Další žaloba proti pokračování Pražského okruhu. Od spolku, který k němu má 12 km vzdušnou čarou
Štěrboholská spojka. Foto: SOKP511.cz
Odpůrci stavby, jejíž neexistence přináší denně podle materiálu ministerstva dopravy čtyři miliony korun denně ztrát, chtějí posouzení všech částí okruhu najednou.
Tak pojďme zahustit dopravu do Chaber. Mě sice cesta potrvá o pár minut déle než na obvyklé trase, ale co bych pro ty místní sympatické lidi neudělal. Pokud občas zatroubím tak se nedivte.
Ti starostové předměstských vesniček už nevědí, jak jinak si dodat sebevědomí…no prosím, ať si protestují. Můžou to protáhnout o roky, ale bude jim to k ničemu. Na důležitosti jim to nepřidá a pupky se jim z toho taky nezmenší…kdyby raději pro své občany opravili chodníky, že… 🤷♂️
Přemýšlím, v čem je problém – v neochotě centrálních plánovačů diskutovat s dostatečným předstihem o alternativách nebo v něčí potřebě prudit za každou cenu? Když si vezmu, jaké to všechno už nabralo zpoždění, přitom D1 se stavěla jak dlouho, pouhých 15 let? Jestli to reálně funguje tak, že přijdou volby, noví vládci se potřebují blýsknout, chňapnou automaticky po řešení, které by se aspoň teoreticky dalo realizovat během jejich 4-letého funkčního období, tak potěš Mikeš.
Tak pokud nema zaloba odkladny ucinek, tak at mi sice vadi ze zbytecne zahlcuji soudy, ale jinak s tim nemam problem.
I u obyčejné diplomky se pro její kvalitu dělá to, že si hrajeme na oponenturu. Tím spíš je důležitá u velkého a důležitého projektu. Kdyby neexistovaly různé Tetky z Vodčic, vzpurné farmářky a ambiciózní spolky a starostové, tak by bylo nutné, aby existoval advocatus diaboli ex offo, který by měl povinnost vyhledávat, vymýšlet a uplatňovat všechny možné argumenty proti stavbě, aby byly všechny včas řádně posouzeny. Ne že se něco nadšeně naplánuje a postaví a za dvacet let pak někdo „objeví“, že celá ta koncepce byla blbá a neprozíravá, ale už to nejde napravit. Jen je třeba, aby ty úřady… Číst vice »
Vždy se najde někde někdo komu se to nebude líbit.Obce,malá města,,,ochráncipřírody“ Vždy bude problém.Proto se taky u nás dálnice staví víc jak 30let a není dokončená a už se opravuje.Jak je možné,že stejný kus dálnice jinde postaví za 4 roky?Že by tam nedělali lidi problémy a víc přemýšleli?Jezdila jsem po starý Plzeňský na chalupu.Pak dokončili D5 a supr.Cesta rychlejší.Dnes bydlím v malé obci a D 5 využívám a jsem ráda,že nemusím Plzeňskou.V Praze jsem za 20 minut.Paráda.Když se chci kochat přírodou jedu přez Rudnou.I když dálnice určitě něco veme víc ale dá!
Podepisuji paní Ivo. Nebo snad ještě slečna? 🙂
Navrhuji najmout pár zemědělců a poslat je do Dolních Chaber a Horních Počernic ať se postaví na nejfrekventovanější silnici a protestují proti blokování přípravy SOKP. Jak k tomu přijde 100 000 řidičů denně?
super nápad. Tři nejfrekventovanější silnice jsou tady zrovna dálnice a čtvrtá je výpadovka z Prahy do středočeského kraje. Jejich zablokování fakt nechcete, odskákalo by to hlavně široké okolí a mnoho projíždějících řidičů.
Naposledy se stavělo v roce 2005…. Už chápu Slováky v roce 1992. Proste český národ je z velké části nemoderní, nezkušený, neinformovaný a bud nevzdělaný nebo převzdělan /je to to samé- Dálniční okruh nebude ani v roce 2100. Co vymyslet dálnici mezi Plzen a Sudety D20 ???? to může být hotovo za 50 let. D0 nikdy
Takže zrovna Slováci by nám měli jít příkladem, jo?
