Dárek ke Dni otců? Mototechna dala do prodeje „embéčko“ za 1,8 milionu
Do nových výšin se vyšplhaly ceny předrevolučních škodovek. Mototechna Classic ze sítě AAA Auto dala u příležitosti Dne otců do
Do nových výšin se vyšplhaly ceny předrevolučních škodovek. Mototechna Classic ze sítě AAA Auto dala u příležitosti Dne otců do
Ináč chcel by som vidieť fotku motoru… Ktorú asi pre istotu neukázali.
Odporúčam hlavne fotku č. 5, kde nejaký „odborník“ prehodil logá okrídleného šípu. Tie smaltované červené boli iba na deLuxkách a MBXkách. Vyrábali sa v mincovni Kremnica. Zohnať ich v dobrom stave je takmer nemožné. Mám deLuxku z 10 série, jednu z prvých. Po náročnej, desaťročie sa tiahnucej renovácii. Snáď ju dokončím tento rok… A tiež nebude tak ako opustila fabriku. Bude mať dobové úpravy. Lebo tiež som nezohnal všetky pôvodné diely a rôzne detaily. Síce to nie je MBX…. Ale kamoš má MBGčku, čo je možno ešte väčšia rarita než MBX.
Už podľa fotiek vidím že je to bastel. Hotový frankenštajn voz. 1,8 milóna Kč? Sa nieko musel zraziť s koňom. Možno za desatinu ceny by to mohlo mať zmysel. A po pár úpravách by to aj vyzeralo tak ako opustilo fabriku. Chápem že tie diely sa ťažko zháňajú (lebo ich našťastie mám).
MBéček jezdí miliony, motory 1,0 mají pořád v nabídce… Za 1,8 mega je lepší investovat do Tatrovek.
další expert na veterány….
Jo? Vyrobeno 440 tisíc kusů. Ony se Embéčka namnožily?
pro mně jsou MBéčka i ty současná….
Ta cena je totální úlet a jestli to někdo zaplatí tak je blázen
Je jich uz jen 50, ktery sberatel by jej nechtel mit ve sbirce…
To bude nějaká kombinace barvy a „výbavy“. Těch popelnic jinak existují stovky až tisíce…
Přečtěte si pořádně článek. Tohle je dvoudveřová verze.
Jo ahá. Tak to je opravdu raritní popelnice a kdo má volný mega, neměl by váhat.
Pro běžného člověka nemá veterán smysl a jeho cenu si neuvědomuje. Ale veteránistů je hodně, tak poptávka po veteránech je veliká a veteránů je málo. Tak proto ty ceny.
Pokud chci Veterána, pak vím přesne jakého. pokud vím jakého , nejdu pro něj do AAA, protože tam veterány nemaj.
Za tyhle peníze seženete daleko zajímavější auta
to je možné, ale mnozí sbírají právě Škodovky….
Felicie není nejžádanější, je to Škoda 450. Vypadá jako Felicie, bylo jich vyrobeno něco kolem tisícovky a je na podvozku Spartaka, listová pera, jiný nárazník, řazení pod volantem, odlišná palubka, maska žralok, volant atd. Normální smrtelník je od sebe nerozezná. Ale rozdíl je 500-600tis.
Jinak kdo dá za to MBX 1,8 mil je blázen. To nemá a nikdy nebude mít tu hodnotu.
Hlavně to nejede, nesedí, nebrzdí. To z těch let třeba Porsche je jiná písnička a za zlomek ceny toho předraženého embéčka.
nečekejte, že se v AAA o auta nedajbože veterány někdo opravdu zajímal. Koupit plečku, co nejlevněj ji „počolíchat“ a nazvat to renovací, nastříkat v lakovně „novýmů lakem a velmi draho prodat. Ten co to koupí spláče nad výdělkem, páč aby měl veterána v stavu „originál“ může začít s renovací znova.
otázkou je jakprošel renovací. Pokud vagón kytu + nějak to vyvařit + nastříkat dvousložkovým lakem, je cena brutálně přemrštěná. Pokud je vše uděláno tak, jak má být a správnými technologiemi a správným lakem, pak je to cena solidní.
Jsou to Áčka, takže to bude nejspíš tak, jak popisujete + ten základ bude z několika různejch aut.
Cena absolutně nereálná (max 800tis)
A Felicie není nejžádanější.
Bože můj….
Viděno na živo, není to zdařilá renovace. Na aute je spousty chyb. A cena absolutně nesmyslná. Jenže věřím že se prodá. Za poslední roky se veteráni prodávají za neuvěřitelně divoké částky.
Z kolika škodovek to „áčka“ seskládala?
Jo , i v Boleslavi se diví 🙂