Další velkou stavbu blokují spory o kvalifikaci Metrostavu. Úprava silnice ze Znojma možná letos ani nezačne

Obchvat Lechovic. Foto: ŘSDObchvat Lechovic. Foto: ŘSD

Stavba měla začít už v červnu, smlouva bude nejdříve v září.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

Dění kolem Metrostav Infrastructure je nějaké podivné. Tato dceřinná firma Metrostavu např. staví D35 a D11 a taktéž staví úsek i Brna na D1, různé mosty po republice a o její činnosti se lze dočíst v odborném časopise „Silnice- Železnice“ . Zde bylo popsáno např. kontinuální pokládání finální vrstvy betonu na 8 km dálnice . Z toho plyne že firma má zatraceně dobré reference, nebot např. zorganizovat nepřetržitou pokládku finální vrstvy betonu musí mít dokonalé organizační zabezpečení. Výmluva na malé reference je spíš boj firem o zakázky, nebot MI je vždy nejlevnější a ŔSD se bojí rozhodnout a obává se… Číst vice »

Gwann

no, v hlediska vyššího principu mravního to je celé ksindlovina a přeju jim jen a jen vše nejhorší.

byli lepení, nepravomocně odsouzení a takto se pojistuji az to nejspíš projedou finální.

těch rozsudků je už moc na to aby to byla vše ucelovka

V. K.

Stejně má už rok zpoždění D7 u Chlumčan a stále nic.

On:

Vždyť už je tu precedens z Kojic, kde to prošlo, tak proč to nejde? Jo aha na precedens si u nás nehrajeme.

Olda

Držení obyvatelstva v šachu ze strany oligopolních uskupení je katastrofa. Bohužel mi s tím, pokud by se zde nenašel někdo z opravdu mocných, aby vyvolal tlaky vyúsťující v konsensus vedoucí k odbourávání takových obstrukčních jednání, a to obecně, moc toho asi neuděláme. Snad jen, jestli by nešlo, křižovatku s II/408 dodělat jako MUK. Filozofický povzdech…, já vím. Ale, kruháče na těchto důležitých státovkách jsou dopravní zlo. Prostě 48t souprava je obrovské zdržení, i kdyby ze směru 408 nic nejezdilo – brždění, vybrání kruháče a opětovné zrychlování v optice tak vytíženého směru ze strany MKD je pro zbytek provozu za trest.… Číst vice »

Tomáš Gottschalk

Celá I/53 by se měla od Pohořelic udělat jako čtyřpruh, samozřejmě s MÚK, kdy hlavní směr pojede bezkolizně. ŘSD neví, co se děje za hranicemi? Tahle komunikace by mohla být alternativou k D52, která nebude postavena ani za hodně dlouhou dobu.

Jaaaa

A proč ne rovnou jako dálnice? 😉 😉 😉

Tomáš Gottschalk

Vycházím z toho, že v Rakousku to je „jenom“ rychlostka.

Jiří Kocurek

Alternativa je taky přes Břeclav, je to kratší.

Gwann

jen je trochu problém…s tím, jak premluvite rakusaky to esko dotáhnout k břeclavi…když už jsou u nikolsburgu…