Další čínský vlak na evropské koleje. Nové dvoupodlažní jednotky si pronajme rakouský Westbahn
Nová elektrická jednotka pro Westbahn. Foto: CRRC
Rakouský dopravce si pronajme čtyři jednotky, základem flotily mají být ale nadále vlaky od Stadleru.
… a škodováci nebudou mít co žrát!
Tak vypadá moderně, ale opravdu by mě zajímala spolehlivost. Ale to uvidíme až za několik let.
Dobré, je znát, že tyto vlaky jsou o úroveň dál, než např. škodovácké pantery. Bylo by zajímavé cenové porovnání.
Na jaké jsou úrovni, ukáže průběh schvalovacího procesu a hlavně čas, tedy provoz samotný.
Není nad to jásat,že tady liberalizace bude tahat čínské zboží..
Hlavně že v Číně je milion obchodních překážek. Naschválů. Barier. Podnik si tam musíte otevřít s číňanem.. Ale my.. My budedeme mít otevřený trh. Migrační politiku.. A všechno
Janku, pošleš mi prosím Tě zdroje, ze kterých čerpáš? Především mi jde o tvrzení, že číňani mají do Evropy dveře otevřené a nemusí nic, ale že Evropa se v číně neprosadí. Děkuji
Tak třeba Tesla se v Číně (Shanghai) uchytila na výbornou. Je to hlavně o tom, s jakou vizí kdo přijde.
Ne. Je to hlavně o tom, s kým se znáte, komu dáváte desátek a jak moc jste populární.
Docela hezké.
Konkurence bude jedině plusem, jaká to bude kvalita a užitek, to ukáže čas.
myslíte konkurovat mnohdy dotovaným produktům z číny, kde si s dodržováním ekologických a pracovních předpisů nedělají takový problém, zatímco EU výrobci toto vše dodržovat musí?
já tomuto říkám dumping a ne konkurence
…o vývozu Škodovek na Západ za Husáka.
Ten interiér oproti původním jednotkám Stadleru vypadá jako silný low cost. Každopádně, je to velmi zajímavý krok a hodně se těším na svezení se těmito vlaky. Westbahn překvapil. Umí to.
To se to kšeftuje, když vás podporuje dumpingová velmoc.
Jsou nějaké novinky ohledně schvalování jednotek Sirius? Poslední zpráva zde je z prosince.
Prý by mohl být hotov v srpnu
Jasně, bez funkčního a schváleného ETCS…
Od koho je ETCS?
Proč je stanoviště sprostě obšlehnutý Stadler? 🤨
CRRC Times
Protože je řízení obšlehnuté ze Síria.
A proč je to hlavně taková skrýš?
Jen kvůli těm TSI?
TSI je jedna věc, zastaralé výpočetní techniky druhá.
A, že to těm Rakušákum nevadí, brát a najímat si něco od komunistické Číny, kde se potlačují lidská práva. To jenom naši rusočínští bijci neustále kvičí a hrůzách které tam panují.
Politika je jedna věc a byznys druhá. To že to u nás jaksi splývá je jiný problém. Současně se část byznysu bez Číny neobejde a další část si na Čínu stěžuje,jako nekalou konkurenci.
Jen mínusujte, pravda se nenosí.
Tak v Rusku určitě ne.
Vy jste napsal nějakou pravdu? Já tu vidím jen nějaký osobní navíc silně emočně zabarvený názor. A názor není pravda 😉
Přesně, měli brát výrobky jediného správného výrobce.
Vůbec Rakušákům nedochází, že ty vozy budou jen pojízdné 5G vysílače a generátory covidu19.
Navíc kdo se tím sveze, tak se stane uctívačem strany, případně se odstěhuje do Číny.
další troll…
na vyspělém západě podporují domácí průmysl 🙂
Honda v Británii, Toyota v USA, Ford v Německu, Škoda v Rusku. Tož si vyber.
A za 20 let Siemens a Pesa v ČR 😀
Cože? V Drásově je Siemenes už kolik roků…
Myslím u Státních drah a městských dopravních podniků jako dodavatelé vozového parku.
