Další město má svůj obchvat. Sokolov získal s více než ročním zpožděním přístupovou silnici k polygonu pro BMW

Nový obchvat Sokolova. Foto: SokolovNový obchvat Sokolova. Foto: Sokolov

Řidičům v Sokolově slouží od neděle nová přeložka silnice II/210, která je západním obchvatem města. Její význam poroste v příštích

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin V.

V uvedeném odkazu na mapy.cz je po překliknutí na ortofotku vidět rozestavěná silnice i most. Na sever odtud je zřetelný postup těžby uhlí směrem na západ. To je poslední místo, kde se na Sokolovsku těží uhlí? Ředitel SUAS nedávno v rozhovoru mluvil o útlumu těžby kvůli ceně emisních povolenek, ale konkrétního data jsem si tam nevšiml. Ví se, do kdy budou těžit?

V loňském článku se psalo, že BMW dostalo od vlády investiční pobídku na polygon. Už se začal stavět? Předem díky za odpovědi.

F. K.

Ne, těží se ještě na dole Jiří.

Natěrač

Konečně jiné, než modré zábradlí 😀

Lukáš

Včera jsem tamtudy projížděl kolem půl 12 a ten úsek obchvatu byl stále zavřený. Tak nevím který obchvat to v Sokolově otevírali.

Lukáš

Tak to jsem si nevšiml. Děkuji za info. 🙂

Zbyněk

Další silnice, která bude jen generovat další jízdy autem, kvůli, kterým bude zase někde jinde potřeba postavit obchvat nebo parkoviště, které vygeneruje další jízdy autem… A takhle si tu žijeme.

Eduard

Ta silnice podstatě ulehčí městu. Auta místo poskakování v kolonách plynule objedou město. Na něco takového už třeba Němci přišli už dávno.
Myslíte si že lidé jezdí sem a tam protože je to baví?

Zbyněk

Části Sokolova odlehčí, širokému okolí přitíží.

Jen tak

ja to rikam furt … greta je kult pro hloupe.

Kubrt

Teorii bezlimitní a smrtící dopravní indukce tady razili MHD šotouši už v době, kdy Greta byla na houbách.

Martin S.

Částečně souhlasím, ale vždy to není pravda. Někdy obchvat naopak umožní centra měst zklidnit, sníží podíl IAD a umožní budování kvalitní MHD, pěší a cyklistické infrastruktury.

Zbyněk

V zásadě máte pravdu, jen se to nestává. Českým standartem je redukce jízdních pruhů ve prospěch parkování. Což je jen redistribuce prostoru ve prospěch aut.

Jiří Kocurek

Nestavět železnice. Čím víc bude železnic, tím víc se bude jezdit vlakem a jednoho dnes se ti lidi do patnáctivozového osobáku z Teplic do Plzně nevejdou.
A samozřejmě chodníky. Nedělat. Čím víc chodníků, tím víc se bude chodit.

Zbyněk

Jaké externality jsou vázány na pěší dopravu?