Další velké opravy na D10. Nový povrch bude do konce roku na třech úsecích

Oprava D10 u Benátek nad Jizerou. Foto: ColasOprava D10 u Benátek nad Jizerou. Foto: Colas

Řidiče na dálnici D10 mezi Prahou a Turnovem čekají letos ještě nejméně tři velká omezení kvůli opravám. Dálnice prochází postupně

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pišta

Kdyby raději přemýšleli o pořádném vlakovém spojení Mladé Boleslavi s Prahou než vymýšleli 6 pruhů

Poudy

A co tak udělat obojí? To že se kašle na veřejnou dopravu neznamená, že budeme přát zlé i motoristům.

Pišta

Hmmm, obojí, tak dobrá. Jen jsem si nevšiml, že by nově budované mosty na D10 byly dělané na šest pruhů…

Hanzi

Tam je problém dálnice , kterou použijí denně tisíce vozidel a dálnice která si tím pádem na sebe vydělá. Ne nějaký plechový nesmysl na kolejích, kterým jedou desítky lidí za den a který se musí mohutně dotovat aby vůbec jezdil.

Pišta

Pokud je dobré vlakové spojení, tak s ním jezdí stovky a tisíce lidí, viz třeba Kolín – Praha.

Hanzi

Což nic nemění na tom, že se to dotuje stejně a nevydělává narozdíl od dálnice, a Boleslav s nádražím pomalu za městem teda terno nebude nikdy.

Daniel Mach

Desítky lidí za den z Mladé Boleslavi do Prahy? Kde jste žil posledních pár let. V tomto úseku jezdí denní rychlíky obsazené min. z 50%, což je odhadem něco přes stovku lidí na vlak. Jak jezdí osobáky, to nevím, těmi nejezdím. Je ovšem pravda, že kdyby sem ČD nebo od nového grafikonu Arriva nasadili alespoň modernější vody a zařídili lepší návaznost k nádraží v Mladé Boleslavi, tak by lidí jezdilo určitě více. Vlak dorazí až do centra, což se vám s autem povede jen těžko.

Hanzi

No tak boleslavské hlavní určitě tedy neleží v centru, pražské ano a nevím proč bych se autem neměl dostat do centra, to mi jaksi uniká. A pokud někam jedu chci tam být rychle a pohodlně a ne se ještě odněkud z nádraží kodrcat další sockou.

Poudy

Asi do Prahy moc často nejezdíte, nebo jezdíte jen na výlety mimo špičku. Jinak by jste mluvil jinak. A můžete mi říct, jak si na sebe za dálnice vydělá? To by mě opravdu zajímalo.

kik

Bydlím v HK a pracuji v Praze na Chodově. Pokud jedu s kolegou autem jsem v práci +- za 90 minut, pokud jedu vlakem tak mi to trvá celkem cca 2:20-2:40 hod (včetně cesty v HK na nádraží, což je z Labské II asi 15-20 minut + metro z Hlavního nádraží na Chodov). Na dálnici osobní auta musí mít známku, ve vlaku ČD platí poplatek SŽDC. Takže ano, souhlasím s tím, že dálnice na sebe opravdu vydělá. Ale pokud jedu do Prahy soukromě autem, nechávám ho na některém P+R a dál jedu „sockou“ – tedy metrem. Jenom doufám, že se… Číst vice »

Harapes

Jestli to bude dělat firma, co úplně ****** úsek kolem Bakov nad Jizerou – Ml. Boleslaví ve směru na Prahu, tak to asi začnu radši jezdit vlakem.
Dělalo se to vloni a už teď se tam snad ani nedá jezdit, jak je to zvlněný.

Úseky v opačném směru naopak úplně super …

ČD4ever

V posl. odstavci je 2x nesprávně „levého strany“ místo „levé strany“.

Zapa

I v tom nadpise něco vypadlo.

Poudy

Také se nám tu opakují stejné informace krátce za sebou:

ocelových svodidel vpravo a obnova vodorovného dopravního značení plastem. Dále dojde k očištění a dosypání nezpevněných krajnic, kácení, čištění příkopů a obnově vodorovného dopravního značení plastem.

Vypadá to, že to autor psal horkou jehlou, což je tu bohužel dost časté poslední dobou. Jelikož mi to neukazuje autora tohoto článku, tak prosím jak pana Sůru, tak pana Šindeláře, aby si to po sobě alespoň jednou přečetli. Já vím, jde o velké hnědé, ale stejně.. 🙂

Poudy

Myslel jsem, že už jste dost starý na to, aby jste věděl, že spoléhat se můžete jen na sebe 🙂 jinak díky za tu úpravu reklam, už nejsou skákací.