Další obchvat na I/19. Přeložka u Čížkova nemusí projít podrobným zkoumáním vlivů na okolí
Silnice I/19, obchvat Chýnova. Pramen: ŘSD
Se zahájením stavby se počítá v březnu 2029, hotovo má být do konce roku 2030.
Se zahájením stavby se počítá v březnu 2029, hotovo má být do konce roku 2030.
Ano, obchvaty jsou až za pár let, ale rozhodně se proti nim nezvedne vlna odporu místních samospráv a fyzických osob, jaká by se zvedla proti jakékoli dálnici. Jinak by se mi líbil kompromis, na dálnici D19 není dost velká intenzita dopravy, ale v celé délce střídaný třípruh po 5 km s MÚK by byl fajn a nestál by tolik co dálnice.
a kde je článek, že u D47 nejvyšší soud zamítl kasační stížnost a stavba bude koncem příštího roku hotová? 😉 Včera se to objevilo na fb řsd a ministerstva.
D47? Myslíte D49? Takový článek už tu byl..
Jo d49, je to překlep, jinak původně byl clanek o d1. Ale ten o d49 nemůžu najít, ale vceta to bylo vsude na fb, že to nejvyssi soud zamítl. Tak se po letech konečně dokončí alespoň 1 úsek této dálnice.
Jsem rád, jenom se, ale ptám : „Proč tak pozdě?“
A také proč jsou mezi vydáním společného povolení (2025) a vyhlášením výběrového řízení (2028) 3 roky vaty?!
Protože stát nemá dost peněz na všechny stavby co jsou připravené.
Protože ŘSD raději plácá čas a prostředky na nesmyslné rozšiřování I/9 mezi Novým Borem a Svorem.
Ještě tedy bude zbývat Obrataň a Zárybničná Lhota. Plánuje se něco i zde? Jinak ještě mi přijdou hodně nebezpečné křižovatky se silnicí II/128 mezi Kámenem a Obrataní bez odbočovacích pruhů.
obchvat Obrataně ano, viz web obce
Škoda že ten západní obchvat Pelhřimova nepočítá s většími intenzitami ve směru I/19 a bude tam ten bláznivý kruhový objezd,,, ale třeba se v další dekádě dočkáme D19 Humpolec – Tábor 🙂
pokud se bude někdy stavět D19, tak nepochybně v celé trase dále přes Mirotice (D4) a Blatnou až do Plzně k D5, kdy by převedla tranzit východ-západ mimo Prahu
Pokud se bude stavět dálnice, tak k ní se řeší i doprovodná komunikace. Nejlépe vychází na celé trasu od Plzně po D1 udělat obchvaty obcí a v případě vyšších intenzit přidávat pruhy.
Obchvaty obci neprevedou transit z D5-D0-D1. Takze z hlediska ulevy D0 nebudou fungovat.
Ten kruhák bude dost velký a bude to „odsejpat“. Ta vzdálenost mezi TA a HU je jen 60km pro D19, ale myslím, že na to nikdy nedojde. Budeme rádi za obchvaty a sem tam třípruh.
Přesně, než čekat na 4pruh 20 let a možná navěky, tak raději obchvat do tří let. Vždyť to pomůže všem, jak projíždějícím, tak i místním.
Jenže ty obchvaty jsou nyní plánovány na 10 let …
A třeba neřeší ten celkem šílenej úsek za Čížkovem s ostrýma zatáčkama a obecně bude čím dál větší problém s tím, že není kde předjíždět. Kamionů jezdí už teď hodně a kopců a zatáček je zde taky dost.