Ne že bych tomuhle moc rozuměl, ale mám dojem, že asfalt potřebuje permanentní péči. Přespárovat před zimou, než začne mrznout a vyspravit po zimě. Jestli na to 12 let nikdo nesáhl, tak mě to moc nepřekvapuje.
Obávám se, že chyba je jinde. Mám informaci „jedna paní povídala“, že na hydroizolaci byla použita epoxidová stěrka u které nebyl dodržen technologický postup aplikace. Výsledkem je doslova odlupující se asfalt v celé své tloušťce až na zmíněnou izolaci. To zase mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. Oprava v roce 08 byla skutečně generální a dělalo se na mostě úplně vše nové. Zdá se, že ne úplně správně 🙁
Na tom něco bude, protože to je stále do kola, už po první zimě se začal asfalt trhat a děje se to každý rok, hlavně na části mezi nájezdem z Kamenické ul. a prvním sjezdem (podle značení sjezd Hřensko/Centrum), no ani jinde to není žádná sláva, ale v těchto místech je to fakt extrém. Většinou to na rok vydrží, na jaře to opraví a po další zimě už zase samá díra. Letos jim to nevydrželo ani přes léto, díry se tam dělaly už v srpnu. Pár let zpátky to měli i odkryté až na spodní vrstvu, ale ne po celé… Číst vice »
Skoro to vypadá, že se pan primátor z Burešovi partičky vzteká a hrozí žalobama jen proto, že mu na mostě upadla jeho speciální papalášská SPZ PRIMAT0R. Proč radši nezvedne telefon a nezavolá svému šéfovi, aby svému jinému podřízenému na mnoha ministerstvech domluvil a něco a tim udělali. Holte nedělají, kecají.
Honza
3 let
Oficiální název tohoto přemostění, je most Budovatelů. Fakticky se ale jedná o dva zcela oddělené mosty vedle sebe. Do nedávna to bylo nejdelší přemostění v Čechách.
kolemjdoucí
3 let
Nejšílenější na tom je fakt, že jsme vše tak zprivatizovali, že ŘSD nemá svůj stavební tým, který by mohl takové věci řešit (podobně jako v Rakousku, ale i v dalších zemích) rychle a bez složitých výběrových řízení alespoň na dobu, než dojde k výběrovém řízení velké opravy, tedy než to zprocesuji dle zákona, aby náhodou někdo něco neukradl.
Takhle si tady žijeme, v té naší vesničce malé, střediskové… Na druhou stranu s námi nikdy nikdo nebude počítat ve velkém konfliktu, kvůli nemožnosti přesouvat větší vojska. Ťokovy průsmyky kam se podíváš.
Ale notak, na havarijní opravu výběrové řízení není potřeba. A ŘSD samozřdejmě prostředky má, zalátání děr dovedou udělat. Jen se a) nechce b) nezbyly peníze v kolonce údržba.
Což se může stát i ve společnosti, kde ani kadeřník nemůže vlastnit nůžky.
Děd Vševěd
3 let
Tak to je stavařině pořád. Záruka 5 let, to vydrží a pak se firmy na to rádi vrátí.
Martin
3 let
Vždyť je to 12 let, co se to kompletně dělalo ! To zase bude radost, projíždět městem !
Při tom provozním zatížení se není čemu divit, že po 12 letech jsou v povrchu vozovky díry. Ovšem mnozí si myslí, že asfalt vydrží věčně a tak na opravy dlabou, dokud v díře neruvou kolo vlastního auta.
Na fotce je vidět, že už se to jednou opravovalo. Z nějakého důvodu ta záplata nedrží.
Záplata nedrží, není-li správně provedena (obvykle nedostatečné prohřátí starého asfaltu, takže se nový a starý dobře nespojí a vznikne trhlina, do které nateče voda).
Tak doufam, ze ze souteze bude vyrazen majitel tohoho dila
Jestli pak má město Děčín všechny silnice ve své správě opravené bez výtluku? Ale je smutné, že ŘSD neumí alespoň zadělat díry a výtluky.
Já teda nejsem stavař, ale není něco špatně, když před 12 lety opravovaný most potřebuje už zas rekonstrukci?
