Další krok k přímým letům na Tchaj-wan. Ministerstvo dopravy vydalo povolení dopravci China Airlines
Airbus A350-900 společnosti China Airlines v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / FlyrRosta.com
Linka by měla být spuštěna ve druhé polovině července s frekvencí dvakrát týdně. Zajišťovat ji mají letadla Airbus A350.
V článku je uvedeno: „Linka mezi Letištěm Václava Havla a letištěm Taoyuan International Airport by měla být spuštěna ve druhé polovině července s frekvencí dvakrát týdně.“
Za skutečnosti, že to nemá dopravce ani v systému a zbývá mu defacto něco kolem 5 měsíců do začátku operování podle výše uvedeného a rovněž na prodej, je to odvážný počin.
Doufám, že to dopravce „vydrží“, zainvestuje a linka/destinace bude v budoucnosti pevnou součástí destinačního portfólia LKPR. Hodně štěstí.
Zas na ty dva lety týdně toho „tolik nepotřebujou“ a pět měsíců zas tak málo není.
Litat to ma dvakrat tydne, takze tech pet mesicu neni zas tak uplne tragicky malo 🙂
Toto není linka někam k Jaderskému moři, toto je „dálková“. Zeptejte se zasvěcených, jak dlouho trvá nějak obchodně zastabilizovat linku tohoto typu. Rok ? Minimálně, možná i déle.
Ale tim se mysli rok provozu. Ne to, ze se musi prodavat rok dopredu 🙂
Nedramatizoval bych to a nechal bych to na obchodnim oddeleni china airlines, urcite vedi co delaji 🙂
Linka se ale netabilizuje prodáváním rok a více dopředu, ale provozováním a marketingem. 🙂
Zkuste teď koupil listky třeba do Japonska na podzim. Skoro nic a to je to za půl roku.
Bohužel s vámi nesouhlasím. Nejedná se o sezonní operování ala Rhodos. Podívejte se někdy, kdy airlines dávají do systémů letní letový řád (IATA Léto). V srpnu, září. A tvrzení,, že linka se stabilizuje provozováním a marketingem je jenom z poměrně menší části pravdou. Vy by jste operoval/operovala, kdyby nebylo prodáno. Já ne.
Ten „provoz“ znamená, že se začnou čísla hýbat a začnete hýbat s cenou. Podle toho vás budou vyhazovat vyhledavače v rezervačních systémech. Vyprodání je otázka taktiky a ne toho, že to bude v nabídce rok dopředu, což v době je covid/ruskoukrajina poněkud riskantní podnik.
Dříve to bylo stabilní, teď dálkovky nejsou kolikrát v rezervačním ani pár měsíců do předu, fakt si zkuste vyhledat něco do Asie za pár měsíců. Nic moc nabídka.
V China Airlines určitě sedí hloupí lidé, měli by se poradit v diskuzním fóru na internetu možná.
Kde je vůle, tam je cesta.
Líbí se mi to, dám na seznam cest. A350 jako bonus 🙂
Dobrá práce, pane Kupko. Chtělo by to ještě přímé letecké spojení Praha – Priština (Kosovo).
A co obnova linek z Číny ? Hoteliérům z Prahy, Varů a Krumlova by se čínští turisté hodili..
Mno, pro tohle si je potřeba položit otázku, jestli bylo dřív vajíčko, nebo slepička.
– turisti z číny nejsou proto, že nejsou letecké linky?
– letecké linky nejsou proto, že není dost turistů?
Těžko říct.
To je otázka. Dále je otázka, zda třeba čínští turisti nejsou z toho důvodu, že Čína se ještě úplně neotevřela z covidového uzavření , anebo čínští turisti nejsou z důvodu aktivismu některých českých politiků. Jakákoliv linka je plusem. Ale tři linky je větší plus než jedna linka. Navíc i sám uvažuji nad návštěvou Číny… toužím se podívat na Velkou čínskou zeď a svézt se rychlovlakem z Číny do Pekingu.