😂✌🤦♂️
byl jsi se podívat v Bratislavě— skoro hotový dálniční okruh. Nová D4 a R7 – 3 pruhy. cca 600 000 obyvatel- Praha 1.6mega obyvatel a okruh není ani z 50procent
Do prdele a já si zrovna včera z pilulky objednal prášky. Vědět to, koupím je jinde.
(Prášky na hlavu to nebyly :))) )
Měly by být.
Hypoteticky. Při dnešním vedení okruhu najede řidič při tranzitu sever – jih nebo východ – západ, či naopak, cca 40 km. Pro zjednodušení berme jako tvar okruhu kruh. Pokud by byl okruh veden dál od Prahy o pouhé 2,5 km, prodlouží se délka okruhu o vice než 14 km a s rostoucí délkou bude klesat i ochota řidičů okruh používat.
skvělý příměr, stačí se podívat kolik aut jezdí z D8 na D1 přes Blanku. nikdo nechce na Šterboholskou radiálu. Kamióny musí
Protoze chybi 511, proc byste se tahnul po PO, kdyz z tech Bechovic stejne musite zpatky na Chodov.
Odpůrci současného plánu vedení okruhu se odvolávají na obchvat Berlína, který je vedený ještě dále od města. Nejsem znalec, takže nevím, jestli prodloužení trasy obchvatu o 20 procent s vědomím, že v obou případech bude možné jet po její celé délce vysokou rychlostí znamená z ekonomického a časového hlediska takový problém. Na druhou stranu, třeba při tranzitu sever-západ to bude vždy znamenat zkrácení.
Každopádně mě deprimuje, že se neozvali dřív. Vyplatí se vůbec ty dálnice stavět, když to kvůli byrokracii trvá takhle dlouho, při předpokládané délce jejich životnosti a s vědomím, že nejspíš ani oni se nebudou používat navěky?
neni pravda že se neozvali dřív, ozývali se celou dobu v rámci procesu (ZÚR, EIA, ÚR) a teprve teď se to dostalo do stavu procesu, kdy je co žalovat. btw jestli se nepletu, jedno ÚR na 511 v téhle trase bylo už jednou před deseti na základě soudního rozhodnutí zrušeno
Nekomentuju trasovani okruhu, ale Kdo pojede vychod zapad, tak na okruh najede o 2.5 km bliz a sjede z nej na svou cilovou dalnici o 2.5 km dal. Tedy se mu trasa prodlouzi o 14/2-5=2 km. Navic cim dal je okruh od mesta, tim vetsi podil tranzitu na nem bude a tim mene tranzit zatezuje useky dalnic blize mestu. Treba priklad D11, zde je PO celkem blizko mestu a micha se na nem mistni provoz a tranzit. Kdyby byl treba na urovni exitu 8, tak je tranzit oddelen od cest z Uval, Sestajovic, Celakovic, Nehvizd atd. do Prahy. Stejne naopak… Číst vice »
Úplně stejně to zaseknou v Březiněvsi. Tam, co je plánovaná křižovatka D0xD8, hned vedle ďáblické skládky jsou novostavby a retail park s Billou.
V plánu je tam to křížení asi od R.1980, ale někdo povolil stavět baráky. Fakt nakopat do (_!_).
Už se těším, až z Plzně zablokuju nějakou stavbu v Dolních Chabrech nebo Horních Počernicích. 😄
hlavně přístavby či přestavby rodinných domků pententů. to by mohla být strašná švanda, nastěhovat jim na pozemek nějakého broučka…
Na rozdíl od většiny komentujících si myslím, že problém je hlavně v délce správních a soudních řízení. Když by soudy dokázaly (kvalitně!) rozhodnout za měsíc nebo nanejvýš dva, tak ať se odvolává a žaluje kdo chce… To by byl ideální stav, protože to nevyžaduje žádné omezování pojistek v podobě možnosti se odvolat proti (alespoň doměle) vadnému rozhodnutí.