Ne že bych tomuhle moc rozuměl, ale mám dojem, že asfalt potřebuje permanentní péči. Přespárovat před zimou, než začne mrznout a vyspravit po zimě. Jestli na to 12 let nikdo nesáhl, tak mě to moc nepřekvapuje.
Obávám se, že chyba je jinde. Mám informaci „jedna paní povídala“, že na hydroizolaci byla použita epoxidová stěrka u které nebyl dodržen technologický postup aplikace. Výsledkem je doslova odlupující se asfalt v celé své tloušťce až na zmíněnou izolaci. To zase mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. Oprava v roce 08 byla skutečně generální a dělalo se na mostě úplně vše nové. Zdá se, že ne úplně správně 🙁
Na tom něco bude, protože to je stále do kola, už po první zimě se začal asfalt trhat a děje se to každý rok, hlavně na části mezi nájezdem z Kamenické ul. a prvním sjezdem (podle značení sjezd Hřensko/Centrum), no ani jinde to není žádná sláva, ale v těchto místech je to fakt extrém. Většinou to na rok vydrží, na jaře to opraví a po další zimě už zase samá díra. Letos jim to nevydrželo ani přes léto, díry se tam dělaly už v srpnu. Pár let zpátky to měli i odkryté až na spodní vrstvu, ale ne po celé… Číst vice »
To by mohlo být.
Dejte to do televize a uvidíte zázraky 🙂
Skoro to vypadá, že se pan primátor z Burešovi partičky vzteká a hrozí žalobama jen proto, že mu na mostě upadla jeho speciální papalášská SPZ PRIMAT0R. Proč radši nezvedne telefon a nezavolá svému šéfovi, aby svému jinému podřízenému na mnoha ministerstvech domluvil a něco a tim udělali. Holte nedělají, kecají.
Oficiální název tohoto přemostění, je most Budovatelů. Fakticky se ale jedná o dva zcela oddělené mosty vedle sebe. Do nedávna to bylo nejdelší přemostění v Čechách.
Nejšílenější na tom je fakt, že jsme vše tak zprivatizovali, že ŘSD nemá svůj stavební tým, který by mohl takové věci řešit (podobně jako v Rakousku, ale i v dalších zemích) rychle a bez složitých výběrových řízení alespoň na dobu, než dojde k výběrovém řízení velké opravy, tedy než to zprocesuji dle zákona, aby náhodou někdo něco neukradl.
Takhle si tady žijeme, v té naší vesničce malé, střediskové… Na druhou stranu s námi nikdy nikdo nebude počítat ve velkém konfliktu, kvůli nemožnosti přesouvat větší vojska. Ťokovy průsmyky kam se podíváš.
Ale bude. Ten, kdo nebude řešit únosnost mostů a vzniklé škody.
Vót kakaja krasivaja avtostrada. Vperjod!
Ale notak, na havarijní opravu výběrové řízení není potřeba. A ŘSD samozřdejmě prostředky má, zalátání děr dovedou udělat. Jen se a) nechce b) nezbyly peníze v kolonce údržba.
Což se může stát i ve společnosti, kde ani kadeřník nemůže vlastnit nůžky.
Tak to je stavařině pořád. Záruka 5 let, to vydrží a pak se firmy na to rádi vrátí.
Vždyť je to 12 let, co se to kompletně dělalo ! To zase bude radost, projíždět městem !
Před 12 lety si to kompletně připravili na co nejrychlejší nutnost další stavební zakázky.
Údržba se totiž zásadně nedělá. Někteří by jim údržbu dokonce rovnou zatrhli. Totak, ještě by si na tom někdo vydělal, radši ať to spadne celé.
Při tom provozním zatížení se není čemu divit, že po 12 letech jsou v povrchu vozovky díry. Ovšem mnozí si myslí, že asfalt vydrží věčně a tak na opravy dlabou, dokud v díře neruvou kolo vlastního auta.
Na fotce je vidět, že už se to jednou opravovalo. Z nějakého důvodu ta záplata nedrží.
Záplata nedrží, není-li správně provedena (obvykle nedostatečné prohřátí starého asfaltu, takže se nový a starý dobře nespojí a vznikne trhlina, do které nateče voda).