Depo historických vozidel ČD v Lužné se znovu otevírá. Nabídne „osáhavací“ Kafemlejnek

Depo historických vozidel ČD. Pramen: České dráhyDepo historických vozidel ČD. Pramen: České dráhy

Zaměstnanci muzea využili koronavirovou pauzu k časově náročnější údržbě.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek

Tak to aby v tom kafemlejnku vše přivařili, jinak nebude za chvíli co osahávat.😭

Pepa z plzenskeho depa

Dnes se tam pojedeme podivat. Ostatne jako kazdy rok.
Chtel jsem jet z Plzne vlakem, ale po zjisteni, ze se tam budem trmacet tri hodiny me ten napad rychle presel.
Jizdni doba vlaku je v pohode, ale cekat na prestup i vic jak hodinu v Rakovniku se mi fakt nechce…
Kdyby existovalo primy spojeni z Plzne pres Mladotice a Kralovice do Rakovnika, tak by se to dalo zvladnout o dost rychleji.
Vysledkem je, ze pojedeme autem a timhle stylem zacinam verit v rozpad mensich trati… 😞
Škoda.

TehdyZChomutova

Touhle trasou jsem v jezdil z Chomutova do Prahy na školu od roku 2002. Už tehdy ta místy vytrhávali druhou kolej. Ta trať je krásná kochačka, ale příšerná klikatice a pokud to jel motorový vůz, tak to byla jistota zpoždění. Jediná šance, že to jelo na čas byla lokomotiva s vagóny, ale to bylo raritní. Při současné výstavbě na I/7-R7/D7 je ta trať rychlostně nekonkurenceschopná. Ale myslím si, že by ta trať neměla zaniknout, protože jako výletní trať pěknou krajinou stáji za vyjížďky. Až budou děti dostatečně velké, tak je tam určitě vezmu na výlet. Snad to stihnu….

Krušnohorec

O třicet let dříve zde jezdily Ganzy. Večer do Chebu, ráno z Chebu. Libeňáci zpočátku zde neuměli jezdit, takže samá sekera.

Zbmaster

Před cca 15 ti lety se tam dala osahat každá lokomotiva. Dokonce i zatopené lokomotivy byly otevřené a dalo se i zahoukat.

Gwann

no, jo, a středočeský kraj chce ukončit vozbu osobaku v luzne…

Winchester1873

většina návštěvníků už tak přijíždí auty

Krušnohorec

Protože není čím přijet, zvláště z Chomutova.

Jaaa

Protože jim nic jiného nezbývá. Tristní.

Jiří Jagoš

Dobrý den,
docela by mě zajímalo jak bude pan Plochý řešit provoz vozidel po roce 2022?
Všechny velké lokomotivy končí na kotel ( 477.043, 354.195, 475.179 )

Vašek

To je jednoduché. Odvezou se do depozitáře v Chomutově.