máte i nemáte pravdu. soudní řízení u nás má ještě akceptovatelnou délku. problém je počet rozhodnutí, kde lze hodit vidle a kde je navíc vícestupňové rozhodování – první stupeň, odvolačka, správní žaloba, kasační stížnost. plus správní řízení u složitých (a občas i jednoduchých) staveb (územko a stavebko) je hodně dlouhé. prostě spousta papírů na pár přetížených úředníků, co tohle dělají 1x za život (viz tahle stavba, co spadla na hrb Uhřiněvsi) a další problém je, že mnozí kverulanti v koutku duše vědí, že kverulují neoprávněně a nakonec to projedou. ale a) proč by to nezkusili b) alespoň to oddálí c)… Číst vice »
Blbý je, že celý okruh není třeba. Naopak, měla by se převést doprava zpátky na železnice.
Osamely Vlk ziskava flakanec aby se vzpamatoval.
Bože….
Já bych vás poslal bydlet do Štěrbohol
Nedivim se že ste osamělý…
Zlatí Kmotři. To jsi nekecalo a stavělo ( i s odklanenim). Pak přišel pacient, zaklekl a od té doby jezdí dal auta 12 let přes sporilov
Jediné co nevíme, zda za pro. slovo pacient je zkratka VB nebo AB
Hodně špatná paměť.
no kdyby aspon Spořilov zadeklovali jak plánovali asi v 20 studiiích. Dolínek už dávno zmizel v zapomění a jeho studie taky
V naší legislativě je systémově něco špatně.
lid- vláda-Legislativa. V tomto národě je vše špatně. Stačí vzít pologramotný a zaostalý český jazyk bez logiky
mňo, tak s tím jazykem jste poněkud mimo.
není pologramotný, to je velmi nevhodný příměr, jen odpovídá gramaticky do značné míry indoevropskému základu. stejně jako latina.
PS: a jak byste vy jazykovědče okomentoval historický pravopis ve francouzštině a angličtině….odpovídající tak 15-16. století?
Zase teroristi do toho hodili vidle a kvuli takovým nic nebude.
myšlení paní Kateřiny Šilhové Šafránkové je opravdu na úrovni ODS: Když my ne , tak nikdo nic!!!!Může mít školy, ale je úplně hlo..á!!!!
Zůstávám klidný, Rumunsko už je před námi a Papuáncům dávám tak tři roky a mají nás…
Aby je nepřeskočila Burkina Faso.
To se dalo čekat. Chabry kde kvůli plánovanému okruhu měli levné pozemky, teď tuna satelitů a najednou je problém. Jasně že se budou snažit oddálit jakoukoliv část, protože pokud se 511 postaví, jsou další na řadě oni. Právo odvolat se má každý, teď ať soud odpoví do měsíce a je to vyřešeno. Ale jinak je to hezké čecháčkovské jednání. Koupím pozemek protože je levnější kvůli dálnici a pak se vzpříčím že kolem mého baráku rozhodně ne. Když jsem si kupoval dům, taky jsem koukal na pozemek u plánovaného pokračování D3 u Vrchotovej Janovic. Nakonec jsme si řekli že bydlet 500m… Číst vice »
HoPo mají mít za tří stran 6-proudé dálnice. Jeden most přes ně zbouraný, další provizorně podepřen- jinak by již dávno spadl atd.. Protihluková opatření 0. Nedivím se jim, resp. je směšné, že někdo jo. Stát by sem měl investovat miliardy- minimálně zatunelovat D11, postavit nové mosty, cyklostezky, odhlučnění. Včera bylo pozdě, vše (co dosud nespadlo) je staré 40 let.
Chabry podobné. Skládky, dálnice atd…
Je naprostý nesmysl tahat do Prahy 10 dálnic a ještě je zkapacitnit. Je potřeba postavit dálnice pro transit úplně mimo. Aby se z Plzně do Brna a H.K. nejezdilo přes Prahu.