Rychlovlakem z Ciny do Pekingu to bude jizda 🙂
Osobně bych už s Čínskou aerolinkou neletěl. Měl jsem zkušenosti se všemi třemi linkami a na všech to byl stejný scénář (číňané jsou prostě v chování a hygieně někde uplně jinde). Radši bych do země velkého bratra letěl s přestupem abych na co nejvyšší míru snížil riziko letadla uplně plného číňanů na 11h letu. Ano bylo příjemné letět bez přestupu, ale i kdyby byly nadále linky v provozu, už bych je nevyužil. Ale samozřejmě, je to můj náhled, určitě se najdou lidé, kterým se s nimi letělo dobře. Jinak servis, IFE a možnosti jídel/nápojů byl na velmi dobré úrovni a… Číst vice »
Ja som letel na trase Budapest – Shanghaj so Shanghai airlines v novom Dreamlineri a bolo to super. Vyber jedal, cistota tiez. Zviezol som sa aj rychlovlakom zo Shangaja do Pekingu (z Ciny do Pekingu bohuzial nie :D) a tam hygiena a chovanie tiez OK. Pri kazdom zachode stala upratovacka s vedierkom a po kazdom cloveku vzdy upratala. Oni sa tam chovali slusne mozno preto, ze asi kazdych 5 minut sa spustil automaticky oznam o tom ako sa chovat vo vlaku a ked sa tak chovat nebudete tak vam uberieme body zo socialneho bodoveho ohodnotenia a vy si uz nikdy… Číst vice »
Já jsem letěl dvakrát s Hainanem a jednou s China Eastern a taky vše naprosto v pohodě. Jednou jsem letěl s velkou skupinou Čechů – postižení sportovci jeli na nějakou akci. Jejich šéf si chválil, jak Hainan vyšel tělesně postiženým vstříc – údajně chtěli původně letět s někým jiným, ale tam je naprosto vypekli.
Jinak ani mimo velká města mi to tak katastrofální v Číně nepřišlo (Thajsko bych hodnotil hůř), teda mimo záchodků na autobusácích a motorestech, což byl teda punk.:)
Pokud pro otevření linky je nutné ohýbat hřbet, linka přínosem není. Spolupráce a ohýbání hřbetu jsou dvě různé roviny. Proto jsem rád za linku na Tchaj-wan, linky do Číny ať klidně jsou, ale nerad bych, aby se používali jako argument pro vstřícnější postoj, k nám nevstřícné Číně.
Čistě komerčně zavedená linka, proč ne. Naštěstí už nebude hradní přihřívání polívčiček a politicky motivované linky (aby se ukázalo a pochlebovalo jak jsou super a hodní, že sem něco pošlou).
Osobně nechápu ty – . Cožpak čínské letecké společnosti nelétají do CDG, AMS, VIE, LHR, atd., atd ?
Peo nektere jedince plati, ze pokud neni prime spojeni, tak jakoby spojeni nebylo 🙂
Par jich take znam. Je to s nimi obcas peklo.
Vy jste nepochopil podstatu operování mezi destinacemi v Číně a PRG. Je to téměř výhradně o čínském trhu a čínských turistech.
Děkuju za vysvětlení. Ale jak to souvisí s tím, že p. Narozny chce na výlet do Číny a defakto to podmiňuje linkou z Prahy?
Tak to souhlas, to máte pravdu.
Hmmm.. slušné 🙂
Hurá, konečně už nebudu při cestě na Taiwan muset nejdřív na západ a po 5ti hodinách mávat Praze, Vídni nebo Varšavě při přeletu. I když teda jsem zvědav kudy to poletí, asi to nebude krátká cesta. Severem přes ruskou Sibiř asi fakt ne a přes Čínu China Airlines nemůže…
Je už jasné, že to bude fakt přímé? Nebo bude stopover v BKK? Možná by to ekonomicky pro ně dávalo větší smysl…
Asi podobnou cestou jako léta CI63 mezi TPE a VIE
Proč na západ? Vždyť létaji do TPE z Vídně 💁🏻♂️
Přes čínu lítaj.
Koukal jsem na to a evidentně létají… To je divné. Proč se teda EVA Air Číně vyhýbá? :O
Protože BR lítá VIE(-BKK-)TPE a VIE-BKK ani BKK-TPE nemá smysl táhnout tolik na sever
EVA léta i TPE-VIE přímo. Teď jsem tím letěl a Čínu jsme oblétali…
ja teda nevim, na co koukate, ale i eva lita pres cinu 🙂
EVA léta i TPE-VIE přímo. Teď jsem tím letěl a Čínu jsme oblétali..
podivejte se na smer vie-tpe. tam primy let lita pres cinu.
No jo. Díky..!! To jsou věci… Tak teď by mě zajímalo proč každý směr letí úplně jinudy.. xD
ja teda nevim, na co koukate, ale i eva lita pres cinu 🙂
Souvisi ohlaseni linky s Petrem Pavlem?
nebo s odchodem Milouše?
To spis, jen co odejde otevre se nova linka nekam, kdo je nepritelem jeho kamaradu. Velmi zajimave.
Ano, Petr Pavel ji osobně domluvil a na letišti ji bude handlovat v roli Ramp Agenta.
Narozdil od Milose, ktery by na voziku handloval velmi tezko a navic by ho tam nikdo nechtel by to Pavel zvladl. Uz vidime Milose pri pushbacku, jak se vali vedle na voziku se sluchatkama.
Jediny, kam Lihos hodi je ten hov*ocuc, co luxuje septik. Stejnej matros v kabine i cisterne…
Mělo by ? 🤣
Tak to mi príde dost prihlúpla úvaha.