Další incident na přejezdu ve Studénce. Řidič kamionu nerespektoval výstrahu, na auto spadla závora
Kamion na přejezdu ve Studénce. Foto: Policie ČR
Tragédii zabránila rychlá reakce lidí, kteří závoru zvedli.
Tragédii zabránila rychlá reakce lidí, kteří závoru zvedli.
Zase nějakej „král“ silnic, jako s tím Pendolinem…?
tenhle prejezd nejak pritahuje idioty v kamionech
Hlavne nechapu, proc nejezdi okolo? Na hlavni je nadjezd…
Bližním svým v nouzi nepomáhati stejně jako zdraví, životy a majetek nesnažit se chrániti. Raději z povzdálí koukati a ke šraňkám se nepřibližovati. Osvětu jak se chovati chtíti šířiti, ale byť jen jediný odkaz sem nedáti. 🙁
https://www.bezpecnecesty.cz/cz/bezpecna-jizda-v-aute/zeleznicni-prejezdy-pravidla-statistiky-a-tipy
https://www.youtube.com/watch?v=Fvh5H5l3Qbg
Každý fanoušek železnice jistě zná jméno James Coffey. Jeho skladby jako Streamliners nebo Legend ot the rails jsou legendami.
Takže tady jedna pro všechny strojvedoucí, šotouše, milovníky starých časů a fanoušky železnice
https://www.youtube.com/watch?v=JNMP4jJOSPc
A druhá pro všechny ostatní. Chodce, cyklisty, řidiče…
https://www.youtube.com/watch?v=kWwHwsysMH8
Ještě že kolemjdoucí zvedli závoru a vlak zastavili .Byl jsem u toho když polský kamionak zůstal stát na přejezdu a pendolino narazilo . Strojvedoucí přišel o nohu . Těžké plechy co převážel tak byly zapíchnuté v pendolinu .A kamion rozházeny po kolejích a nástupištích . Jenom kabina zůstala na přejezdu . Zajímavé .Kabina s plastu a zůstala celá a řidič vyvázl bez zranění .Stalo se to kolem půl osmé ráno kdy studenti jezdí do škol . Naštěstí nikdo nestál na nástupištích . Jsou kamery napojené na místní policii ČR .a pořád jezdí i s osobními auty na červenou .
Ještě že kolemjdoucí zvedli závoru . Vlak zastavili . Pamatuji si na polského řidiče který si odpikava svůj trest 8,5 let . Zastavil na přejezdu a vlak pendolino narazilo do kamionu .Byl jsem u toho .Plechy se zapíchli do pendolina a strojvedoucí přišel o nohu . Všechno s kamionu bylo rozházené po kolejích a nástupištích . Štěstí bylo že nikdo nestál na nástupištích .Stalo se to kolem půl osmé ráno a studenti jezdí do školy .U přejezdu jsou kamery napojené na místní policii České republiky a pořád jezdí i s osobními auty na červenou .
Nastal čas, kdy se v autoškole bude trénovat zlomení závory autem, ať se toho nikdo nebojí ..
Pořád to vypadá, že závora je minimálně z betonu a jak jednou spadne, je konec…
Trénovat se klidně může, ovšem z cizího krev neteče. Někteří udělají všechno možné jen aby si nemuseli poškodit auto vlastní auto. Jenže pak nechápu proč tedy tak riskují když na přejezd ve výstraze vjíždí.
Tragédii zabránila rychlá reakce lidí, kteří závoru zvedli?
NE! NE!! NE!!!
K tragédii šťastnou náhodou nedošlo, PŘESTOŽE ten manták čekal, až mu závoru někdo zvedne, místo aby ji přerazil a mazal z těch kolejí okamžitě.
Pokud články jako tento budou navádět dementy za volantem, že pokud jim na auto spadne závora, mají čekat na rychlou reakci kolemjdoucích, k tragédii dojde příště.
Nemyslím si, že tento článek někoho k něčemu navádí. Ten článek jen zprostředkovává informace o tom jak to bylo. Osobně mám rád články, které řeknou celou pravdu a ne jen část pravdy, která se hodí nebo která je zrovna „ta správná“.
A Vy jste tam byl, že víte, že čekal až tu závoru někdo zvedne? Víte jak dlouhá je kabina u Iveca Stralis a jaká byla vzdálenost od čela kabiny ke kolejnici nebo jaká je v tom místě vzdálenost od osy závory ke kolejnici?