Scheißewerke Pilsen nebude nikdy oslovena. Naopak budou krom zmíněné dvojice ještě Bombardier, Newag, a Stadler.
No ještě, že to není až tak úplně pravda. Jinak bysme toho moc nevyvezli, v Mýtě by se udělala tak desetina autobusů a DB by kupovala jen Siemense. Pesa, Bomardier, Alstom a okrajově i Škoda by si tam neškrtly.
Mimochodem, co je pro tebe domácí auto – Škodovka z Boleslavy nebo Hyundai z Nošovic, když český není už ani jedno?
Hmm, tak především to, že Škodovku i Hyundai vyrobili v České republice znamená, že zaměstannci byli češi atd. Narozdíl od Trabanta, například.
Jenže rozhodující je kvalita a cena. Kdyby Němci přesatli kupovat Škodovky, protože nejsou vyrovené v Německu, tak by firma měla dost velké problémy. To nechcete. A co se týká mobilů, tak Aligator je česká firma.
Já bych řekl, že jim to nevadí. Oni jim prostě nelezou do zadní části těla, ale výrobek si od něj koupí. Prostě odtud až potud. My tady máme problém v tom, že prezident Zeman je schopen udělat rozhodnutí, které bude nevýhodné pro ČR (vlastizrada), jenom proto, že to někdo chce (pan Nejedlý z Lukoilu, PPF kvůli HomeCreditu v Číně atd.). Nevím, jak vy, ale v životě jsem udělal dost často rozhodnutí, kdy jsem někomu řekl, že je sice deb*l, ale že s ním obchod udělám. A on byl kupodivu v pohodě. Věděl, že si o něm myslím, že je deb*l,… Číst vice »
tak Belavii to spočítat můžou protože od tý nic nepotřebujou 🙂 ale Nord Stream stavějí dál…
Jedna věc je kupovat čínské výrobky (počítám, že jich také kopec máte), stejně tam vládne drsný trh, druhá věc je lézt do řiti tamnímu systému diplomatickou cestou. Dokonce můžete říct, že ještě jednou budou mít problém s podporou Taiwanu, tak už příště nic nekoupíte. Nemusíte se u nákupu klanět straně.
Problém je u nás v okolí našeho prezidenta, který se plazí v prachu jen se Čína zamračí. Přitom z Číny nic zajímavého nemáme.
Tak tam ty rusofoby pošleme „na stáž“ v obvyklé ruské délce (dočasně navěky).
Číňani a rusové mají taky letadla od těch zlejch američanů a nějak je to nebolí.
Jo no, Boeing ve flotile Aeroflotu 🙂
rakušakum že soukromé westbahn. u nás obdobné soukromník leo si objednal siria.
takže první argumentacni faul, dorotko.
a můžeme pokračovat…prasečí způsob dodržování lidských práv v obou těchto zemích, jejich naprostá neúcta k mezinárodnímu právu a predatorske praktiky jsou velice dobře zdokumentované. stejně tak jsou obě země proslulé dodržováním ekologických norem.
a v neposlední řadě jsou obě země sovinisticky nacionalistické.
pokud se vám čínská či ruska totalita tak líbí…tak se tam odstehujte.
Komunisti, totalitáři a kryptofašisti budou vždy vzhlížet k těmhle prohnilým režimům a velebit je. A v ČR jich je víc než dost.
Jo a ještě jsem zapomněl na zcela naivní jedince, kteří se nechají jednoduše zmanipulovat ruskou a čínskou propagandou.
Zdá se mi to, nebo je z toho pro strojvedoucího fakt blbě vidět ven?
No vypadá to že nejmenší okno dali dopředu 😁
Vždyť to není tramvaj, aby dával strojvedoucí přenost zprava v křižovatkách.
Na KISSech také moc velké okno nebylo. Holt 200 km/h.
Z textu:
„Námluvy mezi rakouským čínským výrobcem a rakouským dopravcem….“???