Další soudní kolečko kolem D1 u Přerova. Spor se po stížnosti Dětí Země vrátil do Ostravy
Nová část I/55 s mostem přes koridor na průtahu Přerovem. Pramen: ŘSD
Krajský soud musí znovu projednávat žalobu, ŘSD věří v zahájení stavby letos.
Lidé co si říkají Děťi země asi neví co je pro nás pro lidi podstatné. Pořád stupidně myslí jen na své jako ego a blaho.
Chybí společenský tlak na naše politické elity, který by je nutil přijmout/změnit zákony tak, aby nebylo možné přijímat tyto nesmyslné odvolání pochybných spolků. Byla doba, kdy byl tento trend žádoucí, rostl počet neziskovek a všech možných sdružení, protože dělat „nepolitickou politiku“ bylo in. Nastavil se tu zákon, který umožňuje do nekonečna protahovat. Pokud by byla jediná strana, která by slibovala změnu, že aspoň nebudou mít námitky těchto ekofašistů odkladný účinek, pak má můj hlas. Pořád se tu argumentuje Polskem, ale ví někdo, jak funguje polský systém? Proč to u nich jde a tady ne? Je možné, aby v Polsku nějaký… Číst vice »
Stačilo by, kdyby se námitky přezkoumávali pouze při schvalování EIA. Jakmile by se to jednou schválilo a vypořádalo s námitkami, už by se mohlo stavět bez zdržovaček.
S tím opatrně. Ale ano, pokud jsou procesy oddělené (uzemko, eia, stavebko) tak jsou věci které se řeší jenom v jednom z nich.
Ve chvíli, kdy jdou ve vládě Piráti, to opravdu od ní chtít nemůžete. Oni jsou na podobných nesystémových nesmyslech založeni.
No, za komunistů by tuhle verbež dávno zavřeli za sabotáž a D1 by byla kompletní. Dnes do staveb intervenují všichni, kdo mají v pozadí otvor.
Tady se obracejte se stížnostmi (údaje veřejně dostupné):
RNDr. MIROSLAV PATRIK, dat. nar. 6. prosince 1963
Merhautova 1009/139, Černá Pole, 613 00 Brno
Osobně nechápu ten minus. Asi proto, že jste neuvedl email a telefon.
Zeměkoule se musí za Děti Země stydět.
platí ti ekoteroristi soudní poplatky nebo to platí danoví poplatníci
Platí státní zaměstatmci za přešlapy, zjevné omyly či odfláknutou práci??
Podle zákona do čtyřnásobku svého platu, prakticky ani to ne.
Každý den jezdím Přerovem. Každý den stojím v koloně. Již několik let. Tranzitní doprava má zákaz vjezdu do města, ale stoupnete si někdy na Jižní čtvrť. Kolik tranzitu tam i přes zákaz projede. Kruhové objezdy od 17.listopadu až po Tesco totálně ucpané. Problém s průjezdem IZS. A proč? Protože ekologové. Obyvatelé Přerova se dusi, hlavně že křeček atd se má dobře. Životní prostředí v Přerově se ničí, ale Děti země, z části placené z našich daní, se smějí, protože se o nich píše jako o ochráncích prirody. Stát a RSD vydává obrovské peníze na koridory pro živočichy, na protihlukové zdi.… Číst vice »
Přerovákům ten stávající stav ale nevadí. Jinak by pan Patrik byl už dávno někým donucen přestat obstruovat. Evidentně není zájem ho usměrnit, aby přestal škodit.
To už ani není vtipné, to je smutné. Úřední Šiml řehtá a lidé trpí. Vím, že se budu opakovat, ale proč nejde připravit projekt tak, aby prošel na první dobrou.
Protože zákony a technické normy jsou neskutečně a často zbytečně složité.
Protože na ŘSD ledaskde odfláknou svou práci.
Protože ekoteroristi podají šikanozní žalobu na sebevětší nesmysl, klidně opakovaně protože můžou (viz níže v diskuzi).
Protože soudní rozhodování se všemi odvoláváními, přezkumy a vrácení k nižší instanci, to je dost pomalé.
Protože soudy lpí na každém formalismu a uniká jim celek.
Tak si kladu otázku proč už nikdo to nezjednodušil? Nezprehlednil aby k něčemu takovému nedocházelo. Je to smutné že kvůli neschopnosti politiků trpí nevinní lidé. Na druhé straně se ne nadarmo říká každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží. Jinými slovy co jsme si zvolili to máme.