Iveco Stralis (např. AS 440S45 T/FPLT)
Přední převis – 1 410mm, Zadní část kabiny od osy přední nápravy – 940 mm. Celkem to je 2350mm
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdalenosti&rm=9pUloxVoInMs60&x=18.0709910&y=49.7082808&z=20
Inu dobrá tedy
https://www.iveco.com/czech/collections/technical_sheets/Documents/StralisPdfPublic/ASN%20440S45%20TFPLT.pdf
I kdyby to byl novější HI-WAY AS 440 S 48 T/P pořád je to Stralis a rozdíl budou centimetry.
Po této události, pokud byla ohrožena bezpečnost železniční dopravy, bych tento přejezd s okamžitou platností uzavřel pro automobilovou dopravu. Jen největší cynik bude nadále hrát ruskou ruletu.
A pak se železničáři diví že obce brání železničním stavbám…
Jasně, zavřete je, zavřete je všechny. Tady bude bezpečí i kdyby na chleba nebylo.
To v Česku nezůstane moc přejezdů otevřených pro automobilovou dopravu…
Pěkný titulek ta závora je pěkně zákeřná, chudák kamion.
Viděl bych to na vraždu ve stadiu pokusu 🙁 Přejezd je zcela bezpečný a že je předpokládám znovu polsky řidiči blbec je jiná věc a přijde mi blbost po každé nehodě stavět most. Stejná blbost je rušení místa pro přecházení po srážení tř slečny přívěsem auta. Taky je to její vina a chudáci řidiči
„Viděl bych to na vraždu ve stadiu pokusu “
Pak by byl svět opravdu postaven na hlavu. A jinak místo pro přecházení není přechod pro chodce a naopak.Ve Zlíně byl přechod pro chodce nikoliv místo pro přecházení.
Omlouvám se. Já mluvil o Zlíně https://www.irozhlas.cz/fotogalerie/5772577 , ale vy asi myslíte nedávnou nehodu a tedy Přerov. Ano, tam nebyl přechod ale vlastně ani místo pro přecházení ve smyslu toho, že by bylo místo označeno speciální vodorovnou značkou podle prováděcí vyhlášky č. 294/2015 Sb. Je ovšem zajímavé, že v roce 2021 tam byl klasický přechod pro chodce
https://mapy.cz/letecka?l=0&pano=1&x=17.4434070&y=49.4520416&z=20
Zlá, zlá závora…
Z článku to vyznívá tak, že závory kamion uvěznily a díky lidem, kteří je nadzvedli, mohl odjet z kolejí. To je nesmysl. Šraňky jsou navrženy tak, aby se odlomily při mnohem menším tlaku, než jaký vyvine náklaďák. Bohužel nemálo automobilistů, pro mě zcela nepochopitelně, raději než zlomit závory za pár tisíc, volí možnost zůstat na kolejích a sešrotovat svoje vozidlo i vlak za mnoho milionů. Plus riskovat zdraví a životy všech zúčastněných.
Závory za pár tisíc? No tak to jo. Ono to pár tisíc není a pokud je možnost je zvednout je to lepší než je ničit zbytečně. Pokud mu spadla na kabinu a on si toho všiml a stačil zastavit a ona mu zatím sklouzla za kabinu proč jí nezvednout když to je možné?
Co to je za blábol?!?!? Pokud jsem bambula a uváznu na přejezdu, chci se dostat pryč za každou cenu. A hned. Vůbec v té chvíli netušíte, jak daleko je vlak. Notabene s kamionem!!! Kvůli takovým lumenům jako jste Vy umírají lidé!
Přečtěte si prosím můj nový příspěvek níže.Díky.
On si ho precetl a narozdil od vas ma pud sebezachovy
Aha, takže Vy jste kdysi ten můj příspěvek o tom, že závora nezávora taky nečetl. Tak to potom jo.
Jo a přečtěte si mé příspěvky ve starších dikuzích kde se rychlé opuštění řešilo a tam zjistíte můj názor. Takže s tímhle:
„Kvůli takovým lumenům jako jste Vy umírají lidé!“
Prrr, jo?
Kvůli mě lidé neumírají, protože já na přejezd v době kdy je výstraha v činnosti nevjíždím VY „lumene“.
Stěžejní problém je už to samotné uváznutí na přejezdu. Pokud například kiksne vozidlo (jako ten traktor u Hodonína), tak se ani k tomu akčnímu přerážení závorových břeven nedostanete.
