Další omezení v Brně. Jihomoravský kraj přestaví vytíženou okružní křižovatku ve Slatině
Křižovatka na silnici II/430 v Brně-Slatině. Foto: Google Street View
Proměna křižovatky, kterou projede kolem 17 000 aut denně, začne příští rok.
A co silnice z Ivančic do Mor. Brnánic? S tou naposled něco dělal Přemysl oráč
Načasování nikdy nebude ideální, těch ulic a silnic na které se 40 let nikdo ani nepodíval je trochu povíc … navíc k tomu omezení skrz rozšíření D1 . To že došlo na tankodrom Syrovice-Ořechov je zázrak. Ta cesta je děs, no a mohli by začít pokračovat z Ořechova až do Troubska :o)))))) Nutno ale říct že množství oprav je proti minulosti nevídané…. A to je dobře, byť kolony jsou utrpení. Radši se dočasně naučím jezdit v omezeních (najdu si objížďky, no chce to znalost města a tu každý nemá to uznávám a nervy jsou skoro každodenní) než se pořád dokola,… Číst vice »
A jak to vypadá s částí Hitlerky od křižovatky Žebětín x Troubsko x Kohoutky až k Přístavní ulici? To je ostuda města a kraje, ta silnice je tam furt stejná od prvního zaasfaltování cca 50 let zpět (kromě pár záplat lopatami)😂a je to tragédie!
Tam je to teraz jednosmerne zavreté, tak hádam, že sa to opravuje.
Tam ne, opravuje se úsek na Veselku, tazatel se ptá na směr do Bystrce. Tam nic.
Se furt vymýšlí jak to tam bude vypadat „v budoucnu“ a mezitím se pro jistotu na to nešáhne, co kdyby to pak bylo jinak že…
Oni nám to prostě chcou na východě Brna řádně odladit. Neustále nějaké opravy a nejlépe postupně nikoliv současné. Oprava mostu v Podolí, stavba kruhovych objezdu pochopitelně postupně, nyní most před Rohlenkou, teď kruhac, časem ještě rozšíření na šest pruhu. A k tomu každé ráno zácpa na D1 od Vyškova. V dopravním zpravodajství to mohou dát jako standard. Ráno zácpa na D1 od Vyškova do Brna. Zdržení 20 minut.
Mno, hlavně by se měl kraj soustředit na opravy silnic II. a III. třídy, jejichž stav je mnohdy katastrofální.
To je velký problém JHM a Středočeského kraje. Mají tak moc silnic, že nejsou schopni vše udržet v provozuschopném stavu. A beztak na to nemají ani finance.
V Brně prostě nejsou připraveny žádné nové dopravní projekty, tak se dělají pořád dokola jen nesmysly.
A proto se tam teď dělal částečně novej povrch…
Kus 4×3 metry, omezení na 2 dny…
Prostě geniální načasování! V době, kdy konečně zprovozní most u Rohlenky, tak začnou opravovat kruháč. To nemohli dělat současně?
Obávám se, že „současně“ by znamenalo dopravně mnohem větší problémy, než „odděleně“.
Omezení by významněji dopadlo pouze na Mokrou-Horákov a Velatice. Podolí je bez problémů obslužné z Líšně, Bedřichovice ze Šlapanic a z obou směrů je obslužná i Mokrá-Horákov i Velatice, ty mají navíc přístup i od Hostěnic, ale to je zbytečná zajížďka všemi směry.
Nedovedu si představit, že by se, vzhledem k parametrům silnice, vedla objížďka mezi Líšní a Podolím.
A co teprve z Marienthalu nahoru do Líšně
Pokud se nic nezměnilo, tak jediným omezením při přestavbě té okružní křižovatky by měla být úplná uzavírka Hviezdoslavovy. Zbylé tři větve budou průjezdné po provizoriu.