Jo, super nápady. Spousta těch baráku je stavěna, když už bylo jasné co kudy povede. A ten nápad se spojením Plzně s HK a Brnem mimo Prahu si představujete, vasnosto, jak? Jižně od Prahy přes Slapy a kolem Neveklova? Nebo to dáme přes Krivoklatsko, kolem Ripu a skrz Kokořínsko? Fakt generátor debilních nápadů. Jo a ať laskavě vocasove z HoPo se neodvazujj gumokolem za Černý Most. Přičemž tu dopravu na D10 a D11 ať si vyřídí s oběma Boleslavama, Kolinem, Poděbrady etc. A taky s těmi génii, co tam kolem všude napovolovali ten šest bambilionu skladovacích a jiných krabic, ktere… Číst vice »
To je stejné jako ulice V Holešovičkách. Výpadovka na Teplice je tam už desítky let a teď se tam nastěhovali lidé, co jim to vadí a chtějí tam tunel. A nebo úsekový radar, aby se na čtyřpruhu jezdilo 50!
50km/hod je ve městě, v zástavbě, tak nějak standard.
a pokud jste si nevšimnul, tak Kleinholleschowitz Strasse je na svém místě, vč. zsátavby cca od konce 19. století. Jen nám ty intenzity tak nějak narostly.
Krom jiného, pole za vesnicí je trochu něco jiného než ulice v itravilánu.
Bohužel Čechy jsou geologicky kotlina s jedním centrem v Praze. Tudíž historicky se zde cesty protínají. Dálnice Plzeň Brno neřeší dopravu Plzeň-Hradec a Ústí a Polsko. Což pojede stejně přes Prahu. Takže okruh a rychle. Pak můžeme řešit co dál. Prostě s krajinou nic nevymyslíte. A těch 10 dálnic do Prahy už vede.
V době Bati sevmluvilo o tom, že by dálnice tvořili mříž, nikoli paprsky. Mělo by to své výhody i nevýhody.
Cesta Plzeň – Hradec samozřejmě vede přes Prahu, ale cesta Plzeň-Budějovice vážně nemusí.
Podobně jako třeba Liberec – Brno, Ústí n.L. – Plzeň nebo Hr. Králové – Č. Budějovice
A to někdo jezdí Plzeň Budějovice přes Prahu?
Včera bylo pozdě. Myslíte, že s tímto přístupem se jim povede líp?
Já s požadackem aby se posoudil okruh najednou souhlasím. Salámová metoda je cesta k průseru, kdy hrozí, že poslední úsek skutečně z nějakého důvodu nepůjde dostavit.
Všechno jde když se chce.
A s vaším posupem se nepostaví žádný úsek, když bude problematický byť jediný.
Vážně věříte tomu, že v úplně nové trase žádné problémy nebudou? A nebudete je moct odpálkovat ani s tím, že 50 roků byla ta dálnice v plánech!!! …ale úplně někde jinde.
Stížnosti budou kdekoliv, ale pokud se vyřeší a budou hotové papíry včetně odvolaček (a vydané stavebko se nepromlčí) tak se bude moci stavět najednou.
Kdybych bydlel v dedine za Prahou, kde bydlím, protože tam není nic takového plánovaného a teď kvůli nimby v chabrech a Počernicích mi tam někdo zkusí postavit, tak nejprve udělám vše, aby se nic nepostavilo a pokud by se nedařilo, tak asi nahazu petentum z těchto nimby spolku alespoň dlažební kostky do oken.
Tohle fakt neni dobrý nápad.
Protože fakt s takovou nic nepostavite.
A je je otázkou času kdy se někomu na sprorilove podaří vymyslet nějaké vidle, aby se nejezdilo ani tudy.
Co není dobrý nápad, mít stavbu schválenou a vypapírovanou, než začne? Neříkám že se má trasování měnit, říkám že připomínky Počernic, Chaber atd. měly být řešeny dávno (a nejpíše by stejně vyhrála varianta stejné trasy)
jenže ta trasa celá najednou prakticky nelze vypapírovat. prostě je to v rámci současného stavebního zákona vyloučeno.
kdybychom čekali až se vyřeší suchdol, tak jezdí přes baranďák furt vše…. a D1/D47 jsme ještě nezačali
i když to chcete papírovat po úsecích, tak ta stavba pořád musí být připravena i fungovat jako celek a jednotlivé úseky musí být konzistentní a to dělení má být jen formální. A ne že se třeba 510 zkapacitňuje na nižší kapacitu než tam má po dokončení okruhu jezdit, maj to ve vlastní dokumentaci a neřeší. Takhle se přece tak zásadní stavba připravovat nedá.
