Delta Air Lines se vrací do Prahy, od května obnoví spojení do New Yorku
Boeing 767 společnosti Delta Air Lines. Foto: Collin Brown Photography / Flickr.com
Dopravce počítá až se sedmi lety týdně.
Dopravce počítá až se sedmi lety týdně.
Uff, ještě, že máme poblíž rozumná letiště jako VIE nebo MUC a nemusíme sledovat na kterém českém regionálním letišti zrovna jakou linku otevírají nebo ruší…
A přitom to sleduješ víc než kdokoliv jinej 😀
Koukám, že mínusáři asi ještě nikdy nebyli na nějakém větším letišti. .. 😂
Škoda, že nemáme poblíž normální lidi! Chudák!
Neví někdo náhodou jestli ještě vůbec Air Canada Rounge bude provozovat dalkovky do Evropy protože teď mají ve flotile jen A320 family (bez lr/xlr)? Ale třeba to nekdy snad přebere Air Canada
Air Canada Rouge urcite nebude lietat do Prahy. Pretoze momentalne nema ziadne dialkove lietadla a tie ktore mala prereabaju na CARGO verzie. Mozno Air Transat aj to nieje iste.
Zatím jsem o návratu nějaké pravidelné přímé linky do Kanady neslyšela. S kýmkoli.
Určitě pozitivní zpráva pro obnovu letecké dopravy v Česku. Dost mě překvapilo, že se poměrně rychle vrací dvě přímé linky do prakticky stejné destinace. Jistě, stará 767ka není úplně state-of-art letadlo, ale do roku 2025 je Delta plánuje všechny vyřadit, dopad covidu na finanční zdraví aerolinek to může ještě urychlit. Jsme zvědav na vývoj linky United do Newarku, tam se jedná sice zatím také jen o sezónní linku, obsluhovanou též 767kou, ale nedávno se nechala společnost slyšet, že má velké plány s A321XLR, které by mohli nasadit na evropské linky, kde třeba není po část roku provoz widebody ekonomický.
Určitě dobrá zpráva, do New Yorku se chystám.
Ale určitě ne se starou 767, to si radši přestoupím ve Frankfurtu nebo Zurychu na něco moderního.
To mě právě taky zarazilo, myslel jsem, že nám 767 ve velkém odcházejí do důchodu a nahrazují je 787-8. Řekl bych, že ani z ekonomického hlediska musí vycházet líp 787 než 767. Třeba to nasazení ještě změní, pokud bude dost cestujících.
Delta 787 nemá
S 787 bych nepocital, uz z toho duvodu ze je Delta nema. Ale treba 330 neo by se mohla ukazat.
Jj 330 i 330 neo jsou super, zvlášť v jejich konfiguraci jsou moc příjemné pro cestování.
Vnímám to úplně stejně. Bohužel pro Prahu jako druhouřadou a výhradně turistickou destinaci tohle z pohledu Delty stačí.
A co od Delty čekáte? Vyřadili všechny 777-200 a na dálky mají jej 61x 767 a 21x A350. Nic víc. A logicky A350 půjdou na ty nejvytíženější trasy, protože mají větší kapacitu.
Nehledě na to, že 767 procházejí poslední dva roky obnovou interiérů, takže pro cestujícího jsou to více méně nová letadla.
Nezapomeňte na 11x A330-200, 31x A330-300 a 11x A330-900 😉
Jo padon, na ně jsem úplně zapomenul 😀
767 je stale zaklad dalkove flotil Delty, vy druhorada destinace.
… zkuste se podivat, cim treba delta leta do new yorku z londyna.
Vidíte, a co by za to spousta lidí dala, proletět se v jediném letadle na světě, které nabízí seating 2-3-2, oproti dobytčákům s 2-4-2, 3-3-3 nebo 3-4-3.
Přesně. S tímto typem jsem letěl 5–6krát zpáteční lety PRG -JFK a nemám žádné stížnosti. Mnohem lepší je mít 1 souseda na sedadle uličky než dva, kteří čekají, až vyskočíte.
Přesně tak 767 do PUJ z FRA taky dobry
Doporucuji pred tim, nez neco placnete, si zjistit fakta.
ty 767, co ma Delta, jsou letadla v naprosto luxusnim stavu.
A já právě naopak zvolím 767. Díky bohu za ní a za aktuálně asi nejpohodlnější economy na dálkovkách, co se prostoru a pohodlí sedaček týče.
Snad ještě stále Delta nabízí jako dezert zmrzku 🙂