Proto drtivá většina řidičů (kam se jistě počítáte i Vy) striktně dodržuje všechna pravidla vztahující se k jízdě v blízkosti přejezdu a přes přejezd.
Tzn. max. 30 (50 při bílém světle); zákaz předjíždění, pečlivé rozhlížení se a poslouchání zvukových signálů; ověření situace za přejezdem, vyčkání na zvednutí všech břeven a zhasnutí červených světel po průjezdu vlaku atd.!
Neni cas kvuli blbe zavore riskovat kamion, vlak, natoz svuj ci cizi zivot
No snad má někdo dobrou paměť a tu diskuzi o uvíznutí vozidla na přejedu si pamatuje. Hledat to nemíním.
A co když moc dobře věděl, že po téhle koleji nic nepojede, protože ta kolej u které stál vede „jen“ na nějaké seřadiště?
https://mapy.cz/letecka?pano=1&source=traf&id=15460&x=18.0722716&y=49.7083545&z=19
A jak mohl vědět, že něco nepojede na/z seřadiště.
To vědět nemohl. Někdo místní nebo znalý železničního provozu ale může vědět, že do toho nákladního obvodu nejezdí vlaky vyšší rychlostí (řekněme více jak 50 km/h).
No pokud to je jen obyčejný ranžír, tak Vmax 40/30 km/h, a to pokud tam není jiné omezení (nevím nejsem místní).
A je snad jedno kolik se tam jezdí, nemají tam co dělat v době výstrahy, a to, že v ranžíru se jezdí pomaleji není žádná polehčující okolnost.
Shodneme se na tom, že tam nemá co vjíždět. To co jsem chtěl říci bylo to, že pokud by věděl, že hlavní trať je od něj x metrů a že je bezpečné vyčkat až se závora zase zvedne mohl to být důvod proč nepanikařil a necouval i když byla závora dole.
A ono jako naschvál něco pojede na/z ranžíru, a sice 30/40 km/h je méně jako 160 na koridoru, ale už to nějaké následky nese. Takže ne, žádné je to bezpečné, žádné vjetí na přejezd ve výstraze není bezpečné, naopak musí posílit osvěta, co v takovém případě.
„Takže ne, žádné je to bezpečné, žádné vjetí na přejezd ve výstraze není bezpečné, “
Tohle už mi připadá jako ten přéběh o stavbě bybylonské věže. První mluvil k druhému, ale druhý prvnímu nerozumněl.
A když tak toužíte po tom dělat osvětu dělejte jí. Naučte lidi na přejezd nevjíždět pokud bliká výstraha nebo zní zvonek. Naučte je nevjíždět na přejezd když se po průjezdu vlaku přejezd závory teprve zvedají a světla stále blikají a učte je to hlavně u přejezdů jednokolejných. Tam si totiž lidé myslí, že když po té jedné koleji právě projel vlak, že už žádný jet nemůže. Tohle když vyřešíte nemusíte řešit uváznutí na přejezdu, protože pokud už tam auto zůstane stát z důvodu technické poruchy těžko s ním stejně tu závoru prorazíte.
Uvědomil jsem si, že jde o infrastrukturu SŽ, kde každá modře natřená žbrdle musí být certifikovaná od autorizovaného vendora(s patřičnou přirážkou), takže asi máte pravdu a Dobrá správa ty červeno-bílá břevna skutečně kupuje za vyšší statisíce 🙂
To zase ne, ale někde nedávno proběhlo info, že taková taková zlomená závora je klidně 50 000Kč. Bylo to tuším v souvislosti s tou Felicií Pickup co zůstala na přejezdu a když závora za ním spadla tak vycouval . Tedy jestli se nepletu.
https://www.idnes.cz/olomouc/zpravy/horni-hermanice-prejezd-auto-uvezneni-prorazena-zavora.A231026_142106_olomouc-zpravy_stk
Nepletu ;- )
od spadnutí závory do příjezdu vlaku na koridoru může být třeba jen 15vteřin..než zastaví, než přijdou lidé mu to nadzvednout a pak než s tím kamionem odjede to nemusí stíhat, krom toho, kdo mu to půjde zvednout, je rovnou sebevražedný šílnec, protože až vlak ten kamion trefí, tak je smete s sebou..nic jiného než okamžité odjetí z přejezdu závora nezávora neexistuje a už rozhodně se k takovému vozidlu vůbec přibližovat
Ano, já tomu naprosto rozumím. Já tam tu závoru nezvedal a ani jsem nebyl ten řidič co jí měl za boudou. ;- )
A tohle má řidičák. Tak snad jezdilte jinde, než já.
