Další krok k dokončení D1. ŘSD vybralo stavební dozor pro úsek kolem Přerova

Vizualizace dálnice D1 u Přerova. Foto: ŘSDVizualizace dálnice D1 u Přerova. Foto: ŘSD

Rozklady proti stavebnímu povolení mají být vyřízeny do konce října.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Asd

Tak jsem zvědav zda-li zvítězí zdravý rozum a prospěch nás všech nebo to vyhraje „princ“ Miroslav a škůdci země.

Standa

Nevím zda vidím dobřena tom obrázku tu křižovatku. ale když pojedu od Ostravy a budu chtít na Olomouc to jako budu dělat kolečko o 360° ? Třeba to jen vidím blbě …

PuniCZ

Tak ono tento směr moc lidí využívat nebude, když z Lipníka to vede do Olomouce přímo.

Error

Vypada to tak, nicmene z tohoto smeru se velke pocty vozidel cekat nedaji. Do Olomouce odbocuje dalnice o par km drive.

dantex

Vypadá to tak. Asi vyhodnotili tento směr jako minoritní, protože provoz Ostrava – Olomouc pojede hlavně po D1-D35.

Standa

Tomu říkám dobrá demence..

PetrN

po dostavbě D55 se to bude týkat pouze směru z D1 od Lipníka na II/150 (Brodek, Rokytnice), příp. na starou I/55 do Kokor… D1->D55 teoreticky také ano, ale prakticky tam je nesmysl takto jet

Jiří Kocurek

Ne, v takovém případě na tuhle křižovatku vůbec nemusíte.

Z Lipníku můžete už dnes přes stávající Exit 290 na D1 a mezi Lipníkem a Přerovem už žádný další nájezd není, až v Přerově.

Jiří Kocurek

… pardon, Exit 290 na D35, no prostě ten v lese za tunelem ve směru od východu.

PetrN

tak z D1 na D55 absolutně nebude důvod jezdit, protože nejbližší sjezdy od Přerova na D1 je až u Lipníka Exit 294 a na D55 ve směru na Olmik bude první až kousíček přes D35 u Grygova… Tento „problém“ s otočkou o 360° bude až po dostavbě D55 jen pro auta co pojedou po D1 od Ostravy/Lipníka a budou chtít sjet a pokračovat po II/150 na Rokytnici a Brodek nebo po staré I/55 na Kokory

Walker

Nevite nekdo jak je to s pozemky? Jsou vsechny vykoupeny?

Kodl

Proboha uz to dostavte! Dekujeme! Obyvatele CR.

zesp

Děkovat budeme hlavně za obyvatele Přerova. Ten průpich sic esituaci rapodně zlepší, ale zase na sebe natáhne další dopravu. Pro mnohé už bude totiž lákavější projet Přerovem mezi obema konci D1, než se vydat na dobrodružnou cestu kolem Olomouce a po věčně ucpané a nyní taky omezené D46. Už teď je to problém – při jakémkoliv zádrhelu na této trase je to v Přerově okamžitě poznat a všechno se valí tudy…

Jan Sova

tak lakadlo na projeti Prerov nebude nikdy.

Nyvlt

Průpich vůbec nic nevyřeší

Granja

To se vědělo od začátku. Je to jen usnadnění průjezdu Přerovem, který pomůže tímto propojením natáhnout další dopravu se všemi negativy. (O estetickém pohledu na vybourané části města pomlčme.) Problém je z minulosti, kdy bylo natvrdo rozhodnuto že nejprve se musí přitáhnout 4pruh do Olomouce, aby se ta komunikace později stala dálnicí, pak pokračovat jako D na Lipník (včetně obchvatu Olomouce od Mohelnice), a teprve potom se směl řešit jakýsi Přerov, který pod tíhou dopravy kolaboval již za minulého režimu. Jinými slovy: Dálniční obchvat Přerova byl sice prosazován desítky let, ovšem proti Olomouci přerovští neměli šanci.

Asd

Máte pravdu že nevyřeší, ale aspoň trošku usnadní situaci.

Insider

SHP TS jste opomněli, když už ty firmy jmenujete. Proč Vás zrovna tato stavby zaujala, když na žádné další jste se dozorem nezabývali, to je mi záhadou.

mlokXCM

Protože je to jedna z klíčových dálničních staveb, kde se sleduje každý krok.

Petr

Protože chtějí komunikovat aspoň nějaký pokrok, když žádný pořádný pokrok není…