Další turecká firma má zájem o české silnice. Může stavět obchvat Havlíčkova Brodu
Stavba mostu na silnici I/14, stav v listopadu 2017. Foto: Jan Sůra
Tuzemské silniční stavitelství láká další velkou tureckou firmu. Společnost Bergiz Insaat nabídla nejnižší cenu na stavbu jihovýchodního obchvatu Havlíčkova Brodu
No, tak ŘSD hodně štěstí… Domluva s Turkem bude něco. Vysvětlovat mu bezpečnost práce, co má dodělat atp… Bude zázrak, jestli to dodělají.
Tento obchvat vyřeší jen málo. Stávající SV část není připravena na to převzít veškerou tranzitní dopravu z I/38. Největší problém představují úrovňové křižovatky, zejména ta s II/344. Bez stavebního zásahu nebude rozhodně kapacitně postačovat ani světelně řízená křižovatka I/34 s I/38 v severní části města. Ale zkuste to vysvětlit oboru dopravy v HB…. 🙁
Nevím, odkud jste převzali počet přemostěných tratí obchvatem, ale já vidím jasně 3. A pak už neřeším detail souběhu nové spojky od tunelu na Pardubice s tratí na Brno, kolik je to tratí.
Jinak jsem zvědavej za jak dlouho se podaří dostavět okruh okolo celého Havl.Brodu.
Formálně jsou to tratě dvě, protože ty dvě koleje severovýchodně se za městem spojují a vedou přes Hlinsko do Chrudimi a Pardubic
Ne, jsou to dvě přemostění celkem tří tratí: smět Hlinsko v Čechách, směr Žďár nad Sázavou a směr Jihlava …
To zase bude blábolů o islámu a migrantech …
Nic proti vám, ale váš komentář má stejnou vypovídací hodnotu jako ty bláboly o islámu a migrantech…
K věci: Jsem zvědav, jestli je ŘSD opravdu vybere, nebo si najde nějakou výmluvu.
Zkuste to vzít jako jakousi prevenci – třeba právě to někoho odradí, takže skrytý cíl bude splněn …
Odradí? Tohle? Nepomátl jste se už z toho internetu?
Jak pomátl? Tak se podívejte na debatu o využití habešského letadla pro české „rekreanty“ …