Aby se nejen dopravní infrastruktura stavěla a sloužila lidem. Ale chápu kapři si rybník sami nevypustí.
Nepřeji nikomu nic zlého. Ale nedivil bych se, kdyby už někomu ruply nervy a šel vrazit pár facek někomu z Tetčic či detem zloZěmě.
To co tyto spolky předvádí, to nemá s ekologií ani veřejným zájmem vůbec nic společného. Naopak.
Nesuď mne podle sebe. Dík.
S první částí moc nesouhlasím, byť vás plně chápu. S tou druhou se mohu plně ztotožnit. Pokud nepřijde změna legislativy tak stále budeme narážet na stejné problémy. Opravdu nechápu, proč si nevezme příklad ze zahraničí. Když už ne z Rakouska Německa tak aspoň z Polska.
Takhle, násilí jest apriori špatné. Nicméně mě osobně zahynout na nevyhovující trase, která dosud musí nést zvýšený provoz, nějaká osoba blízká, tak u facek nezůstane. To, že si nějaký pan Patrik honí tričko a trvá na absolutním vypořádání jeho z drtivé většiny formálních námitek, protože nic jiného to co předvádí není, to bych fakt v případě ztráty mě blízké osoby nevydýchal.
To s vámi naprosto souhlasím. Jen mne mrzí že nikdo neposlouchá lidi a nezmění zákony v prospěch nás všech.
Já píšu, že nepřeji nikomu nic zlého, a rozhodně nevyzývám nikoho k násilí. Jen píšu, že bych se nedivil, pokud by k něčemu došlo. Ad „proč nepřijmeme best practices ze zahraničí“ – bohužel to je český přístup v řadě oblastí, že „musíme“ znovu vynalézat kolo a ignorujeme dobrou zkušenost v cizině. Viz odpor proti VRT, bytová politika, přebírání EU norem ve formě „papežtější než papež“, stavební zákon, nepodpora cyklistiky, přístup k lesům,.. Dost mne to štve, snažím se osobně poukazovat právě na dobrou zkušenost ze zahraničí, ale.. je to boj s větrnými mlýny. IMHO by lidi měli víc cestovat. Klidně… Číst vice »
Naprosto s Vámi souhlasím. Zvláště pak aby lidé cestovali a získávali zkušenosti. Už naši předci vyráželi na vandry aby se něco pořádného naučili. O to více mne mrzí že se řeší kde jaká ptákovina místo toho, aby se řešily skutečné problémy.
Ať už jsou obstrukce jaké jsou za 90 procenty nese vynu projektant a to říkám přes to že jsem s Přerova a vadí my že už to dávno nestojí. Když jsem poprvé na vlastní oči vyděl projekt tak my málem vypadly oči s dúlku
Mně právě vypadly oči z Vaší češtiny
Ještě bych to upravil. Projektant projektuje podle zadání. A to zadání byla šílenost. Vest dálnici skrz vesnici, když může vést 300 m vedle po poli. Ale za vše můžou ekoteroristi. Škoda omezenosti a slepoty většiny diskutujících. Nadávat na Patrika a psát věty typu „nedivil bych se kdyby mu někdo něco udělal“. Ale psát na ministerstvo stižnosti, nabádat politiky k úpravě zákonů, to nee.
Česká republika má prakticky jen tři mezinárodní dálniční spojení=dvě s Německem a jedno se Slovenskem. D1 se za plnohodnotnou dálnici považovat nedá, protože není stále dokončená. Snad to stihnout postavit do roku 2026.
A co to napojení D1 u Bohumína s Polskem?
Ano, napojení tam je. Stále však chybí cca 10 kilometrů. Můžete snad z Polska dojet po této dálnici do Brna nebo Prahy? Nemůžete, protože není 100% dálnice v provozu.
Ale tak, D35 a D46 zatím suplujou D1
Sorry, ale ten čtyřpruh z Vyškova k Olomouci má k dálnici docela daleko. Je to sice hezká čtyřpruhová jednička, ale dálnice to je jen prstem na mapě.
Bohužel D46. Teď staví novou část estakady v Prostějově a před zúžení byla tuhle kolona 15km až Olomouce. I tohle je důsledek ‚práce‘ Patrika, neboť kdyby byla dokončena D1, tak 70% provozu z Hanácké dálnice zmizne.
Ano, D46 je teď hrůzostrašná – estakáda v PV, oprava mostu u Kelčic a přestavba sjezdu u Drysic.