Bla bla bla . Dělat machra za klávesnicí umí kde kdo. Znát a dodržovat pravidla a jezdit bezpečně už tak snadné není a podle toho to taky na silnicích vypadá. Jak jste na tom s bodovým hodnocením? Máte 0 ? A kolik jste platil pokut za celou dobu co jste držitelem řidičského oprávnění za rychlost, nepřipoutání, za mobil v ruce, za nedovolené parkování či vjezd a jiné? Nikdy žádnou? Pokud tomu tak je pak super. Pokud není nemáme se my dva o čem bavit.
No, zatím tady tím klávesnicovým machrem jste Vy.
Aha, takže bez odpovědi.
Kdyby novináři v takovém případě o tom aspoň napsali, třeba by si to někdo přečetl. Jenže ne! I tady na Zdopravy se akorát napíše že „přítomní lidé závoru zvedli a umožnili kamionu odjet“. Prosím zdejší redaktory, aby si z toho vzali poučení a šířili do světa osvětu, jak se má zachovat řidič, když „uvízne“ v závoře. Sice by se to správně mělo natlouct do hlavy už v autoškolách, ale každá jedna poučená osoba dobrá.
Proč je závora na výjezdu z přejezdu. Kdyby tam nebyla, předešlo by se zmatkům, vystupování z aut a zvedaní závory při jejím poklesnutí, výjezd z přejezdu by byl volný. Poláci jezdí přes přejezdy na červené světlo – zastaví je až závora
Protože se najde banda idiotů co by to přes tu chybějící závoru objížděla
Všiml jste si, že ten kamion stojí před přejezdem a v dáli přijíždí vlak? Z toho usuzuji, že mu na kabinu spadla závora na vjezdu a nikoliv až na výjezdu. A kdyby ho uvěznila výjezdová už vidím jak jede dopředu zatímco lidé zvedají závoru a drží jí celou dobu než přejede návěs. Délka kabiny je kratší než délka návěsu a pokud by to bylo skutečně vjezdová jak si myslím je nelogické jet do přejezdu, ale vycouvat. 😉 Ale usuzuji jen z fotky a ještě k tomu vyfocené za tmy . Ale i na té je vidět tato plechová zastávka či… Číst vice »
Na koridoru nemají být žádné přejezdy.
Ne. Na silnicích nemají být lidé co neumí bezpečně řídit vozidlo. Světla tam jsou, závora tam je a značky na přejezd upozorňující taky tak co chtít víc
Děkuji za perfektní ilustraci přístupu, kterému říkám „zaslepené papírožroutství“. Máme lejstro, co víc chtít. Já bych teda chtěl efektivní řešení, ne pozérské kecy, které k ničemu nevedou. Vyfiltrovat z několika milionů řidičů, včetně zástupu cizinců (o kterých naše úřady nic nevědí), 100 % nebezpečných jedinců, je naprosto nereálný cíl. Není žádný způsob, jak jej dosáhnout. Nemůžeme mít tolik policajtů, a i kdybychom měli, tak hádejte – taky jsou to lidi a budou mezi nimi nebezpeční či pitomí jedinci. Upravit infrastrukturu ale reálné je. A je to výhodné i z jiných důvodů. Koneckonců tomu vozidlu může chcípnout motor při přejíždění i… Číst vice »
Na druhém konci stanice je fungující silniční nadjezd a jeho použitím by žádná významná zajížďka nikomu nevznikla (viz mapa). Tzn. rychlé a funkční řešení = okamžitě z tohoho (a jiných podobně situovaných přejezdů – např. Frýdek-Místek) nadělat pouze přechody pro pěší.
Pořád máme autoškoly kde se dělají závěrečné zkoušky a potom máme bodový sytém. Pokud není policistů dost máme kamery.
“ Koneckonců tomu vozidlu může chcípnout motor při přejíždění i v momentě, kdy je volno“
A to je přesně to co jsme již jedou řešili a já řekl, že když někomu chcípne motor (dojde palivo) pořád má klíček, akumulátor a něco čemu se říká startér. Ale to platí jen pro auta s motorem spalovacím. Když chcípne motor elektromobilu jste víte kde.
