Desítky spojů na jihovýchodě Prahy nevyjely, Arrivě nepřišli řidiči

Servisní středisko Arriva City v Malešicích. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářServisní středisko Arriva City v Malešicích. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Pražská integrované dopravy (PID) se tento týden znovu potýká s nedostatkem řidičů autobusů. Tentokrát se problém projevuje na jihovýchodním okraji

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Virteal

Cerny most a Haje spadaji pod Satalice, kde oblastniho reditele dela jakysi Havranek a u toho se vubec nedivim, ze pod nim nikdo nechce jezdit.

Josef

To jim těch pár drobných co si odcas nechaji zavidite…….nemáte dost vlastních starosti, že udavate na jiné……

ujofero

Ako to len tí zločineckí komunisri robili, keď za socializmu chodil autobus i do tej poslednej dediny a včas, ráno už o 4.00 hod naposledy o 23.00 hod a cestovné stálo 5 Kčs týždenný lístok. Asi nekradli, alebo???. Nech mi to niekto vysvetlí. Boli vlastne zločinci? Nie sú zločinci terajší páni?

Petr CDC

Mám návrh: přepusťmě této skvělé firmě další výkony na železnici. A víme jak to dopadne…..

Josef Kubeš

I na Čáslavsku Arriva předvádí jen to, co je k pláči. Řidiči berou do kapsy, jezdí o 10 minut dříve, na stížnosti nereaguje nikdo…

Ondřej

No já jsem takhle díky tomu, že si řidič vzal prachy do kapsy ušetřil asi 30,- a naopak autobus jel o 10 minut později, ale do cíle přijel včas, dokonce snad ještě o něco dříve. V Kolíně si řidiči taky peníze strkali do kapsy, ale poslední dobou se to již neděje. Jinak s Arrivou Východní Čechy oblast Pardubice a Chrudim jsem nikdy neměl žádný problém. Záleží, kde si stěžujete – já třeba na Kolínskou Arrivu posílal stížnost, jak na dopravce, tak Městský úřad Kolín, úřad mi na to odpověděl, že to neřeší, tak jsem jim napsal, že by to řešit… Číst vice »

znalec

ty seš trotl řidiči nejezdi dřive ale pouze pozdě a většinou za to muže jizdni řad a hustota provozu

To

Zajímavý je, že se prakticky vždy jedná o Arrivu… Nj, dopravce vyhraje podle nabídnuté ceny a pak zjistí, že to za tu cenu nejde odjezdit a stát/kraje ještě doplácí mzdy řidičů. To je to konkurenční prostředí v praxi.

Chachar Budvar

Velice jednoduché: Malé peníze (na někom se pODStřelenými „výběrky“ uspořit musí, systém padajícího lejna je zřetelný) = málo rukou ochotných ke kroucení knedlikem:) Rádoby manažerské hrátky na „trh“ konečně přináší kýžený efekt.

Petr

Hlavně, že Arriva provozu vcelku zbytečné linky typu Brno – Přerov, Praha – Teplice a podobně, kde kopíruje trasu vlaku a kde se lidi dostanou vlakem pokud nejede autobus a ruší spoje, kde je autobus jedinou možností pro lidi. Chápu, že je řidičů nedostatek, ale chtělo by to řidiče používat efektivně a ne je plácat na linky kopírující vlaky.

František

Třeba to někomu časem dojde…

Jančurobujci

Ty linky nejezdí evidentně zbytečně, z pohledu cestujících určitě…
Jsem si nevšiml, že by Arriva Morava nebo Teplice neodjížděla svoje regio spoje, je to pořád hlavně Arriva Praha a Kladno, které dnes rovněž patří pod Arrivu.
Ony zmíněné linky hlavně vadí některým šotoušům a ČD.

železničář v důchodu

Petr: „Hlavně, že Arriva provozu vcelku zbytečné linky typu Brno – Přerov, Praha – Teplice a podobně, kde kopíruje trasu vlaku a kde se lidi dostanou vlakem pokud nejede autobus ……“ Obávám se, že aspoň pokud jde o linku Teplice – Praha jste asi „střelil kozla“: připouštím, že na silnici sice dochází k mimořádnostem nepříznivě ovlivňujícím cestování mnohem častěji než na železnici, ale za normálních podmínek (= jízda přibližně podle jízdního řádu) je cesta autobusem na této trase (Teplice – Praha-Holešovice) o cca půlhodinu kratší a hlavně výrazně levnější (max 90 Kč za jízdu autobusem oproti 174 Kč za plné… Číst vice »

jančurobijci

Ropid by měl Arrivě postupně všechno sebrat.
Řidičů a strojvedoucích je všeobecně málo, ale to co předvádí oni nikde jinde není.
Je zajímavé, že soukromníci co od nich přebrali na kladensku cca 8 turnusů vč. víkendů, jezdí.

Ondřej

Přesně, taky bych jim to sebral, uvidíme, jak to bude vypadat v linkové dopravě po výběrových řízení, doufám, že toho Arriva dost ztratí.
Navíc má Arriva v nejbližší době přebrat po Stenbusu linku 155. 2 pořadí každý den, takže nějakých 6 řidičů navíc, kde je vezmou fakt netuším.
A od půlky června bude ještě hůře až začnou dovolené, tak nedostatek řidičů bude ještě vyšší viz. loňský rok.

Romanero

Hmm, tak už bychom byli minus ČSAD Kladno a minus Arriva, abychom byli spravedliví. A kdo by to pak měl jako jezdit..?

Mirek

ČSAD Kladno je taky Arriva, proto ten problém.

Jančurobujci

Romanero: On by se někdo zase našel, to bych se vůbec nebál.
Záleží na tom, aby se nejezdilo za příliš málo na km.
Protože potom se šetří na řidičích a ti jdou logicky jinam.
Bohužel často jinam úplně mimo dopravu, je takových dnes hodně, že mají D, ale dělají něco úplně jinýho.
V lepším případě chodí jezdit brigádnicky.

Johnny Gomez

Jancu/Romanero: Sebrat by jim to mel – jezdi totalnimi vraky a to co ridi ty autobusy je (neumim to popsat slusne).. trasa Budejovicka – Jilove u Phy na lince 3xx. Na linkach PID 3xx Kladno – Praha jezdi Krome arriva Kladno i dlouhodobe Expresscar, Lamer a ted nove i Valenta. Takze verim ze by to radi pokryly.. Problem je tady v tom ze ridici dostanou mnohem vic kdyz budou jezdit smluvni dopravu z letiste do centra (autobusy, mikrobusy, auta) anebo jdou ridit primo pod MHD Praha – tam dostanou 35 000 hrubko. A tak treba na linkach Slany Praha u… Číst vice »

Ondřej

Taky bych se nebál toho, že by to neměl, kdo jezdit, on třeba takový Štěpánek (Maja agency), Stenbus, Uher, Baronetto, Aranea a další mohli klidně pár linek po Arrivě provozovat. Jen by nebylo v PID 20 dopravců, ale 30 – myslím, že to ničemu nevadí. ¨
Icom a Zemek by si taky určitě rádi něco z výkonů ukousli – Zemek kvůli tomu koupil OAD Kolín.

Arriva sice o nějaké výkony přišla, ale stejně si tím nic nevyřešilo, protože jejich řidiči odcházejí ke konkurenci, kde mají asi lepší podmínky.

Roman

Na ja – drbat fajn, platit najn. To je snad všeobecně známé o těch co se honosí plaketou s DýBý khumpeny – chlív neuvěřitelenej!