Další vlaky pod Jungfrau. BOB objednal čtyři úzkorozchodné jednotky

Nové jednotky pro Berner Oberland-bahn. Foto: BOBNové jednotky pro Berner Oberland-bahn. Foto: BOB

První nové jednotky vyjedou v roce 2025.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
xyz

15min. interval namísto 30min. samozřejmě může přitáhnout další cestující, ale pokud by šlo o přesné 15min. rozestupy, zato dálkové vlaky od Bernu by do Interlakenu přijížděly nadále „jen“ ve 30min. intervalu, tak stejně se většina lidí nahrne hned do nejbližšího spoje, zato ten opačný druhý bude málo vytížen.

Jedině kdyby jezdily ve svazku krátce po sobě + již bez rozpojování ve stanici Zweilütschinen.

Jan

Pokud odmyslíme drastické ceny, je to skvěle fungující systém polozubaček a zubaček v železničně nepřátelském terénu…

panpan21

Když i bydlíte jako host, máte možnost získat/zakoupit za výhodnější ceny jízdenku na BOB i autobusy.

Twix

Tratě BOB jsou ještě alespoň klasická ZDO za normální tarif, platí tam Swisspass, Interrail… dál na Kleine Scheidegg a Jungfrau je to už samozřejmě jiné.

xyz

Pozor, zrovna na BOB Interrail neplatí, a to ani v „údolních“ částech! I na příslušném nástupišti v Interlaken Ost jsou cedule „Eurail not valid“.

Eurail/Interrail jízdenky tam znamenají jen 25% slevu.

O. K., Swisspass po Wengen/Grindelwald platí v plné výši.

Twix

Ok díky za opravu, s tím Swisspassem jsem si byl jistý, Interrail jsem mylně předpokládal že platí také. Naopak jsou zase jiné zubačky, kde Interrail platí plně a Swisspass dává jen 50% slevu.