Já pokud chci vystoupit tak zmáčknu tlačítko a vystoupim, řídiči to respektují a podívejte se co jezdí v MHD taky za dobytek místo lidí, řidič ten těžkou práci má
Honza V.
1 rok
Tak to je rarita, pokud tam doteďka žádné zastávky na znamení neměli a plácali dveřmi všude i v prázdných zastávkách v pustině. Možná by bylo lepší jít s dobou a zavést režim na znamení rovnou všude a vynechat tu hloupou mezifázi, kdy cestující musí někde studovat nějaké křížky.
V článku se neříká, jak se řešily zastávky doposud, třeba to taky řidiči ignorovali. Ten poslední odstavec jsou obecné fráze, to určitě nemá úřad z vlastní hlavy.
Jan
1 rok
MHD v Děčíně je jedna velká fraška. Ti amatéři z Dopravního podniku města Děčína už teď projíždějí zastávky zcela náhodně, nejlépe dříve, než jim ukládá jízdní řád, řidiči si totiž mohou dělat, co chtějí. Obsluhu zastávek v celém městě absolutně nikdo nekontroluje a vedení podniku to absolutně nezajímá. Město neprovádí žádné kontroly plnění smlouvy. Když jsem se dotazoval na kontroly dodržování standardů kvality a jejich výstupy, odkázalo mě město na normu ISO 9001, tedy žádné standardy kvality určené nemá, a tedy není co kontrolovat. Nezastavování autobusů jsem tu řešil několikrát, vždy když si stěžuji, že autobus nezastavil, nikdo nic nevyřeší… Číst vice »
Hm, ale podle ISO 9001 se musí připomínky uživatelů (zákazníků) přijímat a odpovídat na ně (jak byly řešeny)… takže pokud vám to nevezmou a neodpoví tak ISO neplní a bylo by záhodno dopsat na jejich certifikační autoritu, si pište že ti to aspoň formálně projednají, a možná že je při příští certifikaci i víc „proženou“!
Blátošlap
1 rok
Za změnu by určitě stálo osazenstvo informačního centra na autobusovém nádraží. Jelikož vám tam s ničím neporadí, buď nic neví, nebo to má na starost „Doprava Ústeckého kraje“. Jízdní řád vám vytisknou, ale ceník to v žádném případě!
Já pokud chci vystoupit tak zmáčknu tlačítko a vystoupim, řídiči to respektují a podívejte se co jezdí v MHD taky za dobytek místo lidí, řidič ten těžkou práci má
Tak to je rarita, pokud tam doteďka žádné zastávky na znamení neměli a plácali dveřmi všude i v prázdných zastávkách v pustině. Možná by bylo lepší jít s dobou a zavést režim na znamení rovnou všude a vynechat tu hloupou mezifázi, kdy cestující musí někde studovat nějaké křížky.
Stará garda umí udělat i ze zastávky bez znamení, zastávku na znamení 🙂
V článku se neříká, jak se řešily zastávky doposud, třeba to taky řidiči ignorovali. Ten poslední odstavec jsou obecné fráze, to určitě nemá úřad z vlastní hlavy.
MHD v Děčíně je jedna velká fraška. Ti amatéři z Dopravního podniku města Děčína už teď projíždějí zastávky zcela náhodně, nejlépe dříve, než jim ukládá jízdní řád, řidiči si totiž mohou dělat, co chtějí. Obsluhu zastávek v celém městě absolutně nikdo nekontroluje a vedení podniku to absolutně nezajímá. Město neprovádí žádné kontroly plnění smlouvy. Když jsem se dotazoval na kontroly dodržování standardů kvality a jejich výstupy, odkázalo mě město na normu ISO 9001, tedy žádné standardy kvality určené nemá, a tedy není co kontrolovat. Nezastavování autobusů jsem tu řešil několikrát, vždy když si stěžuji, že autobus nezastavil, nikdo nic nevyřeší… Číst vice »
Hm, ale podle ISO 9001 se musí připomínky uživatelů (zákazníků) přijímat a odpovídat na ně (jak byly řešeny)… takže pokud vám to nevezmou a neodpoví tak ISO neplní a bylo by záhodno dopsat na jejich certifikační autoritu, si pište že ti to aspoň formálně projednají, a možná že je při příští certifikaci i víc „proženou“!
Za změnu by určitě stálo osazenstvo informačního centra na autobusovém nádraží. Jelikož vám tam s ničím neporadí, buď nic neví, nebo to má na starost „Doprava Ústeckého kraje“. Jízdní řád vám vytisknou, ale ceník to v žádném případě!