Dělníci se vracejí na problémový úsek D1 u Humpolce

Práce na D1 v úseku Humpolec - Větrný Jeníkov. Foto: SkanskaPráce na D1 v úseku Humpolec - Větrný Jeníkov. Foto: Skanska

Ředitelství silnic a dálnic obnovuje práce na modernizaci dálnice D1 v úseku mezi Humpolcem (Exit 90) a Větrným Jeníkovem (Exit

Ředitelství silnic a dálnic obnovuje práce na modernizaci dálnice D1 v úseku mezi Humpolcem (Exit 90) a Větrným Jeníkovem (Exit 104). Během dneška budou probíhat lokální opravy před zahájením stavby samotné, následovat bude instalace dopravních omezení, která sníží počet jízdních pruhů.

„Od pondělí 16. března nejpozději od 18:00 hodin bude v celém úseku doprava vedena ve dvou jízdních pruzích v obou směrech,“ uvedl mluvčí ŘSD Jan Studecký.

Téměř čtrnáctikilometrový úsek je druhým nejdelším ze všech 20, na které je modernizace D1 rozdělena. Delší je pouze část Velký Beranov – Měřín (14,7 km). Úsek Humpolec – Jeníkov je zároveň nejproblémovější stavbou celé modernizace.

Modernizace D1, stav k únoru 2020. Pramen: ŘSD

Modernizace D1, stav k únoru 2020. Pramen: ŘSD

Původně ji mělo provádět česko-italsko-kazašské sdružení vedené firmou Geosan. To ale po komplikacích koncem roku 2018 dostalo po pár měsících od ŘSD výpověď (samo také vypovědělo smlouvu), následně ŘSD zakázku zadalo Skansce. Hotovo má být letos na podzim, v roce 2021 se bude ještě dodělávat ekodukt.

Jarní práce na modernizaci D1 již naplno probíhají také mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi a u Velkého Meziříčí.

Tagy D1 modernizace Humpolec - Větrný Jeníkov ŘSD
3 komentáře