Další stanice metra jsou pokryty lepším mobilním signálem
Opravené eskalátory ve stanici Anděl ve směru do Plzeňské ulice. Foto: Jan Sůra
Mobilní operátoři a Dopravní podnik hl. m. Prahy pokračují v rozšiřování pokrytí mobilní sítí LTE v pražském metru. Od začátku
Test
Je hezké, že se pokryly další stanice metra. Je opravdu obdivuhodné jak to tempo výstavby je vražedné. Nejen co se týče budování nových stanic metra jejich pokrývaní internetem, ale také co se týče nových zastávek tramvají o dálnicích ani VRT nemluvě. Vše máme na papíře, nádherné prezentace, vizualizace a tuny výmluv proč to nejde. Zatímco my s velkou slávou pokryjeme internetem pár stanic metra, jinde jsou za tu dobu postavit stanice nové. Něco je sakra špatně. Lidi nemáme o nic horší než jinde, nejsme ani hloupější a neschopnější než jiní. Proč to tedy u nás nejde?
Seznam začal hezky dle zdejší situace, muzeum! To odpovídá našemu skanzenu, 5G v nedohlednu, pokrývání Metra až v 20.letech. A současný ombudsman chce zachovat tel. budky. Jak pro naší zemi typické: úkrokem směr východ zpět!
Nešlo by ze seznamu pokrytých stanic vytvořit nějákou jednoduchou mapku metra a barevně tam vyznačit jaké úseky jsou pokryté a tu průběžně aktualizovat? Nebo už někde exituje třeba od DPP? Nenašel jsem..
Neexistuje, taky nechápu, proč to neudělají. Nabízí se to jako velmi elegantní řešení.
Hlavně by to chtělo konečně pokrýt ten dlouhý úsek ze Smíchovského nádraží na Radlickou. A taky všechny přestupní stanice.
Statoměstská ( nebo minimálně tunel Můstek – Staroměstská) je LTE pokrytý už asi dva měsíce
skromně by mě zajímalo, proč není pokrytá stanice Florenc na přestupu z C na B. Občas by se hodilo vědět, jestli je lepší běžet na tramvaj nebo čekat na metro.
Jako jo, je to detail, ale je fajn, byt na schuzce 2 minuty pred zacatkem, nez 2 minuty po jejim zahajeni.
To by hlavně nemělo být řešeno signálem pro MT a WiFi, ale dostatkem stabilních informačních panelů s údaji o nejbližších spojích všech druhů MHD jak na peronech stanic veškeré MHD, tak i na spojovacích komunikacích …
Jako jo, ale 😀 když je projekt Wifi právě v implementaci, je pro mě daleko přístupnější než čekat na projetovou dokumentaci, výběrové řízení na PD, na zhotovitele a namontování tabulí a zrovna na stanici, kterou používám při cestě do práce já, stejně dobře by fungovala na ostatních přestupních. Navíc když přijedete na florenc po červené a jdete dolů na žlutou tak, tam cedule s odjezdem vlaků jsou. Nevím, kdo rozhodoval o tom, že ten spoj, který dole stihnu tam není napsaný…. jsou tam až dva následující. Kdyby v tomhle duchu nainstalovali informační panely, tak je to super pro turisty místní… Číst vice »
Jeden nejmenovaný srovnávač internetových cen měl před 2 lety reklamu s jakože kladnou a zápornou recenzí: „Metro. +Je tu klid, není tu signál. -Není tu sakra signál!“. Tento rozporuplný pocit mám ze zavádění signálu do metra taky.
jojo, je to fajn, kdyz clovek nemusi 15 minut poslouchat cizi klaboseni o nicem, zaroven ale pak potrebuje najit spojeni a kolikrat ani ve stanici nema sanci neco zjistit, tak tezko rict, co je lepsi 🙂
takže by měly být k dispozici data a volání jen na 112 🙂
Až tak bych to neredukoval: pro trať ano, ale ve stanicích (na peronech) by měl být k dispozici signál kompletní a silný – na trati signál pro bezduché tlachání prostřednictvím MT rozhodně nijak nezbytný není.
Má to svoje výhody i nevýhody. Fakt je, že stahovat 1.5 MB velký PDF dokument přes tři stanice je v 21. století už opravdu nedůstojné.
Přitom třeba v Londýně to jede dobře.
Jo? Já tedy když jsem jel v Londýně metrem a nutně se přitom potřeboval spojit s osobou v terénu, nebyl signál ani v tunelech, ale dokonce ani ve stanicích, jak je v Praze už dlouhá léta standardem.
alespoň co jsem jel já, tak to fungovalo, ale je možný, že to také nemají všude
Českomoravská na Áčku? Detail… 🙂
Díky!