Desítky spojů na jihovýchodě Prahy nevyjely, Arrivě nepřišli řidiči
Servisní středisko Arriva City v Malešicích. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Pražská integrované dopravy (PID) se tento týden znovu potýká s nedostatkem řidičů autobusů. Tentokrát se problém projevuje na jihovýchodním okraji
Cerny most a Haje spadaji pod Satalice, kde oblastniho reditele dela jakysi Havranek a u toho se vubec nedivim, ze pod nim nikdo nechce jezdit.
To jim těch pár drobných co si odcas nechaji zavidite…….nemáte dost vlastních starosti, že udavate na jiné……
Ako to len tí zločineckí komunisri robili, keď za socializmu chodil autobus i do tej poslednej dediny a včas, ráno už o 4.00 hod naposledy o 23.00 hod a cestovné stálo 5 Kčs týždenný lístok. Asi nekradli, alebo???. Nech mi to niekto vysvetlí. Boli vlastne zločinci? Nie sú zločinci terajší páni?
Mám návrh: přepusťmě této skvělé firmě další výkony na železnici. A víme jak to dopadne…..
I na Čáslavsku Arriva předvádí jen to, co je k pláči. Řidiči berou do kapsy, jezdí o 10 minut dříve, na stížnosti nereaguje nikdo…
No já jsem takhle díky tomu, že si řidič vzal prachy do kapsy ušetřil asi 30,- a naopak autobus jel o 10 minut později, ale do cíle přijel včas, dokonce snad ještě o něco dříve. V Kolíně si řidiči taky peníze strkali do kapsy, ale poslední dobou se to již neděje. Jinak s Arrivou Východní Čechy oblast Pardubice a Chrudim jsem nikdy neměl žádný problém. Záleží, kde si stěžujete – já třeba na Kolínskou Arrivu posílal stížnost, jak na dopravce, tak Městský úřad Kolín, úřad mi na to odpověděl, že to neřeší, tak jsem jim napsal, že by to řešit… Číst vice »
ty seš trotl řidiči nejezdi dřive ale pouze pozdě a většinou za to muže jizdni řad a hustota provozu
Zajímavý je, že se prakticky vždy jedná o Arrivu… Nj, dopravce vyhraje podle nabídnuté ceny a pak zjistí, že to za tu cenu nejde odjezdit a stát/kraje ještě doplácí mzdy řidičů. To je to konkurenční prostředí v praxi.
Velice jednoduché: Malé peníze (na někom se pODStřelenými „výběrky“ uspořit musí, systém padajícího lejna je zřetelný) = málo rukou ochotných ke kroucení knedlikem:) Rádoby manažerské hrátky na „trh“ konečně přináší kýžený efekt.
Hlavně, že Arriva provozu vcelku zbytečné linky typu Brno – Přerov, Praha – Teplice a podobně, kde kopíruje trasu vlaku a kde se lidi dostanou vlakem pokud nejede autobus a ruší spoje, kde je autobus jedinou možností pro lidi. Chápu, že je řidičů nedostatek, ale chtělo by to řidiče používat efektivně a ne je plácat na linky kopírující vlaky.
Třeba to někomu časem dojde…
Ty linky nejezdí evidentně zbytečně, z pohledu cestujících určitě…
Jsem si nevšiml, že by Arriva Morava nebo Teplice neodjížděla svoje regio spoje, je to pořád hlavně Arriva Praha a Kladno, které dnes rovněž patří pod Arrivu.
Ony zmíněné linky hlavně vadí některým šotoušům a ČD.
Petr: „Hlavně, že Arriva provozu vcelku zbytečné linky typu Brno – Přerov, Praha – Teplice a podobně, kde kopíruje trasu vlaku a kde se lidi dostanou vlakem pokud nejede autobus ……“ Obávám se, že aspoň pokud jde o linku Teplice – Praha jste asi „střelil kozla“: připouštím, že na silnici sice dochází k mimořádnostem nepříznivě ovlivňujícím cestování mnohem častěji než na železnici, ale za normálních podmínek (= jízda přibližně podle jízdního řádu) je cesta autobusem na této trase (Teplice – Praha-Holešovice) o cca půlhodinu kratší a hlavně výrazně levnější (max 90 Kč za jízdu autobusem oproti 174 Kč za plné… Číst vice »
Ropid by měl Arrivě postupně všechno sebrat.
Řidičů a strojvedoucích je všeobecně málo, ale to co předvádí oni nikde jinde není.
Je zajímavé, že soukromníci co od nich přebrali na kladensku cca 8 turnusů vč. víkendů, jezdí.
Přesně, taky bych jim to sebral, uvidíme, jak to bude vypadat v linkové dopravě po výběrových řízení, doufám, že toho Arriva dost ztratí.
Navíc má Arriva v nejbližší době přebrat po Stenbusu linku 155. 2 pořadí každý den, takže nějakých 6 řidičů navíc, kde je vezmou fakt netuším.
A od půlky června bude ještě hůře až začnou dovolené, tak nedostatek řidičů bude ještě vyšší viz. loňský rok.
Hmm, tak už bychom byli minus ČSAD Kladno a minus Arriva, abychom byli spravedliví. A kdo by to pak měl jako jezdit..?
ČSAD Kladno je taky Arriva, proto ten problém.
Romanero: On by se někdo zase našel, to bych se vůbec nebál.
Záleží na tom, aby se nejezdilo za příliš málo na km.
Protože potom se šetří na řidičích a ti jdou logicky jinam.
Bohužel často jinam úplně mimo dopravu, je takových dnes hodně, že mají D, ale dělají něco úplně jinýho.
V lepším případě chodí jezdit brigádnicky.
Jancu/Romanero: Sebrat by jim to mel – jezdi totalnimi vraky a to co ridi ty autobusy je (neumim to popsat slusne).. trasa Budejovicka – Jilove u Phy na lince 3xx. Na linkach PID 3xx Kladno – Praha jezdi Krome arriva Kladno i dlouhodobe Expresscar, Lamer a ted nove i Valenta. Takze verim ze by to radi pokryly.. Problem je tady v tom ze ridici dostanou mnohem vic kdyz budou jezdit smluvni dopravu z letiste do centra (autobusy, mikrobusy, auta) anebo jdou ridit primo pod MHD Praha – tam dostanou 35 000 hrubko. A tak treba na linkach Slany Praha u… Číst vice »
Taky bych se nebál toho, že by to neměl, kdo jezdit, on třeba takový Štěpánek (Maja agency), Stenbus, Uher, Baronetto, Aranea a další mohli klidně pár linek po Arrivě provozovat. Jen by nebylo v PID 20 dopravců, ale 30 – myslím, že to ničemu nevadí. ¨
Icom a Zemek by si taky určitě rádi něco z výkonů ukousli – Zemek kvůli tomu koupil OAD Kolín.
Arriva sice o nějaké výkony přišla, ale stejně si tím nic nevyřešilo, protože jejich řidiči odcházejí ke konkurenci, kde mají asi lepší podmínky.
Na ja – drbat fajn, platit najn. To je snad všeobecně známé o těch co se honosí plaketou s DýBý khumpeny – chlív neuvěřitelenej!