Další komplikace v pohraničí. Němci mají opět zpoždění s rekonstrukcí žitavského nádraží

Nádraží Zittau, foto: Zdopravy.cz/Jan SůraNádraží Zittau, foto: Zdopravy.cz/Jan Sůra

O více než měsíc posunul německý správce kolejí DB Netz datum plného zprovoznění nádraží v saské Žitavě. Rozsáhlý výluka má

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Berda

Tedy, tohle normálně nedělám, ale jako fakt? Žitava a Görlitz? A nebylo by tedy lepší Zittau a Zhořelec? A nebo obojí česky? Či německy?

železničář v důchodu

Ejhle: další dopad „liberalizace železničního trhu“ – kdyby v té oblasti veškerou železniční dopravu provozoval jediný dopravce, který tam má i patřičné zázemí, problémy typu „když chce Trilex vlaky z liberecké větve dopravit k údržbě v Německu, musí je složitě převážet přes Českou Lípu“ by nevznikaly!
V civilizované společnosti by se ovšem měli jednotliví dopravci umět vzájemně a také s objednateli VHD dohodnout na dočasné výměně výkonů svých vozebních náležitostí tak, aby vozidla některého dopravce nezůstávala zablokována v úseku za výlukou a nekomplikovala se tím jejich údržba – u nás ale něco takového asi ještě dlouho možné nebude …

Bidlo

Modrý pionýr promluvil…… 🙁

Michal

No tak ja jednoho dopravce zapomeň, bez konkurence zahnije všechno do srágor, jaké na trati panovaly za ČD. Takové poměry můžou chybět jenom senilům jako jsi ty, nebo režistům, kteří tam ušetří dvacetikorunu.

Honza

Nejenom u nás, v Nemecku to je stejný problém, každý z dopravců si hraje na svém písečku a ostatní ho nezajímají. Výluka, nevýluka, ať se každý stará. Smutné je, že jediní kdo na tohle doplatí jsou cestující.