DB Regio objednaly 18 jednotek Siemens Mireo pro vlaky v Lužici, budou s dobíječkami na kola

Jednotka Siemens Mireo pro Deutsche BahnJednotka Siemens Mireo pro Deutsche Bahn

Společnost Siemens vyhrála zakázku na osmnáct třívozových elektrických jednotek pro DB Regio. Vlaky nasadí státní dopravce v provozním souboru Lužice,

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
X 1

180 objednávek na vlak který ještě není na světě, je dosti interesantní. Respektive v prototypech je, ale prozatím v interní testovací fázi.

Adam H

Kolo na baterky, auto na baterky, vlaky na baterky, MHD na baterky … a pak vypadne elektřina a zdegenerovaní lidi raději nevylezou ani ven z domu. 😀

Dalibor

jak kdo, někteší nastartujopu generátor a jedou dál :-))

Arimatejsky

Proziravi mají vlastní výrobnu s úložištěm.

Krocan

motorka na benzin ,auto na naftu, vlaky na naftu, MHD na naftu .. a pak dojde ropa a zdegenerovaní lidi raději nevylezou ani ven z domu. 🙂

Ten_z_Bíliny

Ještě že nemám auto ani na baterky, ani na naftu, ale na ethanol. To snad nedojde 😁

Pražák

To, že dojde ropa je ve střednědobém horizontu podstatně méně pravděpodobné než výpadek elektřiny.

PetrD

Stačí omezení dodávek. Jako v roce 1973.

Pražák

Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky. OPEC už dávno není co býval.

Y.K.

Jste si jistý, že bez elektřiny natankujete?

Pražák

Byl by to problém, ale šlo by to. Elektrifikace IAD je nesmysl.

czhunter

Výpadek elektřiny ale věci na baterky nezastaví (na rozdíl od těch, které baterky nemají).

Při posledním velkém blackoutu na severu USA v roce 2003 se podařilo nahodit síť zpátky do provozu za dva dny.
Obecně neexistuje důvod, proč by to mělo trvat dýl, i při hodně masivním výpadku sítě.

czhunter

Myslel jsem samozřejmě „těch elektrických věcí, které baterky nemají“.

Jiří Kocurek

Traktor na naftu. A kdo nepravocal na poli s motykou, ať se neodváží kritizovat pluh.

AAA

ropa nám pravidelně dochází už asi posledních 40 let