Další úsek na dvoustovku má zelenou, SŽDC získala razítko pro úsek Nezamyslice – Kojetín
Vizualizace stanice Nezamyslice po modernizaci. Pramen: SŽ
Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) získala další důležité povolení pro modernizaci trati Brno – Přerov. Ministerstvo životního prostředí vydalo souhlasné
hledal jsem vizulace, ale nenašel ten přejezd(podjezd) v chropyni. Bude to zajímavé z hlediska fakty rušení křížení cest, některé jsou v zástavbě-viz ta chropyně u nádraží.
Absolutně nepoučitelní, místo spojnice do Zlína, se spáchá něco, co ušetří pár minut do Přerova? Okresního města, které má tak chytře řešené nádraží, že většina důležitých vlaků jen projíždí.
no jo no, ale jak to jinak řešit.
Pane Petre, smekam pred Vasi kosatou moudrosti, Vy musite byt velmi chytry.
Pane Jane, co je košatě moudrého nad myšlenkou rozumného propojením Slovácka s moravskou metropolí, která jednoduše řečeno neexistuje? Aha vím, přes Břeclav je to rozumné a stošedesátkou, že?
Ale tento úsek je součástí budoucího spojení Brno – Zlín
Máte pravdu budoucího a jak zlínáci vidí tu vizualizaci nezamyslic a zítra půjdou na vlak……….
Tak asi proto, že Ostrava je důležitější..
Tak problém Zlína je především Zlín samotný. Od Brna se tam vždy nějak dostane. A pokud vím tak Zlíňaci se stále bojí toho, že přes Zlín začnou jezdit rychlíky..
Valaši jsou obecně kapitola sama pro sebe.
Napřed si po sobě opravte chyby v nadpisu a v článku a zjistěte si správné názvy obcí než něco dáte na net.
Opraveno
Tak si taky oprav tu svojí větu, když tady machruješ, Moraváčku…
Takže nakonec ani červená „VRT podle ZÚR“, ani modrá „VRT v souběhu s dálnicí D1“, ale pouze modernizace vícem=ně ve stávající stopě. Velká škoda!
http://www.vysokorychlostni-zeleznice.cz/wp-content/uploads/2015/10/B_1_Prehledna_situace_modernizace_trati_Brno-Prerov_web.jpg