Další smrtelná nehoda Orlen Unipetrol Doprava. V Obrnicích zahynul posunovač
Nová lokomotiva Siemens Vectron MS společnosti Unipetrol Doprava. Pramen: Unipetrol
Usmrcení předcházelo vykolejení a proražení zarážedla.
Usmrcení předcházelo vykolejení a proražení zarážedla.
To bylo v areálu ML logistiky nebo kde ?
Je až podivuhodné ,že se nikdo nepozastavil nad tím proč strojvedoucí dále pokračoval v sunutí .Podle informací sunul ještě cca 300m Kdyby strojvedoucí zastavil po vykolejeni ,které zajisté musel cítit mohl být vozmist ( milně uvádíte posunovač ) naživu .
Jak víte, že to byl vozmist (asi mělo být vozmistr), označení vedoucí posunu jsem četl v protokolu…nikoliv posunovač.
Měli bysme se vždy vrátit domů z práce ke svým blízkým.
pokud nevíte jak to bylo tak se k tomu nevyjadřujte , dotyčný byl můj kamarád i kolega .
Zajímalo by mě, jaké jsou v Unipetrolu pracovní podmínky, když jim ty smrťáky povážlivě přibývají. Jestli tam není nějaká systémová příčina, jako se spekulovalo už po Úpořinách.
Jestliže vypadnul z vagonu při vykolejení během posunu, tak v tomto případě bude bezprostřední příčina někde jinde než v pracovních podmínkách.
Když takhle v Kolíně vykolejil Vectron, tak byla taky hromada spekulací. Příčina v kolejišti.
Pracovat pro Orlen Unipetrol Doprava v severních Čechách bude chtít už odvahu. Pokud dobře počítám, je to čtvrtý smrťák v okolí – Želenice, Úpořiny, Světec a teď Obrnice.
Pane Sůra, třetí odstavec, druhá věta, třetí slovo. A v té samé větě mě zaujala „srážka se zarážedlem“. Nebyl by vhodnější „náraz do zarážedla ? Je to jako by se někde objevila zpráva, že se autobus srazil s rodinným domem. Dále vzhledem k tomu, že se v této větě píše o usmrcení a o tom, co tomuto předcházelo není z textu patrno co/kdo do zarážedla narazil. Rovněž podnadpis by mohl být napsaný obráceně, protože zpráva na Twittru hovoří o proražení (soupravou) a následném vykolejení což dává větší smysl (jistě, vykolejení a následný náraz možný je, ale je to méně pravděpodobné).… Číst vice »
Použil jsem termín uvedený Drážní inspekcí. Podle dostupných info, které nemám ověřené, vůz vykolejil a posunovač z něj spadl.
Došlo k vykolejení a až pak k proražení zarážedla. Tedy platí Vámi uváděná méně pravděpodobná varianta.
Ke „srážce“ se zarážedlem dojde vždy, když se nárazníky vozidla dotknou nárazníků na zarážedle nebo něčeho, co je nahrazuje.
Na někdejším odstavném kolejišti ve výhybně Vítkov jsme s odstavovanými vozy vždy najížděli na „to, co imitovalo zarážedlo“.
Nejhroší je když se člověk nevrátí ze zaměstnání domu.Upřímnou soustrast pozůstalým