Další kyvadlový provoz u Chýnova. ŘSD bude napojovat nový obchvat ve směru na Pelhřimov
Stavba obchvatu Chýnova. Pramen: ŘSD
Dlouho očekávaný obchvat by se měl otevřít provozu s několikaměsíčním zpožděním 28. října.
Dlouho očekávaný obchvat by se měl otevřít provozu s několikaměsíčním zpožděním 28. října.
Silnice I/19 v úseku Tábor – Pelhřimov se v průběhu času (poválečná historie) opravdu mění až nebývale. Teď Chýnov, pár let zpět Kámen. Ale není to tak dávno, co se ještě skoro pravým úhlem napojovala ke II/129 (u Prasetína), vedla skrze samotu Dvořiště, od křižovatky u Chodče stoupala serpentinami anebo projížděla centrem Pelhřimova. Doporučuji navštívit zbytky původní trasy, třeba to v okolí říčky Hejlovka s návaznými zatáčkami je úchvatné. Co dovede udělat vegetace s (tedy již opuštěnou) silnicí první třídy, je místy až šokující. Podobně, jako jsou třeba dřívější trasy I/35 u Linhartic, I/6 před Petrohradem anebo I/13 mezi Bílým… Číst vice »
I/19 má několik špuntů. Chýnov, Kladruby, Lejčkov a Starý Pelhřimov jsou jen špička ledovce. A ještě horší to je pod Příbramí a v Brdech.
I/19 končí na křižovatce Lety. Pak je to hrozná šoustka. Největší provoz je v úseku Humpolec-Oltyně
Souhlas, od Mirovic až k St. Plzenci to je de facto okresní cesta za trest. A přitom, kdyby se tato cesta rozšířila a modernizovala, tak by nabídla důstojný „bypass“ Prahy a vůbec Středočeského kraje.
D19 !