Další část D35 má stavební povolení, stavba úseku u Vysokého Mýta začne příští rok

Vizualizace úseku D35 Vysoké Mýto - Džbánov. Foto: ŘSDVizualizace úseku D35 Vysoké Mýto - Džbánov. Foto: ŘSD

Na stavbu je vykoupeno 85 % pozemků, chystá se vypsání soutěže.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojta_7

Jednoduchá a docela levná stavba, která mohla fungovat samostatně 20 i více let. Podobně jako třeba obchvat Loun…
Ještě nedávno měla začít letos! Nově má letos začít sotva 30km dálnic vč. modernizací a úseků, které lze těžko označit jako prioritní. Rozpočet ŘSD na roky 2023&24 naznačuje, že „problémy“ s výkupy pozemků jsou motivované snahou oddalovat stavby a „šetřit“. Jestli vidím dobře, tak rozpočet ŘSD je letos 59 mld. a v dalších letech je naplánován na sotva 40 mld… Jak chtějí postavit vše co slibují? Tj. D35, D11, D0, D3, D55, D6, D7, D52.

Tukan

Gratuluji, jen tak dál!

Asd

Jen tak dál a rychle až do Mohelnice. Včera bylo pozdě.

Joker

Ten, kdo Vám dal mínus je asi blázen. Nechápu, jak Váš komentář mohl někoho urazit.

blue

Třeba někoho, kdo má pocit, že dálnice nejsou potřeba a stavěl by všude jen železnici…

Emanuel

Je tu hrozně malá lobby pro lodní dopravu ci jezdce na zvířatech! 🙁

Otakar

Nebo někdo z Parchantů země nebo Chcanek z Tetčic.

Asd

Tak to nevím, protože v současné chvíli mám už mínusy dva. 😃 Po pravdě vůbec to neřeším, protože každý má právo na svůj názor měl by mít možnost jej vyjádřit. Osobně si domnívám, že to může být někdo , kdo si nejspíš myslí, že dálnice je zlo proti kterému je třeba z nejrůznějších důvodů bojovat.

Joker

To je moment, který si zaslouží kořaličku.

IBM

Už tam byli archeologové?

Vladimír Bílý

Pro mě nejdůležitější úsek na trase a to i pokud by byl zprovozněn dříve, něž navazující úseky. Ve špičce všedního dne je průjezd Vysokým Mýtem nejproblematičtějším místem současné I/35 mezi HK a Mohelnicí.

Jirka

Souhlas, ještě Litomyšl.

Otakar

A kruháč v MT? Teď tam opravovali silnici, plus Hřebeč. Největší zdržení na trase.

Jiří

Nešlo by prosím ty obrázky dávat ve větším rozlišení? Takto je to sice čitelné, ale vypadá to hrozně. Díky.

Zakon kaze

Souhlas, ja se divam pres informacni letak na vyssi rozliseni

Kodl

Bravo! Jen tak dal! Hlavne nepolevovat v priprave ani zahajovani a spise jeste slapnout na plyn, nebo tu zakladni sit nedostavime nikdy!
Diky moc!

Vojta_7

Tušíte vůbec, co se děje? Vždyť letos se nezahajuje prakticky nic. Další roky to bude ještě horší… Fakt bravo.

Zyx

ŘSD ma SP ted vicemene v polovine roku stavet se zacne az pristi rok. Me to pripadne, ze u jinych staveb je RSD je ponekud hbytejsi. Nerozumim, proc ne zde. Ten usek muze fungovat samostatne a pritom pomuze obyvatelum v Myte.

Ze by nedostatek financi?

Jiří Kocurek

Pozor! Rozhodnutí ještě není pravomocné. Takže se ještě může Pepek Vyskoč odvolat.

…. anebo je to snaha koordinovat stavbu se sousedním úsekem, který má být uveden do provozu v roce 2026. To nejdražší, tunel Homole, už se soutěží. Džbánov-Litomyšl pak má jít do provozu 2027, kéž by se to i takhle povedlo. Protože samostatný obchvat VM sice bude sjízdný, ale s obtěžujícím nájezdem i sjezdem, narozdíl od celku.

haxor

O finance bych strach neměl. Spíš jde o to, že SP není pravomocné. Navíc stále beží výkupy. Pak se ještě podívejte, jak probíha poslední dobou výběr zhotovitele. Např. D6 Hořovice, Hořesedly, kde je snad již dvacáty posun termínu. Tuhle stavební sezónu se už nic nestihne a zahajovat na zimu nemá moc smysl. Myslím, že jaro 2023 je realný a i docela brzký termín.

Vojta_7

Sice -12 hlasů, ale jako jediný máte pravdu. Zdržení je úmyslné s vidinou nižšího rozpočtu v následujících letech.