aha, takže když má někdo kolem baráku tři dálnice a začne mu vadit, že to přerůstá rozumnou mez a chce to řešit, tak je to nimby, ale vy sám nepřipustíte, aby se u vás stavělo. Když někomu vadí, že místo původně plánovaných 24k vozidel bude jezdit 125k, když tam maj ještě další dvě dálnice, tak je to nimby, ale nepřipustit jedinou dálnici, kde by jezdilo třeba jen 40-60k vozidel je v pořádku. btw svýho času byly Počernice taky jenom dědina za Prahou kolem které se nic neplánovalo.
Jako dát na lékárnické váhy plusy a mínusy? Znovu vše replikovat? Okruh a jeho význam lze posoudit jednoduše. Jenže sebemenší záporné dopady (ano, jsou) a existence nimbystů ale zhatí i cokoli zatraceně prospěšného. Hor. Počernice, Dol. Chabry, Suchdol (místa odporu asi největší, byť okruh je přes jejich katastry plánován desítky let a kdo si tam něco zalevno koupil, musel vědět důvod) jsou v situaci, kdy mohou od státu (či města) vytřískat luxusní reciprocity za příkoří spojená se stavbou a následným provozem po PO. Mohou si poroučet, jak mají být dimenzována protihluková opatření, sahat v tomto smyslu do projektu. Mohou chtít… Číst vice »
Jak je možné že se takovými teroristy vůbec někdo zabyva??? Proč. Konečně neopraví stát chyby v zákonech a neumožní stavbu hned a řešení těchto bláznů až po stavbě. Plus každý kdo takhle terorizuje má platit následky a naklady!!
Uzavřete Horňáteckou ulici pro vjezd do Prahy v době 6,00-10,00 hod., však oni dostanou rozum az budou muset ráno to objíždét.
A to by mělo jaký smysl? Akorát by víc aut zůstávalo na dálnici a nesnažilo by se tudy zácpu objíždět – stejnak se to nejvíc vždycky zasekne V Holešovičkách.
Už začněte do🚽stavět. Udělal bych to jako za Komančů. Vyvlastnit a nikoho se neptat
Jenže oni tam nemají vůbec nic, co by se jim vyvlasntit dalo. Zbývají uranové doly a … s tím by si mohli vzpomenou i na nějkého Wolfa, prý to moc chtěl.
Vyvlastnit ty jejich baráky a hotovo. Ať si je koupí jinde.
Nevím jak vám, ale pro mě je to prostě komedie Počernic a Chabrů před volbama
To je tak, když se neschopnost volenych politiku, obrací v pravý čas na vsehoschoponst.
Počernice trpí, proto nesouhlasí. V sevření d10, d11, d0, přitom Náchodská pořád plná. Az se postaví okruh, bude úsek Běchovice-Satalice zasekany, řidiči ten úsek budou odjíždět ul. Bozanovskou do Dolních Počernic a v Počernicích už nebude vůbec k žití. Imisní dopady tam jsou obrovské už teď a žádná kompenzační opatření pro počernice nejsou. Pokud by se více kompenzovalo věc mohla být už vyřešena… a obyvatele pocernic budou volit proti okruhu, tak to prostě je.
V Počernicích asi zapomněli na „staré dobré časy“, kdy D11 nebyla a všechno směr Hradec Králové jezdilo Náchodskou. Tak proč tu ošklivou dálnici, která generuje tolik pachů zase nezavřít?
V Počernicích většina souhlasí s dálnicí, starosta, ten to snad podporuje nejvíc, jen opozice s tím má problém, nó měsíc a půl před volbama, to vůbec není nápadný
Dobré vědět, díky za info 👍
Tak diky za info, že je mimo jiné asi nutno bojkotovat pilulka.cz.
Inu, milí voliči v Chabrech, můžete se zkusit v září zbavit toho vypecneho vedení.bpokud tak neucinite, souhlasíte s ním. Dtto HoPo.
