Delší život pro jumba? Vznikající Avatar Airlines chtějí od Boeingu 30 nových 747-8i

Boeing 747 v barvách Avatar AirlinesBoeing 747 v barvách Avatar Airlines

Tento týden odlétl do pouště ke šrotaci další Boeing 747, tentokrát společnosti Qantas. Zatímco se několik let zdá, že éra

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mad_Majk

To zavání Fischerismem 😀
Stránky běžící na WordPressu, obrázky postahované z google, hlavní fotka Photoshop level 1..ajajajajaj, 1. Apríla teprve bude 🙂

Jiří Kocurek

Tak ze stránek běžících na WordPressu bych vůbec nic nevyvozoval. Nemáte Toyotu, že ne? Ta má stránky ve WordPressu.

Jen tak

jste si opravdu jisty, ze toyota ma stranky na wp? 🙂

Captain777

Dobra zprava pro nás piloty tripel seven a seven four seven. Btw jsem zpět na bázi a zitra po 3 měsících tocim LAX

GPGP

Vážený pseudopilote, buď doložíte osvědčení, že můžete pilotovat výše zmíněné stroje nebo vás redakce v rámci boje proti dezinformacím zablokuje.
Toto je web pro diskutující odborníky nebo ne pane Sůra?

Y.K.

Ona sice do LAX létá A380, ale co.

Zdeněk

Když už tak „triple seven“, pane pilote! Tripla pak můžeš chytit kdekoli, kde se budeš vydávat za pilota a kde budou povětrné ženštiny.:-)

Přemek

Zajímava společnost. Jejich web uvádí extra levné spojení a současně spokojené zaměstnance znamenající spokojené zákazníky. Extra levné spojení lze dosáhnout levným pořízením spolehlivých starších a dobře udržovaných letadel, dále úsporným režimem firemního provozu s nepřemrštěnými platy managementu a solidními platy pro stálé profesionální zaměstnance. 747 představuje navzdory stáří prakticky nejúspěšnější vekokapacitní letoun historie, ale proč ne i ještě nějaké budoucnosti? Vždyť stačí pár inovací zlepšujících provozní náklady při zachování či prodloužení resursu. Téhle společnosti se skutečnými profesionály v čele přeji úspěšný start a hlavně dlouhý, spolehlivý a nenákladný let.

Y.K.

Ty PR mžukanice opravdu berete vážně? Zajímalo by kolik mají spokojených zákazníků. 😀
Dokud nezahájí provoz a prodej letenek, tak ten web neznamená vůbec nic.

Nicky

Pokud by tohle mysleli vážně, tak mohou skoupit za zlomek ceny A380 co se vyřazují. Jsou prakticky zánovní oproti B747.

Jen tak

větší náklady, větší kapacita … průser.

Jiří Kocurek

Hádám, že tyhle A380 budou mít těsně před generálkou, takže sice vypadají levně, ale ještě jednou tolik nasypete do oprav.

Nicky

Ne všechny – jsou to ukončené leasingy, ale pořád na tom budou po všech stránkách lépe než ty staré 747.
Uvidíme, jak to s těmi použitými A380 nakonec dopadne.

Jen tak

blbe. kdyby mely smysl, tak se nevali na vrakacich.

ekonomika a380 je pruser, pokud je plne zaplnena.

zaplnit a380 je docela narocne. linek schopnych naplnit a380 (a to jeste za cenu, ktera to ero zaplati) je … pomalu.

nenaplnena a380 je po ekonomicke strance megapruser.

nicky

Tak kde jinde by to mělo fungovat než mezi největšími městy v USA, tedy hodně pasažérů a oproti Evropě a Asii i vyšší ceny letenek. A pro amíky létající běžně vnitrostátní lety v narrowbody může být doubledecker i docela zážitek za který mohou být ochotni pustit nějaký ten dolar.

Jen tak

kdyby to mohlo fungovat, tak uz to davno delaji… letenky v usa drazsi, nez v evrope? od kdy proboha 🙂 jediny typ letu, kde ma v usa 747 smysl (aspon teoreticky), jsou east coast – west coast. a to jeste v omezene mire. problem jumba na kratkych letech je spousta … dlouhe pruletove casy a od toho odvijejici se nizsi hodinovy nalet, jiny pomer zateze (hodiny / cykly), nez na ktere to letadlo bylo staveno a rada dalsich jinak americani jsou principialne zvykli na to, ze sice letaji mensim letadlem, ale s tim, ze spoj jim leti v podstate kazdou… Číst vice »

Adrian

Souhlas, letěl jsem JFK-LAX za 95$ v A321 Jet Blue. Sice s takovou cenou možná náplní 747, ale rozhodně si na sebe nevydělaji.

Jen tak

bombasticky titulek … a pak (zaplatpanbuh) racialni clanek … ale chapu, ze kdyby titulek odpovidal obsahu, nejlikne na to nikdo 🙂

Tom

Tipuji na kachnu. Nemá to podle mě moc logiku. Vysoká spotřeba není na souboj lowcostů dobrá zbraň.

R.L.m.

A já to vidím na „díru na trhu“. 😁 Ale na tom virtuálním. Stačí „dešifrovat“ první slovo z názvu Avatar Airlines. 😁 Zkratka AA, ta je v reálném světě již „obsazená“, ale v tom virtuálním … takže virtuání peníze, virtuání výroba, tu Boeing by zvládnout mohl, přeprava avatarů za virtuální měnu a tu když konvertujete na tu reálnou, tak máte „vyvařeno“ … 😁

Tuaer

Zajímavé, že jejich barvy jsou barvy KLM s odstraněnými logy. To. pak působí ještě důvěryhodněji.

FrantaM

Zajímavé. Je fakt, že na v přepočtu na sedačku vykazuje 747-8 nižší spotřebu A380. Sice za cenu trochu nižšího komfortu, což ale nízkonákladové aerolinky řešit nebudou.

Juraj

Nízkonákladové aerolinky ale tiež nechcú riešiť, ako konzistentne zaplniť 400 miest, a pritom mať vysokú utilizáciu stroja počas dňa.
Existuje skrátka veľmi dobrý dôvod, prečo lowcosty po celom svete majú hlavne A320 a 737, a tiež prečo widebody vídame na krátkych letoch len na veľmi, veľmi špecifických trhoch.

Jen tak

to sice ma… ale kdyz ji naplnis.