V tom případě se za dálniční spojení už vůbec nedá považovat D8, protože není a dlouho nebude napojená na žádnou jinou dálnicí a následuje proplétačka Prahou. D46 je sice podřadná dálnice, ale z Rozvadova do Bohumína aspoň dojedeme souvisle mimo obce po čtyřpruhu ať už lepších nebo horších parametrů.
Ano, D8 a nedostavěný Pražský okruh. Podstatou mého sdělení však bylo něco jiného. Použití D46(D35) není alternativa, protože ta znamená volbu mezi dvěma nebo několika vzájemně se vylučujícími možnostmi. D1 není dokončená=použití D46+D35 není alternativa, ale donucení okolnostmi.
Místní obyvatelé musí vymáhat finanční náhradu za poškození zdraví kvůli odkladům způsobených stížnostmi u konkrétních osob, které způsobují takové průtahy!
Jinak z takových začarovaných kruhů nikdy nevystoupíme. Nikdy…
Právo na protesty má každý. Ten kdo protestuje ale musí nést důsledky svých svobodných rozhodnutí! Zejména poškozují-li kohokoliv dalšího!
Bydlím přímo nad náhradní trasou D1 v Přerově. Zmíněný kus se měl stavět už v době narození syna. Teď je mu 10. Do 15ti stát nebude. Tak dýcháme krome smradu z Precheza i emise z nakladaku. A pocity? Už absolutní rezignace a kompenzace jsou nesmysl. Oni jsou přeci ti dobří. Ti ekologové
To nejsou ekologové. Nazývají se tak, ale ekologicky se rozhodně nechovají.
Víte o tom, že jeden z těch prudičů, ten co stojí za Vodou z Tetčic, že trollil soudy svým návrhem nerekonstruovat železnici Brno-Zastávka, ale nahradit ji cyklostezkou?
Přesně tak. To nejsou žádní ekologové, ale banda lumpů, která přišla na to jak legálně přijít k penězům.
A já ti už jen popřeju hodně rychlý blok od adminů.
Tady lidi diskutují slušně.
Nebo neslušně, ale dost krátce.
Jenže koho chcete stíhat? Princ Miroslav a spol jedou přesně podle zákona. Nic nelegálního nedělají. Jen nastavují zrcadlo. Špatná práce úředníků je jen třešnička na dortu. O soudech ani nemluvě. Nejsmutnější je to, že se to už táhne spoustu let a nikdo pořádně s tím nic nedělá.
Už jsem měl pocit z minulého soudního rozhodnutí, že konečně dáváme přednost zdravému rozumu. Nyní vše při starém. Však nic nestavme, nic nedělejme!! My dostavíme dálniční síť v době, kdy se dávno bude s auty pouze lítat.
Už pri nedávnych bizarných rozhodnutiach pri obchvate FM bolo zjavné, že NSS sa vracia do starých kolají svojej absurdnosti.
dá už někdo místo dalšího soudní kolečka nesoudní tečku mezi oči těm zeleným buzerantům?… páchají víc škody než užitku…
Konečně šance, ze nezničitelné prameny pitné vody pro par set tisíc lidi, dálnice má vEzt jinudy.
Šance co?
Co to napsat za střízliva ?
O vedení trasy se již dávno spor nevede, to je s definitivní platností rozhodnuto.
Jaké prameny? A ikdyby, jak je ta dálnice ovlivní? Všiml jste si, že D1 vede přes Želivku, D10 vede kousek od lesních studní v Káraném, D35 vede skrz CHKO Litovelské pomoraví kousek od řeky Moravy, odkud se čerpá další voda… A apokalypsa ještě nenastala?
To mi nievydhaza
Prameny pitné vody na odkalištích Prechezy, dobře vy.
Možná myslí Hanáckou kyselku, ale ta je od dálnice oddělená ještě železnicí a silnicí první třídy. A kusem pole.
Zato vedení po jihovýchodním okraji Přerova, to by šlo mnohem blíž k prameni Kyselky. A mnohem blíž NPR Žebračka.
Trasování zkrz průmyslovou zónu je asi tak nejlogičtější.
Upřímně o jižní variantě slyším poprvé a připadá mi to jako absolutní hloupost, druhý pramen Kyselky v Brodku u Přerova je taky hodně daleko.
Vážně nevím co pán myslí za pramen pitné vody v okolí chemičky, strojíren a letiště.
Míla Břečka se taky obětoval v zájmu tisíců děti..