Jednou de může přehlédnout každý. I Vy se třeba jednou přehlédnete.
Sice vím, že se říká „nikdy neříkej nikdy, ale tady mohu s jistotou říci, že toto se mi opravdu nikdy nestane. Já totiž nejezdím jen přes přejezdy kde světla nebo dokonce závora je a dost často jezdím i přes přejezdy kde nic z toho není. A to člověka naučí jak se má při přejíždění chovat když se musí spolehnout jen sám na sebe. Čím častěji člověk takové přejezdy přejíždí tím dříve se mu to dostane pod kůži a pak to (kontrolu směrů na trati a všechno ostatní) dělá naprosto automaticky.
Bohužel řidičák dostávají lidi, kteří by ho dostávat neměli a sebrat jim řidičák na trvalo taky moc dobře nejde, protože by to přes politiky neprošlo, to by je lidi nevolili,.
Chce se víc, chce se tomu riziku předcházet. Obzvlášť u takto důležité a vytížené infrastruktury.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ridicak-ridicsky-prukaz-novela-pokus-autoskola.A210313_105116_automoto_fdv
Já bych to viděl na jeden opravný pokus a pokud žadatel neuspěje tak ahoj za nějaký čas (třeba dva roky).
To mate mozna i pravdu.
Jen na prejezd ve vystraze se nevjizdi ani na nekoridorove trati
Máte pravdu, ale systémová (třeba že by to byla stavba ve veřejném zájmu), finanční (přidělen ročně objem peněz) a politická (to si má železnice zařídit sama a investici musí zdůvodnit nějakou ekonomikou) podpora tohoto řešení není.
Podle fotek se jedná o polský kamion. Nedávno zde byl článek uvádějící data, jakých národností jsou účastníci nehod na českých přejezdech. Nechci uvedená data nijak zpochybňovat, ale docela by mě zajímala statistika týkající se pouze řidičů kamionů a to v delším časovém období.
Z toho co se dočítám mám totiž (myslím si oprávněné) pochybnosti o polských řidičích kamionů a čísla v minulém článku mě zrovna nepřesvědčila.
A že je to polský kamion jste poznal podle čeho? Já z tý fotky poznám jen, že to bylo Iveco Stralis
Z fotek u tohoto článku to poznat není, to máte pravdu. Našel jsem to článku na jiné stránce, tuším Idnes.
A zase jsme u toho. Nevíme jakou RZ měl tahač. Že má PL RZ návěs ještě nemusí nic znamenat. Tedy může, ale nemusí.
Už jsem to dohledal. Máte pravdu. Na vratech Przevez….. a na RZ PL
https://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QR_7/WG9Uo/studenka-kamion-zavory-zeleznicni-prejezd.jpeg?fl=cro,0,0,2048,1152%7Cres,2560,,1%7Cwebp,75
Tak když holt nejde jen odkaz na obrázek tak jinak:
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-na-kamion-na-prejezdu-ve-studence-spadla-zavora-lide-vcas-zareagovali-40450965
Kamion může být polský, ale to ještě neznamená, že řidič byl Polák.
Uvidíme, až bude známo víc. Zatím nic netvrdím, jen mám pochybnosti a docela by mě zajímala tvrdá data
Když je kamion polský, tak je řidič na 99% Polák nebo Ukrajinec.
Což se však nedozvíte. Třeba jako tady.
