Další narušení železničního provozu stavebním strojem. Vlak v Troubsku „lízl“ náklaďák
Střet rychlíku Rožmberk a nákladního automobilu na trati Brno - Střelice. Pramen: Zdopravy.cz
Další stavební stroj zastavil provoz vlaků. Nákladní automobil ze stavby tratě se střetl u Brna s rychlíkem.
Čo riešite,hlavne že to dobre dopadlo bez zranení.Kto nič nerobí ten nepokazí a mudruje že by to urobil ináč.
Nenaaranžovali to polomajitelé Vechtrovny?
Přál bych vám všem rozumbradum si jít na jeden den do toho náklaďáku sednou hubou seto mele pěkné někde od stolu
Že jo? Kdo se při práci neumaže, nemá ani právo na výplatu!
Přesně
Pochybuju že to řidič dělal úmyslně, nicméně poslední dobou bylo hodně průšvihů na dráze, dost lidí jelo vlakem s hodinovým zpožděním, tak už jsou lidi nasraní.
A riziko taky jde omezit, instalaci zábradlí/svodidel mezi koleje a stavbu.
Jo,tak tohle je ale jelito.Asi jako stoupnout si pod dráty s sklápět.Vždyť tam má místa tři prdele!!
Na trati kde se dělá elektrifikace a stojí tam jen nové sloupy sklápí pod dratama ha ha ha
Jestlipak dali líznout i řidičovi stroje stavebního?
Jak může psát někdo na rádoby odborném serveru věnujícímu se dopravě, když nerozezná rozdíl mezi náklaďákem a stavebním strojem? Jak titulek, tak článek a zejména diskuze ukazují, že původně seriózní stránky se už skutečně dostaly po úroveň nejen bulváru, ale i legendárního Káčka!
Je to prostě náklaďák s oranžovým majákem.
To zase trouba z náklaďáku vypnul mozek…. Asi předpokládal, že se vlak vyhne. Postaví to těsně u kolejí a pohoda…..
Tak mohlo se třeba stát, že zrovna objížděl lidi motající se kolem niveláku, když ho ten vlak štrejchl, prostě shoda náhod. Nebo kolem předtím projelo něco jiného a vešli se, tak to tam nechali stát, těžko říct.
Každopádně jeho chyba, samozřejmě. Mohl urvat ruku mávajícímu cestujícímu. E pericoloso sporgersi.
Nenahýňajte sa u okien nebo jak to bylo po slovensky…
A dá se čekat v Troubsku něco jiného, než trouba?
Trouba seš jediňe ty hňupe
Jasně schválně najiždime do kolejí abysme bourali do vlaku hňupe!!!!!!
Jak říkám.,, Léto železnice“. Jen se neví, kde bude další akce.
Měl bych řešení. Všechny výluky na rok zrušit, nasmlouvat veškeré evropské firmy a pak na tři měsíce zastavit kolejovou dopravu a udělat celou republiku najednou. Nebudou ani zpoždění, ani nehody.
Ale lidi se veřejnou dopravou nedostanou kam potřebují, protože autobusové firmy to všechno naráz neodjezdí.
Tak si dáme…zase nějakou corona pauzu 🙂 a budeme ty tři měsíce doma. Jen tak nevím kde na ty kompenzace a stavebni aktivity bude.
Ze by Bureš dal do frcu agrofert se kterým nemá nic společného…nepocitame
Proč tři měsíce doma? Inteligence na pomoc stavebnictví. Každý vyfasuje lopatu a půjde házet štěrk. 🙂
tak do tohoto řešení, byť z říše fantazie, bych sklidem šel. ty 3 měsíce to nějak vydržím.
Taková celostátní akce Z 😉
Překvapuje mě, ze to ještě nikdo nehodil na vládu. Podle některých muže za všechno. A ten řidič auta je vůl.
Z to vláda nemůže, ale Kalousek !
To bohužel patří k naší povaze, tvářit se že já sem dokonalý a všichni ostatní jsou neschopní pitmoci. Hlavně nikdy nepřiznat, že jsem něco podělal…
Zhruba od 4 už se zase jezdí. Aspoň podle houkání vlaků
No koukám, že tam bude nějaký systémový problém .Člověk by čekal, že když včera tam stavaři měli smrťák, když pracovní stroj se dostal pod jedoucí vlak, tak dneska budou mít oči na šťopkách.
vcera smrtak? tak to se ke mne nejak nedoneslo.
Za jízdy vlaku 11542 v km147.750 došlo k zachycení pracovního stroje na rekonstruované koleji a usmrcení pracovníka obsluhy. Dnes kilometr 146,9.
tak tahme MU mne uplne minula… nestiham sledovat!
Viz třeba https://tn.nova.cz/clanek/stavebni-stroj-se-u-brna-srazil-s-osobnim-vlakem-zemrel-delnik.html
Tak jestli tam byl včera smrťák, není opravdu poslední dobou den, aby nebyl na kolejích nějaký průser, který zastaví dopravu. Ještě ta včerejší tramvaj vs. autobus. Všechno co se motá okolo kolejí je nějaké splašené.
A copak se stalo? Borec se pretlacoval s Brejlovcem?
Může za to strojvedoucí. Jednak jel beztak ve svém volnu a za druhé se měl náklaďáku vyhnout. Jaké doporučení z toho vyvodí SŽ?