Doufám, že si pak budete moci výsledky přičíst…
PS: netvrdím, že nemají právo zlobit. Jen je občas vhodné si některé věci odpustit…když nedávají smysl a škodí okolí…
Souhlasím, ale s nutnou dávkou nadsázky bych navrhoval těmto kverulantským městským částem odstřihnout pražské penězovody a třeba i MHD. Mohli by si zase vyzkoušet jízdu na žebřiňáku nebo tak … Tomu by třeba rozuměly.
Přesně tohle jsem měl na mysli, zaseknout nenarokove městské příspěvky na cokoliv. Ať si to užijí.
Doufám, že soudy žalobám nevyhoví a zmíněná část okruhu bude mít šanci na dostavbu co nejdříve.
Není důležité, že podali žalobu. To je jejich právo. Důležité je pouze to, jak a jak rychle rozhodně soud. Jaká je San e, že by někdo z kverulantů uspěl?
Že bych taky podal žalobu? Bydlím na valašsku. Ne sry, vím, že to byl špatný vtip. Být na místě soudu, tak bych to rovnou smetl ze stolu – 12km vzdušnou čarou, to nevím co by tam muselo jezdit, aby je to ovlivnilo.
Evidentně nevíte, že pokračování té dálnice půjde přesně kolem jejich obce. Takže tu snahu o oddálení chápu. Kdybych tam bydlel, taky bych protestoval…
Trasa toho okruhu je známá desítky let. Pokud někdo využil levných pozemků a postavil si tam barák s VĚDOMÍM, že dálnice tama povede a teď ji chce rušit a oddalovat, tak není víc než idiot.
S dovolenim, ze jdu zrovna kolem, trosku vam to poopravim:
„Pokud někdo využil levných pozemků a postavil si tam barák – at uz s VĚDOMÍM, ze tam dalnice povede, nebo se to pro jistotu ani neracil zjistovat – a teď ji chce rušit…“
🙂
Stejní idioti blokují obchvat Losiné u Plzně.
Dolní Chabry nejsou žádnou obcí, ale prachobyčejnou městskou částí hl. m. Prahy.
Kdybyste tam bydlel, tak byste určitě nekupoval nemovitost jako rohlíky a pečlivě jste si prostudoval desetileté plány. Proto byste zcela určitě věděl, že tato dálnice je plánována od 60. let 20. století.
Bohužel byste asi patřil k těm, kteří kupují, pak se diví a následně protestují.
A nebo naopak kupoval levně s vědomím, že se bude stavět a pak začít vymýšlet obstrukce.
Řekl bych, kdo kupoval levně, tak nepřemýšlel, že bude obstruovat. Nechci nikoho podceňovat, ale kdo koupil levně, tak ani netušil, že tam někdy povede dálnice.
nejste dost vyc***ny.
koupím levně s vadou a pak chci další slevu nebo se budu snažit nápravy vady.
Myslel jsem to tak, že většina to opravdu ani netuší. Ale je to jen odhad, třeba to tak není…Někdo to samozřejmě takhle udělal, ale % to asi nebude významná část.
Pokud si kupuji nemovitost, snad si zjistím jako jsou plány s okolím a jestli mi tam někdo za barákem něco nepostaví. V plánech to je, to že si to nezkontrolovali je jenom jejich blbost. Nízkou cenu využili, tak musí žít s tím, co tu nízkou cenu způsobilo
Kostel odstřelit. Věž stíní rajčata!
Máte to ale naopak. Ta věž tam byla driv než rajčata, tudíž Smolík. Ale zní to dobře než se člověk zamysli a zjistil že je to pitomost
Dá se u každého jednoho kupujícího prokázat, že to veděl?
Bylo by zajímavé, kdyby třeba katastr dával nabývajícím podepsat, že se vrt/dálnice/letiště/… v horizontu 50 let plánuje
Pamatuju si jak kamarád kupoval být. Pravda, ne v Chabrech. Sám developer mu říkal, tady je tažený obychvat. Ale nebojte, to se nepostaví. Založíte občanské sdružení a….
Takže buď takto nebo osoby ducha mdleho či nenapravitelne naivní.
