Další část obchvatu České Lípy postaví Swietelsky stavební a Herkul
Silnice I/9 v Sosnové u České Lípy. Foto: Městský úřad Česká Lípa
Stavba má začít v prvním kvartále příštího roku.
Stavba má začít v prvním kvartále příštího roku.
Za to že tam nemají byt čtyři pruhy by zasloužili
Ty budou mezi Borem a Cvikovem, následně budou zúženy na dva s omezením na 30km ve Cvikově, kde obchvat není…
Cvikov má také plánovaný obchvat. Čtyřpruh je hlavně pro trasu Děčín-Liberec.
A kudy ten plánovaný obchvat Cvikova povede?
Já vím jen o stavbě kruháče místo současné světelné křižovatky na I/13.
A kde se mezi Libercem a Děčínem uvažuje čtyřpruh?
Co vím tak tam co je (Liberec-Jítrava) a Svor-Nový Bor (souběh I/9 a I/13)
Obchvat Cvikova měl být nejdříve, je to největší blok Lc-Dc.
Pamatuju ještě úplně nejstarší průjezd Cvikovem, kde před vjezdem od Lc byly velké serpentiny. Jezdil jsem s Barčou bez serva/Š706 R/s pivem a závozník tam musel pomáhat s volantem. Ale časy to byly krásné…
Nebudou mezi Borem a Cvikovem ale jen mezi Borem a Svorem
Pletete si Svor se Cvikovem. Mezi Novým Borem a Svorem je souběh silnic I/9, I/13 a E442. Zatímco I/9 ze Svoru pokračuje na Rumburk a ke státní hranici, I/13 (E442) pokračuje na Cvikov a Liberec. Jinak současná silnice ve Cvikově bylo převedení dopravy z centra Cvikova (dnes ulicí Komenského). Ale protože doprava se od doby výstavby této silnice Cvikovem změnila a zhoustla, je z pohledu řidiče považována za nedostačující. Byla doba, kdy byl záměr zde zvýšit rychlost na 70 Km/h, ale byla zde smrtelná nehoda a je zde blízko této silnice základní škola. a 2 semafory. Myslím si, že oproti… Číst vice »
Kamenický Šenova a Českou Kamenici bude řešit nová silnice I/13 Děčín-Mařenice, v návaznosti na novou silnici I/9 Nový Bor-Česká Lípa.
Ale to nejdříve musí být přeložka silnice I/9 v úseku Dolní Libchava – Nový Bor. A pravděpodobně jste si spletl Manušice (část České Lípy) s Mařenicemi u státní hranice s Německem.
Pardon samozřejmě MANUŠICE. Přeložka I/9 mezi Novým Borem a Libchavou se má začít stavět v roce 2026, v roce 2029 má být hotovo.
Ovšem kdy se začne stavět přeložka I/13 zatím ŘSD nezveřejnilo (někdy kolem roku 2030)
Teď jsem našel letáček ŘSD. Takže zahájení stavby přeložky I/13 Děčín – Manušice 2030, uvedení do provozu 2035
Velmi dobrá zpráva! 3. most přes Ploučnici výrazně pomůže obsloužit průmyslovou zónu! Snad se podaří i ten zbytek.
Kolik se toho do České Lípy vozí od Děčína a na Děčín přes Žandov a Benešov nad Ploučnicí?
Tak třeba lidé od Děčína, Benešova, Žandova jezdí do České Lípy pracovat (do industriální zóny Dubice). Nebo jezdí na Mladou Boleslav. Někteří i do rekreační oblasti Máchova jezera. Vyhnou se České Lípě.
To je naprosté minimum dopravy, navíc pochybuji, že někdo z Děčína nebo Benešova jezdí pracovat do Lípy. No a z Děčína do Škodovky mi to připadá jako úplné sci-fi. Tahle část obchvatu České Lípy bez pokračování na Nový Bor (které se má stavět později, zahájení 2026)) nemá naprosto žádný význam.
Tak to toho víte opravdu málo. Já ty lidi znám a vzhledem k GDPR… 😀
No tak žádné tisíce lidí denně to asi nebudou. Ale jo, ať se jim usnadní dojíždění, ale samotné České Lípě to nic nepřinese, většina doprava pokračuje na Nový Bor a to tahle malá část obchvatu České Lípy neřeší.