Škodovka se bude muset hodně snažit, aby příští pražské tramvaje nevypadaly nějak podobně.
M M
2 let
To jsou tak škaredý šaliny, že vypadají skoro jako ty polské.
xyz
2 let
Tramvaje mají být jednosměrné nebo obousměrné?
Pokud to první, pak to znamená, že ty nově budované tratě budou muset být zakončeny smyčkami (na rozdíl od snad všech nedávno budovaných ženevských tratí, zakončených úvratí).
Pokud to druhé, pak se dojde ke stavu, kdy v Ženevě budou jezdit výhradně obousměrné tramvaje, a to byť na linkách zakončených na obou koncích smyčkou (což nyní platí u dvou linek, na kterých jediných můžou ty starší, jednosměrné Duewagy jezdit; zatímco na ostatních linkách můžou jezdit jen novější, obousměrné Bombardiery či Stadlery, protože tyto linky mají konečné v podobě úvratě).
Tagblatt hlásí obousměrné:
„Um den Betrieb auf den Erweiterungen des Netzwerks zu sichern und die Flotte zu modernisieren, ordern die TPG bei Stadler 38 Zweirichtungs-Fahrzeuge des Typs Tramlink.“
O. K., vlastně to prodloužení do Le Grand-Sacconex (resp. odtud návazně do francouzského Ferney-Voltaire bude znamenat konec využívání smyčky Genève, Nations (od které zřejmě bude trať prodloužena), takže tím víc dává logiku i termínový soulad, zbavit se všech jednosměrných tramvají s tím, že možná žádná z linek nebude mít obě konečné v podobě smyček.
Škodovka se bude muset hodně snažit, aby příští pražské tramvaje nevypadaly nějak podobně.
To jsou tak škaredý šaliny, že vypadají skoro jako ty polské.
Tramvaje mají být jednosměrné nebo obousměrné?
Pokud to první, pak to znamená, že ty nově budované tratě budou muset být zakončeny smyčkami (na rozdíl od snad všech nedávno budovaných ženevských tratí, zakončených úvratí).
Pokud to druhé, pak se dojde ke stavu, kdy v Ženevě budou jezdit výhradně obousměrné tramvaje, a to byť na linkách zakončených na obou koncích smyčkou (což nyní platí u dvou linek, na kterých jediných můžou ty starší, jednosměrné Duewagy jezdit; zatímco na ostatních linkách můžou jezdit jen novější, obousměrné Bombardiery či Stadlery, protože tyto linky mají konečné v podobě úvratě).
Tagblatt hlásí obousměrné:
„Um den Betrieb auf den Erweiterungen des Netzwerks zu sichern und die Flotte zu modernisieren, ordern die TPG bei Stadler 38 Zweirichtungs-Fahrzeuge des Typs Tramlink.“
O. K., vlastně to prodloužení do Le Grand-Sacconex (resp. odtud návazně do francouzského Ferney-Voltaire bude znamenat konec využívání smyčky Genève, Nations (od které zřejmě bude trať prodloužena), takže tím víc dává logiku i termínový soulad, zbavit se všech jednosměrných tramvají s tím, že možná žádná z linek nebude mít obě konečné v podobě smyček.