Další úsek D35 má stavební povolení, ministr zamítl rozklad podaný kvůli hluku
Vizualizace dálnice D35 mezi Sadovou a Plotištěm. Foto: ŘSD
Aktuálně běží hodnocení nabídek účastníků.
Aktuálně běží hodnocení nabídek účastníků.
když si ministerstvo zvýšilo limity hluku o 5-10 db, tak se nedivím, že to zamítlo. Jsou to šmejdi.
Kupko, ty tomu nerozumíš, nás to ruší, když souložíme.
Ne. Vy mě rušíte, když jedu kolem. Musím zesilovat rádio.
Ministře !!!!! DĚKUJEME !!!!!! A KLANÍME SE…Vládce náš, Slunce naše jasné !!!!!
Ne a teď vážně…je to super a já si jdu sezobnout ranní medikaci.
Dobre!
Stačilo by jednou pro vždy zakázat horší než nejkvalitnější možné tlumiče hluku výfuků. (v současnosti jsou naopak legalizovány tzv. homologací).
Včera kolem nás v hustě obydlené oblasti zase projel ten kamion, jemuž majitel zničil tlumič a pak hrčí jak vrtulník.
Motorkářské gangy a další teroristé jsou tu každých pár minut.
Jak je zakážete a jak to budete kontrolovat? 🙂
Viz Francie.
Stačilo by se inspirovat v Rakousku…tam mají pokuty za hluk nějak legislativně upravené a předpokládám, že i udělované. A člověk tam potká například i zákazy vjezdu motorkám v noci…
stejne jako jsou stacionarni radary, tak muzou byt i smerove merice hluku … klidne i spolu.
zakáže se to silničním zákonem a kontrola měřičem hluku 🙂 ?
Tohle vyresi postupny prechod na EV … skoda jen, ze STK ty vraky nedostava ty vraky rychleji ze silnic
Jako já docela i souhlasím, že vraky se nedaří likvidovat, ale v čem budou jezdit chudší lidé? Každý nemá na novější auto.
V první vlně si ojeté EV z Německa koupí česká střední třída a jako třetí majitel po 15 letech chudý člověk z venkova.. easy, takže odhadem 50 let a jezdí u nás samé EV 😁
A na co budou jezdit všechna ta EV? Kde se pro vezme dostatek elektřiny?
to by v německu nejdřív museli mít EV i celá spodina. a to ještě dlouho nebude…
Tak ono v ústavě není zakotvené, že každý občan musí mít k dispozici IAD…
no jo, ale taky není v ústavě povinnost pracovat. když už je na vsi mizerná dopravní obslužnost, tak se vyplatí být doma na dávkách, než řešit nějakou drahou motorizaci. a to si uvědomuju jako rodilej pražák z vinohrad, co to má na metro 5 minut. prostě rozumná cena mobility venkova je nutná pro to, aby se dál nezvětšovala propast mezi venkovem a městy.
V zemedelstvi a v lese praci vzdycky sezenete.
Jste si jist, že v lese a na poli budou lidé bez motorové dopravy tak výkonní, aby ve městech bylo co jíst?
Nastudujte si něco z historie…
A nebo nějaký cestopis z míst, kde jsou mrakodrapy v hlavním městě a zbytek nemá ani pluh, jen motyku.
Neuživí nic, co by ten pluh mohlo tahat. Nemají ani dvoukolák, často ani boty.
Ta debata je o necem jinem. Prectete si to jeste jednou a poradne.
Blbost, zemědělství zaměstnává čím dál míň lidí… mechanizace.
Byl jste někdy mimo pražskou kavárnu a podíval se na venkově? Ti lidi jsou sice doma na dávkách, akorát těm dávkám se většinou říká důchod.
Ani mobil není povinnost vlastnit. Tolik k tomu, že v MHD musí všichni platit mobilem… a kdo má roční, ten jede načerno, protože si nepípnul…
Největší hluk dělají ÚMYSLNĚ tzv. „laděné“ výfuky. Až kus za tím jsou špatně udržovaná vozidla…
Při dálničních rychlostech je největší hluk od pneumatik, nikoliv od motoru.
A pak je tady něco jako Ústava, která zakazuje retrospektivu, takže nařídit každému „nejkvalitnější možný“ tlumič nelze. Krom toho, který to je? Ten za 200 mega z platiny?
Sorry, ale retrospektiva není “od teď musíte”.
Zneplatnit předchozí schválení retrospektiva je: Tečka.
Ajéje, pán je právník z lidu.
Stejně jako revokovat kolaudaci, protože dříve zkolaudovaný dům nemá … protihluková okna.
Ano, v ústavě není zakotveno, že každý občan musí mít kde bydlet. Zato je tam zakotveno něco o právu vlastnickém.
V Ústavě je zakotveno, že vlastnictví zavazuje a že vlastnické právo lze omezit zákonem.
Co tam máte dál?
Radku Go Go Go! Nepolevuj a slapej na plyn 🙂
Beton, beton, beton! To by bylo, aby jsme ten tranzit nepodpořili.
Stačí nevychlastat basu piva za týden, stačí nekupovat nesmysly z e-shopů, stačí nemít při odchodu plnej vozík věcí v akci, stačí jezdit vlakem a nebude třeba tranzit, vždyť je to tak jednoduché….
Ano, na začátku problému s dopravou je spotřebitel.
To se těžko říká, když jsme střed Evropy…
ANO, se studií to vypadá úplně stejně jako s čímkoliv od Burešovy party. Napadá mě ještě důchodová reforma…
A od čí party jsou všechny ty úseky, co se staví a v nejbližší době budou stavět? To vzniklo samo?
A díky které partě a její důchodové reformě budou prachy na úseky, co se staví, budou stavět, důchody atd…
Protihlukové stěny se vždy dají doplnit. Teď je zrovna staví u Černožic na D11.
Přesně. Postavit dálnici, po spuštění provozu provést měření hluku a případně doplnit.
Přesně tak, ve sporných případech je tohle nejlepší možné řešení.
Ajéje, zase oslavné ódy na české flikování?
Fakt se podle vás nedají věci řešit hned napoprvé pořádně? Nutně potřebujete další omezení a zásahy do stavby i do dopravy? Další a další zbytečné vícenáklady?
Mně přijde, že při té bezmyšlenkovité honbě za stlačeným plynem a kroucením kolečkem jste úplně ztratili rozum.
Jedná věc je teorie jestli tam ty stěny jsou nebo nejsou potřeba, druhá je praxe kolik v reálu tam pojede.
no, doplnit se dají… A pak se tady všichni diví, proč nejsou na D11 u Prahy domalovaný pruhy, když asfalt už je na to připravený několik let, kdy se roky čeká až ŘSD dodělá protihluková opatření.