Další velká státní zakázka pro Škodu Auto. Dodá Kodiaqy za více než miliardu, levnější Hyundai odstoupilo
Autem roku 2017 v ČR se stala Škoda Kodiaq. Foto: Škoda Auto
(aktualizováno 13:30) Škoda Auto získala další velkou zakázku od státu. Státním organizacím spadajícím pod ministerstvo vnitra může dodat během tří
A ja myslel ze budou kupovat elektricka Citiga. Aspon je videt, jake jsou to vsechno jenom zelene ekologicke zvasty.
Koukám, že zavděčit se v Česku je nemožné. Když je to drahé, je to špatně, když je to levné, je to taky špatně…
Jen bych možná upozornil, že automobilka nemusí vydělávat jen na prodeji nových aut.
Dobrá zpráva pro Mladou Boleslav. Teď se bude taková zakázka více než hodit.
Dobrá zpráva je to spíš pro Kvasiny, i když 1800 aut je ai nespasí.
Cože, archivy a úředníci budou jezdit v 2.0L 4×4 SUV? To snad není ani možné, proč rovnou jim nepořídí i řidiče? Jim by snad nestačila Oktávka? A za těch 477 tis/kus, ty bláho, to má Škodovka ne jednou autě přes 100% vejvar! Zlodějna a mrhání státními penězi.
Škodovka má v průměru na jedno auto zisk cca 30000 Kč, pokud si dobře pamatuji, největší zisk má v celém řetězci vždy koncový prodejce.. tím, že z procesu vypadne distributor a prodejce je možno docílit nižší ceny, ale třeba se pletu
Mirku?…… Nechci vám brát iluze, ale má zisk mnohem větší……. a věřte nebo ne, těch 100% je těch posledních. Výrobní náklady x2 + DPH a k tomu každá automobilka dostává dotaci od EU 1800,- až 3500,- Eur za každé vyrobené auto. A to určitě nevím všechny položky….
Hezký den.
2018 Škoda Auto: provozní zisk 36.000 milionů korun českých, vyrobeno vozidel 1.254 milionu. Jednoduché počty nám řeknou, že provozní zisk byl 28700 korun českých na jednom voze.. naučte se počítat, nebo se zeptejte někdy někoho, kdo dělal v nějaké automobilce a dostal se dál než k pásu (třeba mě), zisk kolem 800-1300 eur na vozidle má dnes, troufnu si říct, každá automobilka v Evropě, která vyrábí mainstream vozy..
100% vejvar?
a toho by prosím dosáhla jak?
Píše že přes 100 %, takže zisk podle něj přesahuje prodejní cenu. Inu ekonomický zázrak, jaký ani Marx nevymyslel.
Závazek ke snížení emisí se bude vynucovat pouze vzhledem k občanům. Stát si velké suv 4×4 pořizovat může. Lháři…..
Žádní lháři, nenažraní státní úředníci jenom řídí stát jako firmu, která na všechno dostane dotace.
Jsem rád že u toho aspoň někdo přemýšlel ,ten hybrid bude složitější a proto v údržbě dražší a 2l ten ve skutečném ne papírovém provozu bude mít určitě menší spotřebu, ale tady hádám že je to výběrem 4×4 .
Za daňové poplatníky doufám že se ve státní správě nenajdou eko fanatici a nezačnou nakupovat elektromobily s 0 spíše záporným přínosem pro životní prostředí .
Kdeže jsou proklamace o snižování CO2. Koukám že stát káže vodu a sám bumbá víno.
Přitom pro švestky, které pomalu popojíždí po městě a často parkují před služebnou by byl plug-in hybrid vhodný.
Byl jednou jeden komunistický pohlavár. Měl velice rád americká auta. Občané si ovšem automobil do osobního vlastnictví pořídit nemohli. Jiný zase holdoval Mercedesům, měl v garáži 25 kousků Mercedes Benz 600. A nebyl sám, diktátoři chudých zemí měli tyhle vozy ve velké oblibě.
Kocourku už se vzpamatuj!!
Taky bych si nechal líbit Kodiaka v dané výbavě za nějakých 550 tisíc vč. DPH. Kde ho prosím ta tuto cenu seženu, když nejsem stát? Jako pochopím rozumné slevy za větší odebraný objem (ačkoliv ten není zaručen, je to jenom rámcová smlouva, která ke konkrétním odběrům nezavazuje). Ale tam dává Škodovka nějakých 20 % pro velkoodběratele. Podle konfigurátoru Škoda auto je s danou výbavou minimální ceníková cena nějakých 900 tisíc Kč vč. DPH. A to se ještě neříká, co znamená přídavek TOP u té výbavy, to klidně může být dalších 50 tisíc Kč navrch. I kdybych vzal v potaz slevu… Číst vice »
Škodovka vyrábí něco kolem 1 milionu automobilů ročně. V tom se 2000 vyrobených aut během 3 let naprosto ztratí.
a není snad věcí škodovky, za kolik to státu nabídne? od toho jsou výběrka.
Fakt je to smutný .. když je škodovka drahá, tak češi nadávají. A když je levná, tak .. nadávají také 😀
Proč policejní archiv potřebuje Kodiaka s dvoulitrem a 4×4? Fabie by jim taky stačila a pokud mají moc šanonů, tak můžou mít kombi.
Pokud to nemá být auto pro vedoucí pracovníky, ale třeba k převozu archiváliíbv krabicích tak je to konstrukčně zcela nevhodný vůz. Hodilo by se jim něco podobné konstrukce jako je třeba Citroën Berlingo s bočními posuvnými dveřmi a rovnou zadní stěnou zavazadlového prostoru. A proč odstoupil Hyunday neví někdo?
Nejspíš podstřelili cenu, problém s kapacitou asi nemají……
Přečtěte si pozorně článek je tam odpověď mluvčího. Jinak s kapacitou opravdu problém není to by v třísměnném provozu bylo vyrobené za 3 dny.
Věřte že cenu nepodstřelili. Bohužel se korejci přizpůsobili evropským automobilkám a postupně navýšili ceny. Mají pořád dost prostoru.
Až začnou korejci šetřit, tak půjdou „nenažrané“ evropské automobilky k šípku.
V článku jasně píšou vyjádření – nebudou od příštího roku do Tucsonu dávat požadovaný motor….
Hlavně aby to stihli v termínu. Už teď před odstávkou se čekalo na nové auto několik měsíců. Mě posunuly termín o měsíc na leasingové auto o měsíc na konec srpna.
Tak státní vozy a důležité zakázky se hodí na vyšší pozice v pořadníku… Treba Superb pro hrad šel do výroby ze dne na den a to v ten moment byla čekačka na Superb 9-10 měsíců…
ANO, už je líp. Všichni jsme si rovni, ale někdo je prostě rovnejsi. Bohužel spadas do spodních 10 ti milionů.
Kdo si připlatí, posune se v pořadniku dopředu. To je v pořádku. Drobnou chybou na kráse je, že si Hrad připlatí z našich daní.
Hrad to ani nemá v majetku, je to jen zápujčka, možná i zadarmo, s roční obměnou…
2000 aut … to je produkce za pár dnů. Tady rozprostřená do několika let 😀
Kvasiny jedou 980 denně… z toho Kodiaku je více jak třetina, takže to je jeden pracovní týden z Kodiakove produkce…