Další velkou stavbu blokují spory o kvalifikaci Metrostavu. Úprava silnice ze Znojma možná letos ani nezačne

Obchvat Lechovic. Foto: ŘSDObchvat Lechovic. Foto: ŘSD

Stavba měla začít už v červnu, smlouva bude nejdříve v září.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

Dění kolem Metrostav Infrastructure je nějaké podivné. Tato dceřinná firma Metrostavu např. staví D35 a D11 a taktéž staví úsek i Brna na D1, různé mosty po republice a o její činnosti se lze dočíst v odborném časopise „Silnice- Železnice“ . Zde bylo popsáno např. kontinuální pokládání finální vrstvy betonu na 8 km dálnice . Z toho plyne že firma má zatraceně dobré reference, nebot např. zorganizovat nepřetržitou pokládku finální vrstvy betonu musí mít dokonalé organizační zabezpečení. Výmluva na malé reference je spíš boj firem o zakázky, nebot MI je vždy nejlevnější a ŔSD se bojí rozhodnout a obává se… Číst vice »

Gwann

no, v hlediska vyššího principu mravního to je celé ksindlovina a přeju jim jen a jen vše nejhorší.

byli lepení, nepravomocně odsouzení a takto se pojistuji az to nejspíš projedou finální.

těch rozsudků je už moc na to aby to byla vše ucelovka

V. K.

Stejně má už rok zpoždění D7 u Chlumčan a stále nic.

On:

Vždyť už je tu precedens z Kojic, kde to prošlo, tak proč to nejde? Jo aha na precedens si u nás nehrajeme.

Olda

Držení obyvatelstva v šachu ze strany oligopolních uskupení je katastrofa. Bohužel mi s tím, pokud by se zde nenašel někdo z opravdu mocných, aby vyvolal tlaky vyúsťující v konsensus vedoucí k odbourávání takových obstrukčních jednání, a to obecně, moc toho asi neuděláme. Snad jen, jestli by nešlo, křižovatku s II/408 dodělat jako MUK. Filozofický povzdech…, já vím. Ale, kruháče na těchto důležitých státovkách jsou dopravní zlo. Prostě 48t souprava je obrovské zdržení, i kdyby ze směru 408 nic nejezdilo – brždění, vybrání kruháče a opětovné zrychlování v optice tak vytíženého směru ze strany MKD je pro zbytek provozu za trest.… Číst vice »

Tomáš Gottschalk

Celá I/53 by se měla od Pohořelic udělat jako čtyřpruh, samozřejmě s MÚK, kdy hlavní směr pojede bezkolizně. ŘSD neví, co se děje za hranicemi? Tahle komunikace by mohla být alternativou k D52, která nebude postavena ani za hodně dlouhou dobu.

Jaaaa

A proč ne rovnou jako dálnice? 😉 😉 😉

Tomáš Gottschalk

Vycházím z toho, že v Rakousku to je „jenom“ rychlostka.

Jiří Kocurek

Alternativa je taky přes Břeclav, je to kratší.

Gwann

jen je trochu problém…s tím, jak premluvite rakusaky to esko dotáhnout k břeclavi…když už jsou u nikolsburgu…