Další expanze italských rychlovlaků ve Španělsku. Iryo po 31 letech prolomilo monopol Renfe v Andalusii

Jednotka Frecciarossa 1000 v Seville. Foto: IryoJednotka Frecciarossa 1000 v Seville. Foto: Iryo

Na obou nových trasách začíná Iryo se dvěma páry spojů denně.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
rhol

Také drobné zklamání: Původně slibovali, že Frecciarossa 1000 bude uhánět až 360 km/h, čímž se stane nejrychlejším kolejáčkem v Evropě…a nestalo se tak: Jede to „pouhých“ 300 km/h. 🤔

jkjk

V Itálii žádná trať nad 300 km/h není, ve Španělsku jen část trati Madrid – Barcelona (na 310 km/h). Moc by se tedy nevyplatilo na něco rychlejšího certifikovat. Ono taky zatím v Evropě žádná trať nad 320 km/h není. Otázkou je, jestli se v Evropě někdy něčeho rychlejšího dočkáme (možná britská HS 2).

názor

Zase taková hitparáda s poklesem cen to tedy není, pár akčních jízdenek koupených s velkým předstihem není žádné terno. Snad budou v budoucnu přiděleny novým dopravcům další sloty.

Danny

Díky bohu. Ty ceny byly ve srovnání třeba s Francií či Německem fakt mimo.

Jan Schmidt

a u nás se řeší facelift regionov. To je na zvracení…

F. K.

A kde byste u nás chtěl posílit konkurenci na VRTkách? :-)))

Jiří Kocurek

Docela bych věřil tomu, že zastánci jediného správného dopravce ve Španělsku řeší vyzobávání rozinek a že má červenej jezdit lokálku, ideálně úzkou.
A věřím i tomu, že tamní šotóši se hádají nad modernizací nějaké lokálkové soupravy, ideálně úzké, že tím zas**ní modernisté zničí a zdevastují historického ducha tratě.

Petr

Tak tak, blázni jsou všude 😀 …Ale jinak my normální oceníme co největší konkurenci kdekoli. Čím nižší cena cestování, tím líp, a musi si tom projít evidentně každá země, z nehorzanych cen a příšerného komfortu (viz cd na trati Praha-Ostrava před nástupem konkurence) do cenově přijatelného moderního cestování 🙂