?
Myslím, že ani omylem….
Uvažuje se cyklostezka, dobrý kompromis…
Máte na to nějaké podklady?
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/horni-jiretin-cyklostezka-hotel-nadrazi.A201120_101648_usti-zpravy_mendl
Dovedl bych si tam představit tramvaj. Ale vlak?
To Litvínovské schizma mi nepřijde nejšťastnější, nestálo by za to napojit nové nádraží i z druhé strany na trať 135 (do Mostu) a zrušit zastávku Litvínov město?
Určitě by to bylo lepší, ale proč to u nás dělat že
Ale notak. Vždyť je to tak krásný paradox, že zastávka -město je od města dál než stanice bez toho přívlastku. Bez těchto kuriozit by železnice ztratila kus svého poslání – zmást třídního nepřítele.
Spíš by možná stálo za to přemýšlet, jak litvínovské „hlavní“ nádraží propojit s tratí na Most.
No dobré ,ale co třeba popsat jak a odkud bude na trati řízená doprava,mě by to zajímalo a možná více lidí,za mě co jsem tam jezdil byl v Litvínově signalista a doprava řízená z Louky ,kde byl i dirigent pro trat na Moldavu a byl výpravčí v Oseku .Jak to bude dnes?Hovořilo se o řízení trati z Teplic v Č a to včetně tratě na Moldavu .Jinak asi občas tam zajede Panter,když bude v některém dni menší turnusová potřeba ,ale asi né denně jak zde píše kolega Josef ,ale hlavně at se jezdí elekricky ,ne reginou ,nebo popelnicí od RJ… Číst vice »
Jezdím tady pravidelně a předpokládám, že lidí přibude. Přímé vlaky začaly jezdit loni, než si na ně lidi zvykli, přišla první vlna Covidu a nepřetržitá výluka. Normálnější rok by měl přinést více cestujících.
Ideální by bylo udělat tady Ústecký S-bahn a protáhnout vlaky od Litvínova do Povrl + přidat zastávku v ÚL u Globusu.
Konečně, snad se bude jezdit opět načas. Ale nevím, jak to chtějí vymyslet s těmi Pantery. Na Děčín- Kadaň je potřeba 6 kusů, na UL – Litvínov jsou potřeba 2 kusy a při zajíždění až do Děčína 3. A v UK jich je 7. Takže bude jezdit max. záloha za U1…
Občas se tam ten jeden kus objevil 😄 Třeba by z nových kontraktů nám dodaj třeba další 2 🤷♂️ Člověk nikdy neví. A jako záloha syslograf.
Spíš né,protože ta záloha bude v Šumperku,kde budou postupně předělávány na dvojsystém a dosazení ETCS všechny děčínské 440.
Kdyby někdo myslel a ten kousek do Kadaně udělal stejnosměrný, tak se nic takovýho dělat nemuselo, ale v tomhle bordelu, že se tomu divím.
Právěže někdo myslel a nemusela být budována měnírna v Kadani za 200 milionů(když je stejně v plànu změna soustavy i smětem do Chomutova.
Regiopanteru není mnoho …ty co jsou ve výrobě už sou přiděleny a ta 60 série co se bude dělat tak čas do olomouckého depa a dva do Bohumína.
Dřív, když jezdily Os Louka u Litvínova – Ústí nad Labem, tak jezdily pantery na všech spojích do Louky, Děčína i Kadaně. Nevím, proč by to nemělo jít teď, když se jedno z ramen prodlouží o 1,5 km.
Protože v té době jezdily pantery hodinový takt jen do Mostu.Do Prunéřova jen každý druhý.A mezi Prunéřovem a Mostem je doplňovaly Regionovy a Šarci.Také Teplice-Litvínov jezdila Regionova.Dnes jezdí vše v elektrice,proto to nejde jako kdysi.
Jenže tehdy se jezdilo do Louky jen ve dvouhodinovém intervalu, proložené vlaky točily už v Teplicích. A linka U1 točila z poloviny v Mostě, dnes jezdí všechny spoje až do Kadaně.
A teď plynule pokračovat s revitalizací z Oldřichova na Děčín…
Mezi Oldřichovem a Teplicemi už se to dokončuje.
Okolo Bohosudova se letos začalo.
A samozřejmě mezi Děčínem a Ústím je „revitalizováno“ už vcelku dlouho.
Jestli pán neměl na mysli kozinu 🙈
Taky jsem to tak pochopil :))))
Myslím, že to pochopil i pán xyz, ale svým příspěvkem chtěl dát najevo, že by to bylo zbytečné.
OldřichOVem. 🙂 S pozdravem -m.