Další trable parkovacího domu v Liberci. Automat na jízdenky byl mimo provoz, systém ukazuje špatná data
Kraj po 15 dnech provozu zprovoznil možnost platby kartou. Možnost jízdy MHD využili v průměru tři lidé denně.
Kraj po 15 dnech provozu zprovoznil možnost platby kartou. Možnost jízdy MHD využili v průměru tři lidé denně.
A už jste viděli parkovací dům, bez závor a dalšího vybavení? https://www.pribram.cz/clanek/novy-parkovaci-dum-v-pribrami-se-otevre-ridicum-zrejme-az-v-kvetnu/28660/
Nevím, nakolik je to reálné, ale zajímavé video o možné budoucnosti centra Liberce
https://www.youtube.com/watch?v=MU5Z56K8Ujo
Včera nefungoval jeden výjezdní automat v Tescu.
To je soukromé parkoviště a tedy jejich problém. Tohle je parkoviště, na které jsme se složili nedobrovolně všichni.
Já tomu nerozumím, v jedné větě se píše, že majitel firmy Filip na dotazy neodpověděl, a následuje citace jeho odpovědi…?
Na dotazy neodpověděl. Odpověděl na opakovanou urgenci, zda se vyjádří (viz text), ale na samotné dotazy (například kudy vede tramvaj do Bedřichova, viz samotný materiál), neodpověděl.
Nemohu najít pořádné info, nevíte, parkovné 60 korun za den počítají jako den nebo 24 hodin?
Kdybych v Liberci nebydlel, tak bych se tam musel vypravit, prohlídku bych začal P+R v centru, pak bych o pokračoval na autobusové nádraží z buněk, skočil bych do Františkova, kde mají ze základní školy ubytovnu a třidy budou v bazénu, mrknul bych na přilehlou Švermovu ulici co by budoucì napojení průmyslové zóny Ostašov. Ještě bych zašel do Syner arény, vzpomněl na pana Syrovátku a Kittnera a přemýšlel, zda by místo arény nebyla lepší tramvaj do Rochlice …
Zapomněls na slavné liberecké díry…
Zatím se říkalo, že Brno je diagnóza. Teď to vypadá, že další diagnózou se stává Liberec.
Ano, ono je toho víc … město rekordů a kuriozit není Pelhřimov, ale spíše Liberec. Fugnerka je kapitola sama pro sebe, část osazenstva jezdí na Fugnerku ze stanic Krkonošská a Staré pekárny, trochu tím trpí kultura cestování tram. č. 2/3. Dále, zbytečně drahá totální přestavba bazénu, kde budou společné šatny, které nikdo nechce apod. dalo by se tam ušetřit a peníze vrazit do dopravy. Žiju v tom městě, mám ho rád a přál bych mu už konečně vedení, které bude pracovat pro město a obyvatele. nikoliv pro sebe.
mluvte za sebe, že společné šatny nikdo nechce, to je náhodou super věc a ne ten komunistický přežitek, co tam je v současnosti a ten bazén je totálně na odpis, sice za to může dost zanedbaná údržba, ale teď už se s tím nic rozumného nedá dělat, než to draze vzít komplet
Chybí mi tam návštěva Plazy ( s pravěkými ještěrkami a plazy) a kolorit Fügnerky… tam kdo nebyl, nezná Reichenberg ! 🙂
Na Fügnerce to kolikrát vypadá jako před hlavákem v Praze nebo v UL u Bohemky v 90. letech 😀
Ex-student místní univerzity, tehdy ještě VŠST, mám Liberec rád, mám tam spoustu přátel, Jizerky miluji, ale člověk fakt nevěřícně zírá, co je na komunální i krajské úrovni možné, a to jsem z Českých Budějovic a okolí poměrně zocelen. K tomu parkhauzu, není to podle mě úplně špatná lokace. Hlavní tah Praha-DC kousek, Fügnerka a MHD obecně pod nosem. Ale jinak, samozřejmě, všechno špatně … k tomu ta šaškárna s definicí P+R. Dotace=peklo.
od průtahu to daleko není..jen škoda, že to je po té nejfrekventovanější ulici v celém Liberci..ale tohle je P+R stejně jen tak na oko, jinak je to prostě parkoviště v centru..jediné rozumné využití je tak pro zoo pro přespolní, kde jsou kapacity parkování omezené a bývaly i dražší..nevím už přesně, v zoo sem byl v posledních desetiletích právě jen tramvají
Kdopak asi dal razítko pod revizní zprávu za elektro? Mnohem pikantnější je, že tenhle nepovedený parkovací dům má jedno stání za 1 milion, v Českých Budějovicích příští měsíc také předají parkovací dům. Jedno stání pořídili za třetinu.
a není to počítáno jen za veřejné? V Liberci je kus domu vyhrazen pro krajský úrad a pro veřejnost slouží jen část
No, jak znám centrum Liberce, tam se všude dojde po svých, ale když má být splněna podmínka „ride“ , tak bych, kdybych o tom rozhodoval, dal dolů sdílená kola s kreditem pro 2 na 2h zadáčo
To čekáte od kraje, jehož hejtman jede na radnici z krajského úřadu autem?
aniž bych měl potřebu se zastávat LK hejtmana, tak který jiný by to podle Vás šel pěšky?
Předpokládám, že normální zdravý člověk na dopravu 964 metrů (autem 1,6 km) neřeší jiný způsob dopravy než pěšky či na kole. Zvláště, pokud je to centrem města.
