Další problém s mýtem: ÚOHS zrušil na popud Kapsche soutěž na hlídače systému
Palubní jednotka (OBU) firmy Tollnet. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Ministerstvo dopravy a jeho Ředitelství silnic a dálnic se bude muset vyrovnat s další komplikací kolem zavádění nového mýtného systému.
Na vládě ÚOHS snad nezávislý je, ale to je asi tak vše. Závislosti na korporacích se nepočítají?
Si tak už pomalu říkám, jestli nemá někdo s Kapsche na uohs nějakého vlivného kámoše 🙂
Mimochodem, on stát ještě nemá ani vykoupené všechny pozemky, to jen tak na okraj. Cituji z letáku:
„Majetkoprávní příprava – z 884 vlastníků je vypořádáno 727 majitelů (82,24 % – stav k 05/2019). Uzavírají se nájemní smlouvy a smlouvy o zřízení VB. Dále pokračují vyvlastňovací řízení.
MD ve spolupráci s ŘSD aktuálně řeší seznam kompenzačních opatření pro MČ Dluhonice, který předložil místní výbor po veřejném projednání s předsedou vlády ČR, v listopadu 2018.“
To jste si asi spletl diskusi, předpokládám, že váš příspěvek se týká D1 u Přerova …
Proč nezavede mýto i pro osobní auta od km? Proč trápit jen autobusy, které zacpávají silnice méně?
Protože pak by veřejná doprava zkolabovala
Veřejná doprava by nezkolabovala, jen by se vzhledem ke trochu rostoucí poptávce trochu zlepšovala.
Tak určitě. Vlaky není kam přidávat a řidiče autobusů kde brát už dnes.
Řidičák na bus si z uvolněných zaměstnanců automobilek jistě půlka ráda udělá, zvláště s podporou dopravce.
Busů se za takové situace snadno vyrobí více, nad výdělkem by ale zplakaly automobilky. Ty ale vůbec nelobují…
Zavedení spravedlivého mýta pro všechny a všude brání strach o hlasy motoristů.
Mýto samo o sobě je nespravedlivé – stát postaví silnici z daní poplatníků a pak chce za jejich používání ještě platit??! Kde je logika a spravedlnost? Jako domovní daň – za zdaněné peníze si koupíte materiál, čímž ještě zaplatíte DPH a jak z takového vlastního domu platíte domovní daň! Hnus, bezpráví a zločin!
Mýto nikoli, ale silniční daň u osobních vozidel nad 2 tuny s max rychlostí nad 150 km/h. Proč? Protože dynamické zatížení vozovky, dilatací mostů atd a tím i jejich rychlejší opotřebení.