Další miliardový nákup ČD Cargo. Objednalo dvanáct lokomotiv TRAXX 3 MS
Lokomotiva TRAXX 3 MS v barvách ČD Cargo. Foto: ČD Cargo
Státní nákladní dopravce použije lokomotivy pro další expanzi do zahraničí.
Státní nákladní dopravce použije lokomotivy pro další expanzi do zahraničí.
Ještě aby ty mašiny byly i spolehlivé. S Vectronem jsem nikdy neměl problém, s tímhle krámem v 30-50% případů, kdy na něj vlezu. Většina mých kolegů je na tom podobně. Holt indičtí vývojáři se vyznamenali, člověk nemusí ani na trenažér, tahle mašina mám dojem, že je sama o sobě jakýsi psychotest obsluhy… Třeba když identická ikona na dotykovém displeji skrývá pokaždé jiné menu, jen podle toho, kterou větví „stromečku“ jsem se k ní dostal (samotné ikony dělal někdo, kdo lokomotivu buď neviděl, a nebo to je sabotáž). A vše souvisí se vším: pokud si chci třeba před delší stahovačkou ručně… Číst vice »
Zlatý vectron a eso. Je to otřesné mašina.. jestli stojí o 20 míčů míň než vectron nestojí to za to. Nám nešlo celé stanoviště..
Tak ho musíte taky obsadit tlačítkem. Pořád si stezujete jenom na stanoviště.
Něco si to tom zlatém 36x a 16x přečti. Na začátku se to kazilo snad víc než Pendolíno.
Pershing, rychlý start, krátký dolet…
Méně pravé neschopnost startu či časté exploze byly problém stejnojmenné rakety. Doporučuji navstevu muzea NASA ve Washingtonu, mají hned za vstupními dveřmi Pershing a 2x větší SS-20 ( které byly u nás) vedle sebe
Čekám, že Vás někdo umínusuje. Každopádně je čím dál víc kritiky, co se týče spolehlivosti. Různé blokování trakce, blokování sběračů, problém se zabezpečovačem, SW apod. Milovníci Traxxů tomu moc nevěří, a nemají Vectrony v oblibě, tak by radši Traxx. Ale evidentně MS2 a MS3 je naprosto jiný sport. Držím pěsti, ať další várka funguje líp.
Ona už Ms2 je docela bída oproti vectrona. V nákladní dopravě půl bídy, ale v osobce za trest. O Ms3 je škoda se bavit, podvozky jak Ms2, SW dělali Indové o přestávkách někde v textilce. Všech 18 kusů od RJ a 15 od ČDC se bez značneho zásahu nikdy neschválí v Rakousku. Zlatý Siemens
388012 až 015 schválení do Rakouska mají
Nemají. To, že jsou registrované v AT, stejně jako RJ 216-8 neznamená, že tam jsou schválené.
Indové? Nevím jestli v textilce, ale vyrábějí si lokmotivy i jednotky ve velkém.
Abyste se pak nedivil, že ČR proti Indii ujel vlak, stejně jako všichni věděli jak je Polsko zaostalé a věnovali se posmívání, namísto zjišťování skutečného stavu. Dneska…
Dneska co?
Jazdím s ms3 a doteraz som nemal problém. Stačí čítať čo tá mašina chce a keď sa robí to tak ide jak hodinky
Vivat 122,123…to je zážitek stim otočit Prahu…
ty skončí na ETCS
Nebo skončí 388 na ETCS. Pořád jsem přesvědčen o tom, že Alstom nestihne schválit nový systém Atlas do příštího ani přespříštího roku.
Mam radost z každýho podobnýho nákupu. Jen tak dále!
Článek o předchozím nákupu nikde není
Můžete prosím opravit jméno pana Kurucze?
Nedávno jsem četl rozhovor s Jančurou, kde se kasal jak všichni kupují lokomotivy přes sto milionů a on to dokáže levněji. Evidentně to není zas takový problém ani pro ty ostatní.
Ano, napodobili ho. Když viděli, že to jde, tak to zkusili taky. Ale ty plačky jak on nemusí dělat výběrko, zatímco ČDC ano, že je to znevýhodňuje, protože soukromník to může zadat napřímo bez ohledu na cenu…
Gratulace k té vyjednané ceně…
Cena není všechno.
Tieto mašiny s Atlasom dostali nové obchodné meno TRAXX Universal.
Nicméně v TZ Alstomu je TRAXX 3 MS
A Dan Kurucz byl také v TZ? 🤔
ano
To sice máte pravdu – viz níže: Dne 24. 7. 2023 oznámily společnosti Alstom a Railpool, že podepsaly smlouvu na 50 vícesystémových lokomotiv TRAXX Universal. Ty budou vybaveny mobilní částí ETCS typu Atlas firmy Alstom a schváleny k provozu v osmi zemích, konkrétně v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Francii, Itálii, Belgii, Lucembursku a Polsku. Ale stávající Traxxy3 MS ČD Cargo nemají schválení v osmi zemích, ale maximálně v šesti (D/A/PL/CZ/SK/H) s tím, že sběrače má mašina ale čtyři – dva navíc pro provoz v Chorvatsku a Slovinsku a možné je Rumunsko, ale SW co je třeba v mašinách Regiojetu dnes ani… Číst vice »
Paket krajín je úplne jedno, TRAXX Universal objednali pred RailPoolom ešte Akiem 100ks a NortRail 50 kusov, každý v rozdielnych špecifikáciách. V skratke, TRAXX3 MS skončil, od dodávok s Atlasom je to TRAXX Universal a to sa týka aj týchto pre ČDC.
Koukal jsem trochu na to a je to tak:-)))