Další Plecháč v retrokabátě. ČD Cargo na lokomotivě obnovilo chebskou vizáž

Lokomotiva 242.239 Plecháč v chebském nátěru. Pramen: ČD CargoLokomotiva 242.239 Plecháč v chebském nátěru. Pramen: ČD Cargo

U Českých drah to byl poslední Plecháč v tomto nátěru.

53 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ficus

Není to jedno čim to pomalujou ??? Leda by nějakej narcis se chtěl u toho vyfotit.

Pičus

No,je a není…. toto retro malování u srdéčka zahřeje….

Karel Canek

Skvělé je, že se po letech konečně ČD Cargo probudilo a tvoří retrolaky. Jistě, když si pakoni vymysleli „korporatní“ modrý blitky najmrd atd., všeobecná nechuť všech k těmto modrým hnusům pak musela vyústit k potřebě s tím něco dělat… Naskýtá se otázka, když se léta všude píše, že uvadle modrý firemní nátěr je fuj (nojo, zase na druhou stranu to přesně charakterizuje molochizmus a nepružnost firmy, čili z tohoto pohledu je ten nátěr v pořádku), tak proč se modrého shittu nezbavit a natírat všechny mašiny nějek jinak, prostě „normálně“…?

vitapb

Nátěr pěkný, kolik vůbec takovýhle celolak lokomotivy stojí? Když vidím tu pracnost a zároveň precizně odvedenou práci na tak velké ploše, dosadím si kolik stojí lakování jen částí auta, tak si řikám že to musí být otázka i několika milionů.

Karel Canek

Stojí to nemalé peníze, ale pracností není velkého rozdílu mezi modrou a červenou, finančně též. Pohybujeme se v řadu jednotek statisíců za lok.

Karel Canek

Automobily se stříkají barvou, která se posléze vypaluje, je trvanlivá, odolná. Drážní vozidla se lakují PURem, mnohem levnějším, přesto vysoce kvalitním.

Karel

Osobně se mi líbí původní nátěry lokomotiv. Ty korporátní nátěry se mi zdají příliš nudné.

Mystifying oracle

Škody, že se nepodařilo zachovat i stříbrné rámečky světel, byť s LED optikou. I tak – sympatické 🙂

Radko Křivánek

Chebský nátěr měl tmavší červenou, zajímavý byl právě ten kontrast se žlutou. Pokud fotka neklame, byl zvolen odstín Zemanových trenýrek a není to ono. Ale záměr se mi líbí.

Johnny Cash

Alespoň že letos přijde ke Cargu 10 nových Vectronů MS A54. Nemusí pršet, stačí, když jen kape…

Pepa z Depa

Bude i rudá hvězda?

král j

Asi by být neměla, když se jedná o vzhled z 90. let.

DCHDC

Pepo, doučování z historie by neuškodilo… 🙈

Stráťa

Musíš počkat a budou i hvězdy.

Tomáš

Jen tak dál.. 👍👏 Proti modré nic nemám, ale všeho moc škodí.

Marcel

A bude sloužit?

Řidič ČSAD Střední Čechy

A proč? Opravdu bude zachovávat starý vrak?

Milan

Presne starej zgarb se bude lecit ale porad to bude starej zgarb

M152

Do 230 se údajně ETCS nevejde a Vectron a Traxx stojí nemalý peníze. Je to podobně sporný jako se ETCS instaluje do 130.

Stráťa

Jak velká ta mobilní jednotka ETCS proboha je? To ji „výhradní dodavatel“ založil na vyřazeném sálovým počítači nebo proč by měl být problém najít místo na lokomotivě?

Řidič ČSAD Střední Čechy

Vraky sešrotovat

Kuba2

Je to o něco míň sporný, neb střídavky mají hospodárnou regulaci výkonu a střídavá soustava má budoucnost.

Dos22

Tak 130 tam při reko na ETCS podělali co mohli.

Johnny Cash

Zabývat se retrolokomotivami a retronátěry, místo pořizování moderní trakce a ještě navíc u toho chrochtat blahem, jak skvělý počin to je. Retrotrakce s ETCS plus JVZ rovná se budoucnost a šotouši nás milují. U ÖBB probíhá výprodej 1144. Proč rakouské pobočce nepořídí také retrolokokomotivu?

Balíkář

Že se vždycky najde nějaký takový …

vlachjan

Protože Rakouský stát nabízí nákladním dopravcům dotace na nové lokomotivy, kterých tam již Cargo využilo?

Johnny Cash

Nevyužilo.

Marcel

Jsem zastáncem toho co funguje, tak ať funguje do úplného konce. Nerad vyhazují staré věci. Nahrazovat potom novými je v pořádku, ale vše potřebuje svůj čas.

Johnny Cash

I když se to nachází za morální životností? A co na to říkají strojvedoucí od Carga, že si jejich firma buduje muzeum a ještě se v tom vyžívá? Mimochodem, 1144 jsou mladší, silnější a mají WTB.

Vendelín

Parní mašiny taky fungovaly a stejně je vyřadili, tak proč stále reinkarnovat techniku hodnu šedesátých let minulého století?

dan Žatecký

Nejlepší nátěr na 230 je bezesporu ten ČD nebo ČSD.

M152

A to s plecháčem (242.2) souvisí jak?

Uuu

Všechny tyhle křápy bych místo Nových laků poslal do Nové hutě. Lituji strojvedoucí kteří v těchto strojích musí jezdit přes republiku a kazit si v nich své zdraví.

Chleba Nakup

Nová huť už taky brzo půjde do hutě. Leda Třinec. Nebo zahraničí.

Dos22

Občas lepší stárej poctivej křáp, jak nový křáp narvaný počítačem.

Martin

A kde je hvězda?

dan Žatecký

Vrátily se snad časy socialismu, či co…?

Hawky

Co by prosím vás dělala na našem chebském nátěru z 90. let???

Ivan_pha

Někteří očividně žijí v socialismu ještě nyní, nebo by si to tedy spíše přáli aspoň formou hvězdy na loko.

SaulGoodman

Zaslouženě v propadlišti dějin.

Jiří Kocurek

Tak. Na muzejní lokomotivu budiž, ale ne na pracovní stroj. Podobně říšské výsostné znaky – v muzeu ano, ale ne na komerční lety s Ju-52.

Disponent

Poměrně hloupé hodnocení. Mašina jednoduchá na údržbu, odmakala toho hodně. Na propadliště bych viděl jiné adeptky.

Swariner

Kolega mluví o hvězdě, ne o mašině.

Martin 13

Sám si Hvězda.sundej si ji že stromečku.🙂

Michal M

Nejhezčí je ten krémově-rudý v tom novém PUR laku. Připomíná mi to původní nátěry DB.

František

Snad tam zase nedají hvězdu

Jerry

Proč by to dělali?

DCHDC

Toto je nátěr let devadesátých 🙈

Martin 13

Máš ji na čele.zpiva o tom skupina Oceán.

IGCT

A ETCS už od ČD mají nebo, je bude ČDC dodatečně instalovat?

M152

Od ČD asi těžko. Jen by mě zajímalo zda se bude dodělávat nebo ho dělají teď při opravách.

Vendelín

Dodělávat později.

Martin 13

Opravdu si myslíš že tam před prodejem nacpou etcs?co?????🙂