Další nádraží v novém. Horní v Litoměřicích opravila firma ze sousedství, slevila 30 %

Opravená výpravní budova Litoměřice horní nádraží. Foto: Chládek & TintěraOpravená výpravní budova Litoměřice horní nádraží. Foto: Chládek & Tintěra

Cestujícím na horním nádraží v Litoměřicích nově slouží opravená nově výpravní budova. Kulturní památka prošla kompletní opravou za 11,5 milionu

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jan

No to je podle mě o tom, že pokud na to dosáhnou menší české firmy, bude to levnější než pokud velké vyžerou zisk a zadají to stejně malým.

raddie

Není Chládek & Tintěra pardubická firma? To není tak úplně v sousedství Litoměřic:-)

Raddie

Člověk se učí celý život. Díky 🙂

Johnny Gomez

Obecně velka gratulace…
Při bližším prohlédnutí je videt ze do původní venkovní podoby má nadrazi daleko… narazím na tvar oken v přízemí a prvním patře, o druhém patře ani nemluvě.. a fasáda byla v roce otevření evidentne mnohem zdobnejsi ..
Víte porovnáváme s opravou nadrazi nádraží v Broumove kde se to opravdu výjimečně povedlo..

Pavel

Ten vršek opravdu bije do očí. Otázkou je co s tím a jak to vypadalo v reálu po výstavbě nádraží.

Kubík

Je to sice hezké, ale při současné rekonstrukci kolejiště došlo k výraznému snížení kapacity stanice a tím celé tratě Lovosice-Česká Lípa, zarážející je i neúměrně dlouhý (14km) mezistaniční úsek mezi Litoměřicem h.n. a Liběšicemi. Ploskovice, které byly původně stanicí, kde se dalo křižovat, byly vytrhány již před léty všechny vedlejší koleje a zrušen výpravčí (ušetřilo se!), budova nádraží Ploskovice byla také nedávno také krásně opravena, budovy na této trati se sice opravují, ale kapacita a traťová rychlost se nemění. Smysluplná oprava výpravních budov by měla jít ruku v ruce s celkovou rekonstrukcí tratě.

Josef Sandr

Kolejiště v Litoměřicích bude stačit i po revitalizace, protože se tam nebudou křižovat dva tranzitní vlaky, tj. bude po celý den sloužit jedna kolej s nástupištěm jako rezerva. A křižování vlaků v hodinovém taktu se přesune z Libešic do Úštěka, čímž budou Liběšice jako rezerva na křižování. To znamená, že žst. Ploskovice nejsou nyní nutné. Ale přece jen by měly větší cenu než více kolejí v Litoměřicích na horním.

PetrB

Tak na radu by meli prijit spise Teplice a Most…

Nguyen

Čím víc zábradlí, tím víc Adidas

coudy

Společnost Chládek & Tintěra opravovali i nádraží v Neratovicích ale nevím za kolik.