Další nádraží v novém. Horní v Litoměřicích opravila firma ze sousedství, slevila 30 %
Opravená výpravní budova Litoměřice horní nádraží. Foto: Chládek & Tintěra
Cestujícím na horním nádraží v Litoměřicích nově slouží opravená nově výpravní budova. Kulturní památka prošla kompletní opravou za 11,5 milionu
No to je podle mě o tom, že pokud na to dosáhnou menší české firmy, bude to levnější než pokud velké vyžerou zisk a zadají to stejně malým.
Není Chládek & Tintěra pardubická firma? To není tak úplně v sousedství Litoměřic:-)
Není. Jsou dvě tyto firmy. Tato psána tak, jak je psána, je z Litoměřic. Pardubická je Chládek a Tintěra, Pardubice a.s
Člověk se učí celý život. Díky 🙂
Obecně velka gratulace…
Při bližším prohlédnutí je videt ze do původní venkovní podoby má nadrazi daleko… narazím na tvar oken v přízemí a prvním patře, o druhém patře ani nemluvě.. a fasáda byla v roce otevření evidentne mnohem zdobnejsi ..
Víte porovnáváme s opravou nadrazi nádraží v Broumove kde se to opravdu výjimečně povedlo..
Ten vršek opravdu bije do očí. Otázkou je co s tím a jak to vypadalo v reálu po výstavbě nádraží.
Je to sice hezké, ale při současné rekonstrukci kolejiště došlo k výraznému snížení kapacity stanice a tím celé tratě Lovosice-Česká Lípa, zarážející je i neúměrně dlouhý (14km) mezistaniční úsek mezi Litoměřicem h.n. a Liběšicemi. Ploskovice, které byly původně stanicí, kde se dalo křižovat, byly vytrhány již před léty všechny vedlejší koleje a zrušen výpravčí (ušetřilo se!), budova nádraží Ploskovice byla také nedávno také krásně opravena, budovy na této trati se sice opravují, ale kapacita a traťová rychlost se nemění. Smysluplná oprava výpravních budov by měla jít ruku v ruce s celkovou rekonstrukcí tratě.
Tato akce se chystá. https://zdopravy.cz/miliardova-oprava-ceskym-stredohorim-dva-kilometry-maji-jet-vlaky-100-kmh-3395/
Kolejiště v Litoměřicích bude stačit i po revitalizace, protože se tam nebudou křižovat dva tranzitní vlaky, tj. bude po celý den sloužit jedna kolej s nástupištěm jako rezerva. A křižování vlaků v hodinovém taktu se přesune z Libešic do Úštěka, čímž budou Liběšice jako rezerva na křižování. To znamená, že žst. Ploskovice nejsou nyní nutné. Ale přece jen by měly větší cenu než více kolejí v Litoměřicích na horním.
Tak na radu by meli prijit spise Teplice a Most…
Čím víc zábradlí, tím víc Adidas
Společnost Chládek & Tintěra opravovali i nádraží v Neratovicích ale nevím za kolik.