https://tydenikpolicie.cz/policiste-na-decinsku-odhalili-ridice-s-magnetem-na-tachografu/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Je jedna jaka to je narodnost. Jen by melo byt mozne mu sebrat papiry at je odkud je
Není to jedno. Každá zem má odlišné pravidla a kulturu. Pokud Poláci mají tolik nehodlá přejezdu tak možná problém je že v Polsku přejezdu fungují jinak a kultura řidičů vůči přejezdu je jiná. Pak se muže řešit problém a věci co se dá dělat je fakt hodně. Také mužů hned říct že v Polsku přejezdy fungují jinak a když začne blikat světlo tak to trvá mnohem déle než závory se zavřou a kultura řidičů je kolem přejezdu jiná. Česko je jen jeden Mali stát. Má své normy a kulturu. A často odlišit ou od jiných státu. Někdy i chybnou. Často… Číst vice »
Tak v tomto případě si myslím, že pokud se závora začne spouštět ve chvíli kdy pod ní projíždí auto kabinou zřejmě řidič pospíchal a myslel si,že to stihne.Jistě to blikalo dlouho předem než se dala závora do pohybu.Druhá možnost , že to valil do té tatáčky (jel po Nádražní směr 2. května jestli se nepletu) a nechtělo se mu brzdit (nevím jak tam, ale tady pořád chč..e) a prostě si řekl, že to stihne. Každopádně ten přejezd je hrozně dlouhý a přes několik kolejí. To snad i vypadá jako by to tam vůbec neznal (a za tmy nevidí jak je… Číst vice »
Tak mi tedy vy co jste dali mínusy řekněte co si myslíte vy. Že se PZZ rozblikalo a závora začala padat zrovna v ten samý okamžik co vjížděl na přejezd? To zrovna. V jeho neprospěch mluví to, že to bylo v podvečer a v 17:30 je už dost tma. Je tam sice zatáčka, ale i tak ta světla musel bezpečně vidět už ve chvíli kdy míjel značku 80m
Je úplně jedno jestli to tam zná nebo nezná. Koukám kolem sebe, vidím červenou, tak stojím. Kecy typu „‚myslel si že to stihne“ nebo „závora je ještě nahoře, tak jedu“ jsou o ničem a jestli za sebou mám 15 metrů návěs a vjedu na přejezd ve výstraze, tak jsem prostě debil. Tady fakt domněnky a omluvy nejsou na místě.
Souhlas. A neomlouvám. Jen se na věc snažím nahlížet ze všech úhlů.
Debil. Dozivotne sebrat profesak a nejlepe i papiry.
Asi jo
Já osobně bych to neřešil jako přestupek, ale jako trestný čin, všeobecné ohrožení s když by byl drzý tak jako zabití ve stádiu pokusu.
Já bych ty řidiče bičoval 24/7, aby si to uvědomili. To jsou takový negramotní debilové, kteří nevidí závoru a červená světla?
Bohužel někteří jsou:-)
Proč nepranýřujete Spržel, která slibuje podjezd a KÚ, že tam není zákaz >3,5t?Proč třeba nejsou před přejezdem dotatkové tabule v několika jazycích, že se jedná o nebezpečný přejezd?
KAŽDÝ přejezd je nebezpečný. To nemusí být napsáno na cedulích .
Ale např. na nebezpečných částech silnic tyhle dodatkové tabule dost často jsou 🙂
Každý přejezd má 1 výstražnou značku, 99 % dvě (na dvou místech) a 90 % čtyři. Jaké to jsou, si snadno nastudujete.
Spržel má na přejezdu funkční výstražná světla a závory a pracuje na jeho nahrazení podjezdem. Tady si myslím, že si dostávat bídu úplně nezaslouží.
Dobrou spravu nesnasim, ale u kazdeho prejezdu nemuze byt 24/7 sluzba s RPG ci Javelinem, co podobne blbce bude zastavovat
Proč sakra není na tuhle silnici dán zákaz vjezdu kamionům, když kousek vedle je ten nový most? Tahle jejich zkratka už stála zbytečně život mnoho lidí…
A nemůže tam být někde vjezd do nějakého areálu co tam je, že by tam potřeboval zajet?
1, Je tam vjezd od areálu, kdy je to přes přejezd 2km místo 5km přes město.
2, Přes přejezd jezdí dost lidi na dálnici směr Ostrava a opačně. Prostě je to rychlejší přejezd a směr Exit 342 než most a Exit 336.
Díky.
privatizace zisku, socializace ztrat… proc by majitel špedice platil vic penez za delsi cestu , kdyz podjezd zaplati danovej poplatník… a majiteli zustane zisk… proste prerozdelovani…
Kdyby tam byl zákaz jak by se měl kamion dostat třeba sem?
https://mapy.cz/zakladni?l=0&pano=1&x=18.0842085&y=49.7229230&z=17
Já osobně bych tam jel právě tudy než se táhnout přes město
Kolik mrtvých tam ještě bude muset být než tam ten zákaz dají… To je jako když je někde blbě značená křižovatka. Musí se tam stát X smrťáků než někomu dojde že to je blbě značené a předělá se to.
Protože podle mě zavedení toho zákazu bude v ČR stát několik desítek milionů a bude se to táhnout skrz úřady třeba dva roky 😀 😀