Ps: kamarád má 92leteho dědečka co skoro 50 let bydlí v Bohnicích. A těšil se, už víc než 40 let, že bude mít blízko na nájezd na okruh…to je absurdita jak swin.
A všechny cesty vedou do Říma. Co takhle rozporovat nějakou polňačku v Tramtárii? Taky to vede přeci do Chaber, s trochou fantazie.
Tak ano, o tom jaká je tam motivace, žádné pochyby nejsou. Tady jde spíš o to, jestli vůbec reálně možné, že ta žaloba obsahuje vůbec nějaké relevantní informace.
Evidentně nevíte(nebo hloupě trolíte), že napadají stavbu 511, která s nimi nemá nic společného. Až se bude jednat o stavbě 518,519 tak se mohou realizovat.
Až budou hotové navazující úseky, nebude možné jednat o trase (prostě to bude muset být spojnice těch hotových úseků).
Proboha proč? Žijete v nějakém jiném světě než v naší společnosti? To je krátkozrakost ale.
Je vážně zajímavé, že před volbami se banda samozvaných odborníků snaží nahonit si hlasy, aby u svých koryt mohli dále zůstat. Je to hnus, že tady jsou mezi námi lidé, kteří mají v popisu práce škodit této zemi. Kéž by tito notoričtí kverulanti byli souzeni dle práva útrpného.
Tyto spolky, stejně jako různé Děti Země, Duhy apod. stejně nakonec nic nedokáží (jen reklamy a zviditelnění se), nakonec se to po dlouhých průtazích postaví, jen to bude stát víc lidských životů v lepším případě poškozeného zdraví, ať už z důvodu dopravních nehod, či z důvodu zvýšených exhalací z výfuků (viz např. vesnice a městečka kterou procházela silnice na Ústí nad Labem, protože dálnice (D8) by náhodou poškodila nějakou speciální kytku a spolky blokovaly výstavbu mnoho let a stejně ničeho nedosáhly, dálnice stojí.
Škoda, že neexistuje zákon, který by pro takto potřebné veřejné stavby zakazoval žaloby proti rozhodnutí.
Za ty výfuky a poškozené zdraví mohou lidé, kteří nechtějí další zbytnění a rozmach individuálních silničních přeprav? Trochu zjednodušující konstrukce, ne? Mimochodem, i na kytkách je poměrně dost závislá naše celková budoucnost…
Předpokládám, že všichni ti žalující do jednoho jezdí autem. Pokud ne, omlouvám se jim. Ale to jen na okraj.
Nemyslím si, že rozmach individuální dopravy zapříčiňují nové komunikace a że o to žalujícím jde.
Ty spolky a další méně medializované dokáží zmenšit dopad stavby, ale musí o konstruktivní přístup návrhu řešení a změn, které se dají realizovat a nestojí jen na neústupném „tohle se nesmí nikdy a nikde postavit v jakékoliv formě“. U nás na Žižkově z důvodu ochrany přírody byly požadavky na změnu výstavby na nákladovém nádraží. Nebyl to protest proti stavbě jako celku, ale modifikaci ve stylu snížit jednu budovu o několik pater a další jednu nebo dvě posunout o pár desítek metrů, aby zůstalo oslunění nějakého místa. Chápu, že pro developera je jakýkoliv zásah do jeho maximalizace počtu bytů na jednotku… Číst vice »
Obecně máte pravdu, ale ohledně této stavby pražského okruhu nejspíš ne.
jo, taky zasnu co dneska dokaze vzniknout za „zastavenost“.
Jenže ta snaha není, ani dohodnout se s důchodcem, který chce stejný barák jinde. Dostane maximálně „odhadní“ cenu za kterou se žádný srovnatelný dům(ani po půlce životnosti) neprodává.
Kdy se sakra standartizuje pravni uprava – podle vzoru v zahranici, aby se nemohli delat taketo obstrukce kvazi spolku a ochranaru? Skody financni a na lidskych zivotech nic?
Myslite zrusit obcim (jako) Dolních Chabry, pravo na zalobu? Clenove spolku jsou ve vedeni obce a i starostka je proti. A co Horni Pocernice, tem take zrusit pravo na odvolani?