Záleží třeba na tom, kam pokračuje. Protože jít zase kilometr zpátky pro auto, pokud jede jinam, by bylo poněkud podivné počínání.
ono i čas jsou peníze a záleží na dalších bodech a dalších okolnostech i když tady to autem může být během dne spíše delší, než pěšky
Hřib?
Sice už je ex-, ale Praha je také kraj 🙂
Liberec není Nymburk a neleží zrovna v rovině, takže tam by sdílená jízdní kola asi větší úspěch než automat na jízdenky MHD neměla. Já bych to spíš viděl tak, že jízdenky vydané k parkovacímu lístku by měly být za cenu jedné minimálně dvě a měly by platit jako celodenní v den vydání parkovacího lístku.
To by se pak vyplatilo si chodit pro jízdenky na MHD do parkovacího domu, i když tam vůbec parkovat nebudete 🙂
To lze řešit poměrně snadno: rozšířenou platnost jízdenky (jízdenek) lze podmínit současným předložením parkovacího lístku a jízdenky k němu vydané (obě či více) mohou být opatřeny nějakým speciálním přítiskem, když je bude vydávat jen ten automat v parkovacím domu a nikde jinde je nebude možno zakoupit. Pochopitelně to předpokládá, že MHD bude nebude moci využívat celá posádka jednotlivě, ale vždy jen ti, z nichž se někdo z nich bude moci prokázat parkovacím lístkem – je to ale určitě lepší řešení, než nabízet pouze jedinou jízdenku. A ještě dodatek: ty automaty by tam měly být aspoň dva – aby byla větší… Číst vice »
Ano, tak jsem to myslel. Jestli za 60 Kč dostanu celodenní parkovné a k tomu dvě celodenní jízdenky jak navrhujete, to si ten parkovací lístek vytisknu i bez auta 🙂 Jestli jsem to dobře dohledal, tak normálně stojí celodenní jízdenka 80 Kč. Není co řešit.
Hmm – je-li celodenní parkovné až tak nízké, tak máte skoro pravdu: já jsem ale automaticky předpokládal (a to jsem ve svém komentáři hloupě nenapsal), že by každá jízdenka vydaná k parkovacímu lístku byla normálně placená jako běžná jednoduchá jízdenka a za její cenu, tedy nikoli zdarma, ale její platnost by ve spojení s parkovacím lístkem byla prodloužená až do doby, než by parkování skončilo a auto bylo vyzvednuto (čili teoreticky na celý zbytek dne) – a to už by to podvádění tak extra výhodné nebylo. A pak už záleží jen na stanovení výše celodenního parkovného. Tak to dopadá, když… Číst vice »
Jéé, odhaleno tajemství nulové jízdenky. Nárok na ni mám pouze jedna osoba. Takže pokud tam zaparkuje 4 členná rodina, tak 3 musí zaplatit plné jízdné a ještě mají o 15 minut kratší dobu platnosti. A to se vyplatí 😀
No kam taky z centra jet dále MHD? Napadá mě snad jen návštěva magistrátu (v okolí se moc parkovat nedá) nebo o víkendu zoo (kde je parkoviště malé – nyní v zimě je ale návštěvnost zoo malá).
K nádraží a na vlak nebo autobus – pokud někdo bydlí v okolí Liberce, kam nevedou koleje a místní autobusy jezdí jen zřídka, a nechce nebo nemůže až do cíle své cesty dojet autem.
tak zastaví rovnou u nádraží? Bohužel Liberec zrovna v tomhle moc nevyniká..snad jen busy do Prahy a ty jezdí (?) i z Fügnerky, tam to využití má docela smysl..ha konečně první rozumné využití P+R (doteď mě napadala jen zoo pro přespolní)
Síťové napětí 230 V má toleranci 10%, tedy nejvýš může být 253 V, platí to i když odebíráte elektřinu hned u distribučního transformátoru. Jestli tam mají 400 V, tak mají spíš blbě zapojené dráty, než aby jim něco kolísalo.
A když jsou špatně zapojené dráty, tak pak nejde naměřit v přívodním kabelu kolísání napětí? Opravdu? Nejsou špatně zapojené vodiče spíše možná příčina té poruchy?
Nebo závada na chrániči ?
To už není asi ani špatným zapojením, vypadá to, že jim někde „uletěl nulák“, jinak odborně je tam plovoucí nula. A ukazuje to, na další šlendrián. Osobně žasnu nad drzostí, s jakou stavební firmy provádí elektroinstalace bez jakékoli kvalifikace. Ale není se čemu divit, jde to odshora. V Brně proběhl výběr dodavatele tunelu pro šaliny (Žabovřeská) a Antimonopolní úřad prohlásil, že požadavek, aby dodavatel měl oprávnění k elektromontážím je „diskriminační“.
Přece by „Josefa Vyskočila“ nepřipravili o práci, i když z té Putimi to má sakra daleko.
K plovouci nule je i plovouci podlaha.
Na automat stacilo prilepit satnovy blocek a tech par lidi si vzdy jeden listek mohlo utrhnout.
Jste si tím Antimonopolním úřadem jist? Nebyl to spíše Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS)?
Nemáte k tomu „diskriminačnímu“ požadavku nějaké blížší informace či odkaz?
ÚOHS, vulgo dictus Antimonopolní úřad.