A pořádný lokomotivy mívaly volant. Už to holt není, co bývalo.
Když se vám ráno nezdaří velká potřeba na záchodě, tak za to taky může SŽ?
Za tento komentář si běžte na 10 minut pustit studenou vodu na hlavu.
nerozumíte ironickému pohledu ??
Ne, v tomto případě nevidím k němu důvod. Řidič náklaďáku udělal chybu, stejně jako ji udělá strojvůdce když projede stůj, stejně jako když např. výpravčí postaví špatně cestu – jsme lidi, děláme chyby. Jen někteří jedinci za každým prdem vidí SŽ …
Jedna věc je alibismus a jiná věc jsou skutečné příčiny a řízení rizik. I chyby mají své příčiny a nehody nejsou náhody.
Dúvodem k této ironii je naprosto neakceptovatelný alibismus SŽ.
Aaaa pán asi je ze SŽ(DC),
to neni pravdam traba za temi mojimi odpolednimi prdy bude spis ta cocka, co je k oobedun nez SZ
To byla ironie? Při existenci foukacich rozkazů bych se nedivil stavebnímu rozkazu, stahovačka na 10 km a jízda podle rozhledu. Nebo aspoň stahovačka v tunelu kde mají smraďoši zakázáno táhnout, takže by vyproštění probíhalo tak že cestující tlačí.
Ale co cestující, v blízkém JZD či MNV neverbuji všechny voly a ti to odtáhnou…
Ale to se mýlíte. Za vše nemůže SŽ, za vše tady u nás může přece Kalousek!
Ze začátku měli zrovna kolem Troubské zastávky takové žluté zalomené tyče, které vypadaly, že jsou tam právě kvůli zvýraznění průjezdného profilu
https://ibb.co/6wTYfVS
Podle aktuální fotky už to tam není, asi jim to zavazelo 🙂
DB Netz používá zábradlí, jež také zvýrazňuje profil. Bez něj lze provádět stavbu ale ve velmi omezeném režimu. V drtivé míře se zábradlí používá. Zábradlí má jediné pravidlo. Je pro pracovníky psychologicky nepřekročitelné. Na jedné straně je bezpečno, na straně druhé smrt. Stavby DB Netze vybavené zábradlím, povětšinou umožňují plnou traťovou rychlost (klidně i přes 200). Bez zábradlí musí být snížena. Zábradlí se instaluje povětšinou na vytížené úseky, kde by poklesem rychlosti došlo ke snížení propustnosti. Snížení kapacity pro Správce sítě znamená velmi vysoké kompenzační platby dopravcům. Pokud dopravce vypraví vlak přesně na čas, správce sítě za vlak přebírá spoluzodpovědnost… Číst vice »
Nikdy se to tak nedelalo. Neni to mozne. Neni na to predpis. Zakaznici by to zneuzili.
Tohle je dobrý nápad.Jen se ho chytit a kde to jde použít.
Osobně jsem zažil, kdy si stavební firma odmontovala uzamčený dočasný přejezd a začala v kolejišti pracovat. A výpravčí se potom divil i ušima.
27. července jich tam bylo ještě vícero, 15. srpna mám na fotce už jen asi dvě u zastávky Troubsko.
Prošel jsem videa a byly ještě o víkendu na vícero místech, někde dokonce spojené červenobílou páskou, ale už jen dost sporadicky.
Tak je potřeba si dávat odstup od kolejí a každý den se přeci podepisuje papír o pracích na koridoru tak že pochybení je na straně řidiče.
Jojo, každý řidič drážního vozidla by si měl držet odstup od kolejí.
Nehodu pre dnešný deň si môžeme odškrnúť.
Vůbec se tomu nedivím, ta firma idiotů co tam dělá, neví, co je průjezdný průřez, je tam 50 rychlost, ale i tak jsem brzdil, houkal, blbeček sedí v autě a směje se jak dement…
Nechápu tato chechtající se individua. To si jako myslí, že strojvůdce brzdí zbytečně nebo co?
V Praze předvádějí řidiči automobilů věci, nad kterými zůstává rozum stát, např. předjíždění tramvaje zleva…
Že se nám vracely devadesátá léta a počátky rekonstrukcí koridorů? Tenkrát to bylo snad denně, než se firmy vůbec naučili pracovat vedle provozovaných kolejí.
S tím souhlasím. Většina diskutujících tady neví o čem mluví, neznají Bp1, Zam1 a pod , po přečtení zjistí , že ani ten řidič možná za to nemůže.
Kulatá lopata nepočítala s tím že je vlak širší než koleje.
Njn, kulata lopata jela jako vzdycky a trochu si neuvedomila, za v tomhle sporu je mensi on. Obvykle mu totiz kazdej uhne…
Podle vyježděných stop ve štěrku jezdili celou dobu s dostatečným odstupem. Jen tenhle to vzal o dobrých 30 cm blíž. Se podívejte, kde má kola.
A ještě k tomu couval…
Někdy se to jinak udělat nedá a nezbyde než na místo zacouvat. To bych mu nevyčítal, to si nejspíš vybrat nemohl.
Couvání mu nevyčítám (jinak někdy protě nejde), při rekonstrukci Ova – Opava couvali několik km, ale to bylo na jednokolejce, tam maximálně sjel z pešuňku, tady škrtnul o vlak.