DB Regio objednaly 18 jednotek Siemens Mireo pro vlaky v Lužici, budou s dobíječkami na kola
Jednotka Siemens Mireo pro Deutsche Bahn
Společnost Siemens vyhrála zakázku na osmnáct třívozových elektrických jednotek pro DB Regio. Vlaky nasadí státní dopravce v provozním souboru Lužice,
180 objednávek na vlak který ještě není na světě, je dosti interesantní. Respektive v prototypech je, ale prozatím v interní testovací fázi.
Kolo na baterky, auto na baterky, vlaky na baterky, MHD na baterky … a pak vypadne elektřina a zdegenerovaní lidi raději nevylezou ani ven z domu. 😀
jak kdo, někteší nastartujopu generátor a jedou dál :-))
Proziravi mají vlastní výrobnu s úložištěm.
motorka na benzin ,auto na naftu, vlaky na naftu, MHD na naftu .. a pak dojde ropa a zdegenerovaní lidi raději nevylezou ani ven z domu. 🙂
Ještě že nemám auto ani na baterky, ani na naftu, ale na ethanol. To snad nedojde 😁
To, že dojde ropa je ve střednědobém horizontu podstatně méně pravděpodobné než výpadek elektřiny.
Stačí omezení dodávek. Jako v roce 1973.
Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky. OPEC už dávno není co býval.
Jste si jistý, že bez elektřiny natankujete?
Byl by to problém, ale šlo by to. Elektrifikace IAD je nesmysl.
Výpadek elektřiny ale věci na baterky nezastaví (na rozdíl od těch, které baterky nemají).
Při posledním velkém blackoutu na severu USA v roce 2003 se podařilo nahodit síť zpátky do provozu za dva dny.
Obecně neexistuje důvod, proč by to mělo trvat dýl, i při hodně masivním výpadku sítě.
Myslel jsem samozřejmě „těch elektrických věcí, které baterky nemají“.
Traktor na naftu. A kdo nepravocal na poli s motykou, ať se neodváží kritizovat pluh.
ropa nám pravidelně dochází už asi posledních 40 let