Další aerolinky v potížících. Turecký Atlas Global zastavil na měsíc provoz, 18 airbusů je uzemněno
A320 společnosti Atlas Global. Foto: Bene Riobó [CC BY-SA 4.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0)]
Letecká společnost Atlas Global může být brzy už devátým evropským leteckým dopravcem, který letos skončí. Firma se sídlem v evropské
No, dúfam že to ustoja. Rovnako dúfam že aj Astra. V prípade oboch by to totiž znamenalo nemalé problémy pre cestovky.
Dost nepravděpodobné, když nelétají. To je obvykle konec. Lidi přestanou kupovat letenky, lidi začnou vracet už koupené letenky, jen výdaje na zaměstnance a letadla i když jen stojí na zemi, do půjčování peněz se také nikdo nepohrne v takovém stavu.
Mozno maju investora ked pozastavenie naplanovali v presne urcenych krokoch..na stranu druhu, prave cestovky ich mozu zachranit v pripade realneho obnovenia prevadzky. Tiez tomu neverim ale dufam ze to rozlietaju.
to jsou aerolinky, o kterých jsem nikdy ani neslyšel. chybět nebudou.
tak to teda budú 😀 minimálne 3 SVK cestovky majú zadelane na pekne problemy v pripade neobnovenia letov.
Odkud jejich chartery pro SK cestovky létají – Bratislava, Košice, Vídeň…?
BTS, PZY, SLD, TAT
Tak já je vídám na českém nebi (když poslouchám v noci ATC Praha). Pokud krachnou, tak budou zřejmě něco dlužit ŘLP (100% státní firma ,který odvádí své zisky do českého státního rozpočtu).
V poměru s celkovými příjmy na poplatcích to bude marginání častka.
Alespoň bude zase pár volných letadel.
České Smartwings a ČSA je potřebují mnohem více. Přesně tak.
Tak určitěééé… Ty tři týdny bez jakéhokoliv obratu ekonomickému zdraví společnosti jedině prospějí.
I když kdyby měl někdo na tureckém trhu padnout, tak spíš Onur než Atlas.
Už se těším na 16. prosince, až si budu moci koupit letenku. Snad se nevyprodají rychle, bude o ně totiž určitě zájem.
Asi turecký hospodářství. Myslim že určité „vyčištění“ leteckému trhu spíš prospěje.
Vy jste asi v poslední době nebyl v Turecku, když používáte pojem „turecké hospodářství“, že? Turecké hospodářství dokázalo mimo jiné postavit obří nové istanbulské letiště za dobu, za jakou naše hospodářství nebylo schopno postavit ani jednu další VPD na Ruzyni, ani vlakové spojení Ruzyně s centrem – vše je dosud jen na papíře. Dokázalo postavit i další most přes Bospor, a my ani novou lávku v Praze-Tróji. I tunel pod Bosporem, kdežto naši tuneláři jen tunely poněkud jiného ražení.
Tak to je konec.
SW Group to koupí