Další nedůvěra v brzký návrat 737 MAX. Dopravci v USA plánují jeho návrat až v srpnu nebo v září

United Airlines a jejich Boeing 737 MAX 9. Foto: United AirlinesUnited Airlines a jejich Boeing 737 MAX 9. Foto: United Airlines

Trojice amerických aerolinek posunula během posledních dvou dní očekávaný návrat Boeingu 737 MAX do provozu. Nejméně optimistické jsou United Airlines,

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Y.K.

Vzhledem k nedávnému prohlášení Boeingu, že uschopnění vidí v půlce roku a zřejmě bude následovat jistá perioda úprav letadel a doškolení pilotů, mi to uvedené nastavení na konec léta přijde jako realistické.

Anonymus

Mě hlava nebere, jak přežijí aerolonky které musí Maxe platit,ale nesmí používat? Teď krachla italská a turecká aerolinka,co bude dál?

R.L.m.

Nepříjmené, ale už si začínám pokládat otázku, zda Boeing vyrábí letadla cca sto let a nebo teprve tak 5, slovy pět let? Opravdu se jim to všechno vyplatilo, miliardy $ ztrát, skoro 800 letadel na zemi, (dese?)tisíce lidí bez práce, komplikace v oboru letecké dopravy a to nejhorší skoro 350 lidí na onom světě. A to vše, když to přeženu (omlouvám se), z většiny kvůli jedné jediné chybějící řádce ve zdrojovém kódu … hmmmm, tak abych jen netlachal: „IF AoA1 AoA2 GoTo MCAS_OFF“ … dobrá, tak to už jsem přehnal, hlavně s tim „GouTů“ 😉 je to o hodně složitější,… Číst vice »

Oran Gutan

Ve svý podstatě to že to nebralo v potaz údaje z obou čidel nebyl omyl ale záměr, aby mohli říct že se jedná o podružnej systém a není třeba kvůli němu přeškolovat piloty. Ty výlevy s kódem jsou tristní.

Jen tak

takhke to dopada, kdyz se k problemu tykajicimu vyvoje zacne vyjadrovat nekdo, kdo se cerstve naucil php a trousi rozumy.

ne, nebylo to vtipne. ne, neni to tak jednoduche.

Y.K.

1. Boeing většinu software nepíše, avioniku kupuje od dodavatelů tím se zabývajících. 2. výrobce udělá koncept ovládání a podle toho se programuje avionika. Problém není v software ale v konceptu (že pilot mohl snadno jedním čudlem „překomadovat“ MCAS). Bohužel přehlcený pilot může přestat být schopen sledovat co si to éru šudlí. Takže chyba v konceptu. 3. jen jste přidal další hlášku k hromadě dalších alarmů a klepání kniplem, nevím jestli je tohle právě to po čem teď FAA prahne. 4. jak poznáte který AoA ukazuje špatně? Je letoun přetažený nebo není? Když je jeden AoA zamrzlý MCAS není potřeba jako… Číst vice »

pája
Y.K.

Evropský regulátor podle všeho nepovede vlastní certifikaci. S FAA spolupracuje „světové sdružení regulátorů“ kde je i EASA, mají společný postup. Asi proto to tak dlouho trvá.

jan

Docela se to Boeingu slušně prodražilo. B) pak mají na skladě něco, co nyní z cestujících moc nechce.

Martin 28

Ježíši. Lepší až budou mít schválení letadlo typu 737 max. Mohou pochlubit světu. Oni jenom slibovali a slibovali. Cestě nic nevede. Jenom dělají stále ostudu. Stejně jako u politiky.

Ondra

Piješ už takhle ráno…?

David

To je ale překvapení. Opět další „článek“ ohledně 737MAX s informační hodnotou nula. Pro zpestření by se možná hodilo uvést, že na horách je málo sněhu a vlekaři si opět stěžují na špatnou zimu. To je asi podobně zajímavá informace.

VíKo

Me to treba zajima. Je tady 90% clanku z jinych oboru dopravy, ktery me nezajimaji vubec. Mozna po Vasem vzoru taky nejakej ocenim prispevkem Vaseho kalibru.

PetrN

Když mě něco nezajímá, tak to jednoduše nečtu… To, že aerolinky oddaluji ve svých plánech návrat exponovaneho typu letadla je naopak informace zajímavá, jelikož žádné jine dostupné nejsou, toto může udělat dost jasný obrázek, jak daleko zatím návrat MAXu je. Bohužel…