Zdraví škodí nadměrná silniční doprava, ne snaha jí vymezit přiměřenou úlohu v systému. Škody finanční utrpí nejvíce ti, kteří na ní vydělávají. Ostatní si za cenu levnějšího zboží z dálek připlatí akorát tak za doktory, i když silnice povede o kus dále, zato o to kapacitnější.
Vás na základce šikanovali….
Ne, on se hloupej už narodil.
Jako obyvatel Jizniho města, kde to je par set metru na asi nejrusnejsi komunikaci v CR můžu říct, že většina těch připomínek jsou blbosti. Ani u nočního otevřeného okna tu není žádný hluk. V rámci městské části jsou emise ci prach taky dobre.
Ti lidé jen škodí ostatním.
Jako obyvatel Jižního města říkám, že lžete. Dálnice je slyšet na velké části sídliště…
Jen dálnici u Běchovice nebudete slyšet v chabrech
Tak se kouknete, kudy bude pokračovat – ejhle, přes Chabry. Tak do toho mají co mluvit.
Úsek 511 se týká Běchovice – D1. Podle této logiky by například do dostavby D3 Středočeským krajem měly mluvit České Budějovice atd.
Pokud rozporují trasu okruhu a chtějí znovu posoudit severní variantu, tak se nebudou bránit izolovaně proti svému kousku okruhu. To celkem chápu, vyne?
Ano, napřed papíry, pak stavět.
Ne dovést na hranici katastru a pak se divit, že obec chce jiné trasování.
To ale není tento případ. Navazující úsek ke skládce se řeší samostatně a tento na něj ani nenavazuje. Dolní Chabry dostatek možností se vyjádřit pro trasování úseku, kterých se jich týká, tato stavba rozhodně nekončí u hranic jejich katastru.
Nedělejte ze sebe pitomce. Tohle konci v Počernicích, či spis ještě kousek od jich jiznejiy Bechovice.
Chabry jsou az „skoro“ u Vltavy…
Mám být v Brně na MMO. Kam logicky jezdí i auta z D1. Proto hodím vidle do rozšíření D1 na 3+3 protože mi tam bude jezdit víc aut. Nebo ještě lépe u useku D52 přes Pálava…že stejného duvodu
Tyhle spolky vytvořené čistě pro volby do zastupitelstev malých obcí mají pocit že se svět točí jen kolem té jejich p*dele…
A nezačíná snad svět každého z nás právě v té naší „díře“? Možná je načase si to znovu začít uvědomovat, pokud nechceme být zcela závislí na jiných.
V tom případě přestaňe jezdit po dálnicích, neleťte nikdy letadlem ani vlakem, protože to vše způsobuje hluk „v sousední pr..li“ kde to nechtějí.
Jo a naučte se termín NIMBY. Třeba tak, že se podíváte do zrcadla..
chabry prebiraji stafetu po suchdole? 🙂
Záasada je, že se nikdy nesmí nic novýho postavit v našem katastru a všechno se má postavit v katastru jiných obcí, když se přitom zbourají jiné domy, tak to neva. My jsme při nastěhování věděli, že se tam bude stavět, ale rozhodli jsme se proti tomu bojovat.
NIMBY jsou věční. Ať už je to D0, R43 přes Bystrc anebo cokoliv jiného.
Můžete, prosím, detailně odůvodnit/ozdrojovat tvrzení, že „odklon od původní varianty by znamenal zpoždění desítky let“?
Změna zásad územního rozvoje, nová SEA, nová EIA, nové územní rozhodnutí atd.
A hlavně daleko větší odpor obcí a lidí na nové trase.
Proč se tohle všecho dělá zvlášť?
A vy myslíte, že ty vzdálenější obce by to odkyvaly, jen proto že HoPo a Chabry to nechtějí?
Nenapadá mě nic slušného, co bych k tomu mohl říci.
no kdyby nic jinýho, mohu si dát Pilulku na blacklist
Jj, to mě taky napadlo.
A vy jste doteďka s tou šmejdskou firmou s vlezlýma podvodnýma reklamama snad nějaké kšefty měl? :-)))