Nemohli, protože by to pro uživatele bylo moc jednoduché. Takto je porad něco rozkopaný a můžeme si postat v zácpě
A je celkem jedno jestli jedete busem nebo autem
Největší problém této křižovatky je, že je to spojka MUK Holzova/Ostravská s D1 exit 201, dále obsluhuje přilehlé Sídliště a je součástí objízdné trasy D1 Brno-Holubice. Můj osobní názor je, že ty přímé odbočováky zásadní zlepšení nepřinesou. Auta jedoucí ze sídliště, většinou jedou směrem Ostravská/Líšeň, stejně tak z Bedřichovické. Při ucpané D1 pro změnu auta z Ostravské jedou směrem na Vyškov. Spíš si myslím, že je promarněná příležitost plánovaný obchvat Slatiny, který by za mě měl jít blíže Slatině a spojit MUK Holzova s exitem 201. Ale to ukáže čas.
Plán obchvatu Slatiny: https://projekty.slapanice.cz/images/catalog/image_id2/27
Obchvat Slatiny bude bohužel nejdřív za 10 let. Přitom mi to přijde jako relativně jednoduchá stavba, která by ani nemusela tolik stát. Ale je mi to jasný – peníze, pozemky atd
Toto je přesně příklad stavby, kde platí „za málo peněz hodně muziky“. Super, tohle hodně pomůže, kéž by kraj měl nachystaných více takových projektů.
Netušíte někdo, jestli se plánuje oprava II/380 Telnice-Moutnice? Stav čím dál tragičtější, vytížení masivní…
ta se plánuje 30 let :o)))) až do Hodonína :o)))) ta je tragická hamba blit
Podle mých zdrojů, nemám nic na sto procent potvrzené, takže to neberte úplně vážně. Měl proběhnout odkup zbylých kousků pozemku a bylo vykolkováno, ale kdy se začne silnice v celém úseku dělat těžko říct. Ono z Telnice do Moutnic je katastrofa, ale potom od Klobouk do Hodonína je chuťovečka
Ano..chutovecka z Čejče do Mutěnic je to tankodrom jako prase..
Syrovice-Ořechov paráda, tankodrom jak něco
Žabčice taky, jen nevím co myslí s tou blanenskou, úsek od konce zastavby po křižovatku se silnicí Lelekovice-Vranov? Tam by to smysl mělo, v samotných Jehnicích ne..
Detaily zde: https://jmk.cz/content/28610
Děkuji, je to tak jak jsem myslel
A protože tam jezdí tolik aut, přidáme při přestavbě další bariéry provozu, aby to bylo ještě hůře průjezdné. Váš Magistrát města Brna
Přestaňte jezdit auty a bude to lépe průjezdné.
Řekni u vás v obchodě, aby si pořídili želeniční vlečku místo rampy.
Přes ten kruháč míří nemálo věcí z okolí přímo do Brna, potraviny nevyjímaje. Je to stará císařská silnice Brno-Olomouc, dnes slouží především regionální dopravě.
Ano hlavně vzduchvoziči v pětimístných autech, poloprázdné dodávky a zbytečné kamiony. Nevede přes Slatinu železnice? Vede, ale vlečky v tamní průmyslové zóně nevidět.
Takže prosím nebrečte jak rozmazlená děcka, že je silnice ucpaná a, ó ty hrůzo, provozem se ničí a, ó ty hrůzo, proto musí být opravena. A ta oprava, ó ty hrůzo, nelze dělat za provozu.
Když máte vedle vlak co se nevyužívá.
Chytrý jako druid. To je investice JMK do silnice ve vlastnictví JMK.
E?
A co extra sjezd z dálnice do areálu továren – už je dokončený ?
Už to slovo „dálnice“ naznačuje, že to je v kompetenci ŘSD a nikoliv kraje nebo města. A ti nemají peněz nazbyt, takže za ŘSD určitě nebudou dodělávat domácí úkoly
Hlavně že v km 198 mají už dlouhá léta sjezd z dálnice hotový (včetně benzínky a odst. parkoviště) ale není absolutně k ničemu připojený… takový izolovaný ostrůvek… přitom by stačilo řádově 50m asfaltu… asiže „připojili tam silnici a voni jim tam začli jezdit lidi“
k tomu více zde: https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/438/infoletak_d1-01313-muk-cernovicka-terasa.pdf
Děkuji
To snad budou dělat v rámci rozšíření dálnice, jinak si to neumím představit.
Ten chtělo stavět CTP současně s Amazonem. Slatina řekla stop Amazonu a CTP řeklo stop novému dálničnímu sjezdu. Tak prosté to bylo.😁