Daň za chybějící D1. Přerov čekají čtyři měsíce dopravních problémů

Polní ulice v Přerově. Foto: Přerov.czPolní ulice v Přerově. Foto: Přerov.cz

Obyvatele Přerova i všechny motoristy projíždějící městem čekají od 11. března velké komplikace. Na čtyři měsíce se zavře Polní ulice,

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zesp

Ještě odkaz na pár cca 14 dní starých fotek ze stavby, která zatím pokračuje dosti svižně:

https://seta00121.rajce.idnes.cz/Stav_vystavby_estakady_Predmosti_k_9.2.2019

zesp

Patrik s celou tou svojí záškodnickou bandou se teď musí chechtat a ukájet se pomyšlením, kolika desetitisícům lidí se mu to těma jeho obstrukcema podařilo dosti těžce zkomplikovat život v už tak problematické lokalitě. Je to smutné, kam až ta demokracie dospěla, když se musí jednat i s takovými „existencemi.“.. Ještě štěstí, že se začalo stavět to přemostění, ale mělo to být už před deseti lety. Jen doufám, že nezačne strkat čumák i do toho a v nějakém kanále na staveništi se nenajde nějaký „chráněný“ druh potkana nebo krysy. To už by mě asi fakt trefilo… Držme palce, ať to… Číst vice »

Vojta

Kdyby geniální projektanti nenavrhli D1 skrz zástavbu Dluhonic, ale o 150 m vedle, tak by se obyvatelé Dluhonic nemuseli obracet na Patrika. Tak to dopadá, když se nevhodné řešení tlačí na sílu.

František

Tak pořád lepší jeden infarkt než poškozování prostředí pro všechny. Demokracie spočívá právě v domluvě lidí s různými zájmy, ne v prosazování jednostranných řešení (zde více prostoru a pohodlí především pro auta namísto zlepšování šetrnější veřejné a kolejové dopravy). Zkuste se občas na něco podívat nezaujatě z více stran…

petr.r

dispečeři dopravy to asi budou klonit po D1 na kroměříž, vyškov-olomouc—–, Nevím co tym konšelům udělal tovačov, vždyt ta cesta je na pokraji smrti.

Petr766

Jako vždy, nebýt škůdce Patrika, dávno mohlo být vyřešeno.

Jan Sova

tohle jde mimo Patrika a podle plánů… Patrik napadl úsek Říkovice – Přerov (Dluhonice), který je problematický i tak a nabral skluz i posečkáním pro archeology. To bude asi podobná písemka jako obchvat Hradec – Velké Opatovice.

LKB

No ja bych rekl, ze se stavi prutah, ktery se mel stavet uz v 90. letech, protoze uz po roce 1995 bylo zjevne, ze je potreba. A dnes uz je EXTREMNE POTREBNY. Takze diky Bohu.

petr.r

no a kdyby nebylo Patrika, tak se jezdí po dálnici, podívejte se na mapu, co vůbec se ted(možná se nějaký spolek zase najde) tak asi možná bude stavět a kde mohla být D1 už průjezdná.

František

A co nejezdit tolik auty? Je nutné třeba takové hovězí rozvážet přes půl Evropy, a ještě po silnicích? Skutečně se všechno musí pořád přesouvat do stále větších center s dojížďkou či dovozem? A když ano, proč pořád podíl relativně úspornější kolejové dopravy klesá? Hledejme řešení v příčinách, ne v následcích. Možná. že současná megalománie už poměrně brzy povede k závažným problémům s obživou, ale to se jaksi nechce vidět. Ostatně stačí války o zdroje, jimiž se na druhé straně nehorázně plýtvá.

CervenaKarkulka

Hradec – Velke Opatovice? To jako ty Velke Opatovice u Jevicka? To bude naprosto uchvatny obchvat.