Další část D7: Začalo stavební řízení pro středočeský úsek Slaný – Kutrovice
D7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravy
Téměř 17 kilometrů dálnice ve středních Čechách by se pak mělo motoristům otevřít současně v roce 2025.
Každá dálnice dobrá, ale bohužel ta nejpotřebnější nulka je v nedohlednu.
No konečně, a taky to chce protáhnout ty ultrakrátké připojovací pruhy na Exitu 3 a 5 které jsou snad charakteristikou D7
D7 dál od Slaného na Louny je zbytečná dálnice, která nemá intenzitu na 4pruh. Pár domků v Lotouši by bylo levnější vykoupit (a přestěhovat na Seychelly) – než stavět obchvat a ještě formou dálnice…
I kdyby měla nižší intenzitu tak po jejím dokončení se zrychlí cesta do Lipska a na východ Německa, čímž uleví trochu D8 a uleví i I/15 jelikož lidi z Mostu budou radši jet do D7, jó a taky nezapomeňme na Triangle
Do Lipska přes Chomutov? 😀 než dojedete do Chemnitzu z Chomutova, tak jste v Lipsku z Letňan.
No nevím, Němci oznámili že ten jejich čtyřpruh protáhnou až na hranice tak uvidíme….
Jak často tím směrem jezdíte?
Nic jako zbytečná dalnice v ČR neexistuje. Jsou jen ty, po kterých se jezdí (zaplatpambu za to), ty co měly být otevřené včera a ty co měly být otevřené před dvaceti lety….
Pane Schmidte, nevím kde bydlíte, ale já vytížení například moravských dálnic nekomentuji, protože to nevím. Ale jedno vím jiště, tahle dálnice měla dávno stát. Intenzity jsou velmi vysoké a to včetně kamionové dopravy. Přičtu-li k tomu těžké nehody pak včera bylo pozdě.
dejme tomu že bude hotovo. a celkově bude zbývat jen 200 km dostavět . pracuje intenzivně ŘSD nebo MD na studii kterou úspěšně nakopl Dan Ťok? pokud tu lidi dobře pamatují ví co myslím. myslím tím velký český okruh co propojí krajská města v čechách . kdo ne dávám odkza druhý video kousek za 2 minutou.. ví někdo zasvěcený jestli už běží něco okolo územního plánování ?
https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2499250-tok-mohl-byt-ministrem-i-v-dalsi-vlade-podporu-ktera-mu-chybela-jiz-pry-ma
Myslím, že jsem četl před nějakou dobou u Radka Mátla na Twitteru, že by měla být taková (nebo podobná) studie představena ve 4.Q letošního roku. Nechce se mi to teď přesně hledat. Někdo znalejší mě když tak opraví.
Jmenuje se to „Možnosti a příležitosti rozvoje dálniční a silniční sítě ČR“. V zadávací dokumentaci se píše: Hlavním cílem této veřejné zakázky je navrhnout rozvoj dálniční sítě a sítě silnic I. tř. s vazbou na okolní státy, a to nad rámec stávající koncepce sítě k r. 2030 s cílem: – výrazně zvýšit kvalitu tangenciálních silničních propojení v rámci ČR (s důrazem na propojení krajů a měst) – snížit dopravní zatížení přetížených uzlů velkých aglomerací (Praha, Brno) – nabídnout alternativy hlavních dálkových tras (objízdné, resp. záložní trasy apod.) – to vše s ohledem na vývoj budoucí přepravní poptávky Výsledky by měly být na… Číst vice »
Jednou jsem se extrémně nudil a nakreslil jsem si na mapě trasy těch tangenciálních dálnic:
D20 z Českých Budějovic do Plzně
https://mapy.cz/s/hazabadeca
D20 z Plzně do Karlových Varů
https://mapy.cz/s/jedasosozu
D13 z Karlových Varů do Chomutova.
https://mapy.cz/s/benugulame
D13 z Chomutova do Ústí
https://mapy.cz/s/jopalonodu
D13 z Ústí do Liberce
https://mapy.cz/s/heguzebeju
Jsem zvědavý na názory 😀 Tam kde je extrémní převýšení čekejte mosty, náspy, zářezy nebo tunely.
Hezká práce. Některé úseky už jsou pokryty studiemi dostupnými z webu ŘŠD. Není tam ale takováhle komplexní úvaha.
Tak zatím je postaveno cca 1350km + 150km se staví a 500km ještě chybí. Z toho 30km je již těsně před zahájením. Na konci roku tak bude (v optimistickém scénáři) chybět zahájit cca 470km což při průměrném tempu 19km/rok vychází, že máme práci ještě zhruba na 25 let.
Zas tak skeptický bych nebyl.. do 10let máme hotovo nebo max bude zabývat pár desítek km…
do 10 let se nejspise porad nesahne na D0 ci cokoliv v Jihomoravskem kraji.
Trochu se bojím, že tohle může být klidně hotovo dřív než kompletní pražský okruh 🙁
Pánbůh pomáhej. Ten Lotouš je letitý špunt a přitom zcela nesmyslný…
Lotouš se měl na konci socialismu bourat – myslím ta jeho východní část – a rozšířená silnice měla vést přímo intravilánem. Byla tam kvůli tomu desítky let stavební uzávěra, která skončila teprve nedávno, až když padlo rozhodnutí o budoucím trasování D7 okolo obce. Kdyby byli bývali soudruzi citlivější k nemovitému majetku a kdyby nakreslili tu silnici už tenkrát o pár desítek metrů východněji, mohl tam ten obchvat být už třicet let.
To už je obecně povinný i pyrotechnický průzkum? Nebo je na trase nějaká riziková oblast?
Povinný není, ale já mít bagr, tak bych bez něj do země nehrábl.
Myslím že nedávno to v Ostravě bouchlo bagru pod lžycí …
A vyjmenovaná slova po ž
Na Ostravsku ! Proto lžyce !
Super zpráva, že snad ten nejpotřebnější úsek této dálnice má nakročeno k realizaci. Za absence pražského okruhu je to až po styk z 1/16 de facto Objízdná trasa tranzitu a silnice 1/7 v těchto parametrech už prostě nestíhá.
Ty stykové křižovatky co mají vzniknout na sjezdech na 1/16 se mi vůbec nelíbí. Raději bych tam viděl kruhový objezd.
Ano, kruhové objezdy na dálnici jsou nejlepší !!!
Ale no tak. Já vím, že to bolí, ale zkuste to ještě jednou. Nic?
Kruháky se dávají místo průsečných, stykové průměrný řidič zvládne. Pokud bude rozhled, tak pak už jen záleží na tom, komu všemu v této zemi dají řidičák.