LOT 3a leaderboard

Další „hladolet“. Joon vystřídá Air France na lince Praha – Paříž

Airbus A320 společnosti Joon. Foto: Anna Zvereva / Wikimedia CommonsAirbus A320 společnosti Joon. Foto: Anna Zvereva / Wikimedia Commons

Air France přenechá letecké spojení Prahy s Paříží své loni vzniklé značce Joon, která se profilovala původně jako hlavně dopravce

Zpět na článek
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gogo

Pokud bude v ekonomické třídě konec bezplatného jídla vyvážen odpovídající slevou na letence tak to beru, pokud ne tak je to prasárna. Osobně také považuji lety do cca 3 hodin za místní frekvenci na které jídlo nepotřebuji pokud si mohu přinést na palubu vlastní nápoj.

Ondra

Jídlo a nápoj si můžete vzít vzdy

MeKE

Je pravda, že ani AirFrance ma na tejto trase servisom, službami, prístupom posádky a pod. neoslovilo ale na Joon medzi Lisabonom a Parížom nezabudnem. Neschopné posádky, ktoré nevedeli anglicky, bezplatná bola len káva a voda (nehovorím, že potrebujem niečo viac, ale kupovali sme to ešte ako AirFrance) a celkový dojem bol veľmi zlý. Navyše ako “lowcost” na tejto linke nemajú šancu.

Alibaba

Teda nechápu proč takovýhle krátk let nazýváte „hladolet“?
Asi mám jako uživatel nízkonákladových letů po Evropě jinou představu. Na cca až maximálně 3 hodiny letu by mě nějaké jídlo v letadle ani neoslovilo.

T.H.

Přesně tak – typickým „hladoletem“ je spíš většina destinací ČSA, kde člověk dostane rozlévané nealko (z 2l flašky) a „lehký snack“ (karamelový „kekešek“ nebo nejlevnější krekry), ke koupi pak maximálně nějakou roky neměnnou bagetu (od Hamé…). Poplivávaný Ryanair má různé panini, croque, ohřeje lasagne, ratatouille nebo kuře s těstovinama… protože to je kšeft. Jasně, ani to není žádný kulinární zážitek, ale letadlo je od dopravy z místa A do místa B a jídlo na hodinovém letu rozhodně není nezbytností. Jde jen o to, aby se „low-cost“ různých státních molochů taky odrazil v „low-fare“ pro cestující :).