Stavební povolení na opravu D1 napadli majitelé reklam, hrozí další zpozdění

Modernizace D1. Foto: Ministerstvo dopravyModernizace D1. Foto: Ministerstvo dopravy

Modernizace dalšího úseku D1 může nabrat opět zpoždění. Ministerstvo dopravy se musí vypořádat s dvěma rozklady proti stavebnímu povolení na modernizaci

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrN.

Na Slovensku zakázali bilboardy ještě před ČR. A žádné problémy si s tím nedělali. Podél D2 od Břeclavi do Bratislavy jich napočítáte na prstech jedné ruky. A to tak 200m v poli. Mám ten dojem, že SR, kde v minulosti šlo všechno z těžka a pomalu, nás už v mnohém předběhla (satelitní mýto i na cestách 1.tř., elektronické známky, bilboardy, tabule na dálničních křižovatkách „Jste v protisměru!“ atd.).

thegrid

Úžasný zákony, děkuji politikům za ně.

Tomáš

Ty billboardy tam hlavně už téměř rok nemají vůbec být, k 1.9.2017 měly být VŠECHNY u dálnic a silnic I. tříd ODSTRANĚNY na náklad majitele. Nejen Czech Outdoor, ale i další firmy však zákon okázale ignorují a náš stát je (aspoň v této záležitosti) tak impotentní, že jim to prochází. A teď se ještě tato firma bude dovolávat práva, když sama zákon okázale ignoruje? To je vrchol drzosti!
A tak se všichni ještě dlouho budeme muset dívat na hnusné billboardy polepené špinavými a potrhanými stáními symboly. Nejen zahraniční turisté při cestě po našich dálnicích nad tím kroutí hlavou…

železničář v důchodu

Ty billboardy hlavně měl už dávno někdo odstranit – a když to nechtěl udělat a neudělal sám jejich vlastník, tak to měl udělat „z moci úřední“ a na náklady jejich vlastníka zvýšené o pořádně „mastnou“ pokutu „stát“!

Nikolaj M.

Problém není v CzechOutdoor – jsme něco jako právní a demokratická země a je to jejich právo. Byť morálně nepochopitelné, když reálně tam ty billboardy už nemají mít, takže sami porušují zákon a současně se dovolávají zákona.
Problém je v tom, že něco takového posune stavbu o rok. To se má řešit standardně v rámci týdnů, pokud nejde o nějaké opravdu komplikované záležitosti. Snažím se zjistit, jestli i v okolních zemích jsou takové problémy, se mi to zdá trochu jako tady místní unikát, aby v takové míře se odsouvaly všechny dopravní stavby.

Petr Neuwirth

Celé je to dané totální neschopností ŘSD, kde zůstali jen samí neschopní lidi, protože ti schopní už dávno odešli do soukromé sféry za vyššími platy. Bohužel v ŘSD to z finančního hlediska stojí zaprd, toto až se změní, tak ty procesy třeba půjdou rychleji a ve finále stát ušetří i za cenu zvýšených mzdových nákladů v těchto organizacích

železničář v důchodu

A to jako si ti „schopní“ (podle Vás) měli místo „útěku do soukromé sféry“ spíše nafasovat montérky a nářadí a vydat se ty billboardy odstranit, když je neodstranili jejich vlastníci, ačkoli to měli udělat? Není k tomu náhodou kompetentní a za to odpovědný někdo jiný než ŘSD?

Petr Neuwirth

Reagoval jsem spíše smutné tvrzení že takový rozklad dokáže stavbu oddálit o rok, to přece není normální…

železničář v důchodu

Ale to není zdaleka záležitost (výhradně) zaměstnanců ŘSD – „kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde“, a to i při dokonalé přípravy investice, takže mnohem více záleží na tom, kdo o těch námitkách a rozkladech rozhoduje.

Sotous

Tok už by to měl skončit.
Nemá na to.

Mohl by třeba burešovi vest domácí knihovničku na to by manažersky stačil.

Petr.R

jen tak dále, když i tady 70% čtenářů podporuje nějaký levárny, zlodějinu a obcházení zákonů…..