Další aerolinky omezují první třídu, zrušení se dotkne i letů do Prahy

Letiště Praha, jumbo Korean Air. Pramen: Letiště PrahaLetiště Praha, jumbo Korean Air. Pramen: Letiště Praha

Dvě největší korejské letecké společnosti – Korean Air a Asiana Airlines – se rozhodly výrazně omezit počty letů, na kterých

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
eLKá

Rozumím tomu. Jako rozdíl mezi First a Prestige u Korean Air pochopitelně je, ale už před 10 lety do Prahy létal KAL s Business ve verzi Sleeper v takovém uspořádání, že z každého sedadla byl přímý přístup do uličky, takže jako takovou tragédii bych to neviděl… A otázka, jak ta First byla zaplněna (a stejně to bylo jen pár míst)…

v.h.

Díky za článek. K těmto společnostem, které provedli omezení nabídky F/cl je potřebné ještě přidat Malaysia Airlines, které své sedačky F/Cl na palubě A350 budou nabízet, jako produkt Business suite. De facto se tím inspirovaly Asiana Airlines. Stále více se mluví o tom, že F/Cl vytlačil lepšíci se business classs produkt. To je pravda, ale není to jen o tom. U F/Cl chybí především zásadní odlišení od businessu, neschopnost to nabízet, jako komplexní produkt (nejen, jako lepší sedačky a nebo jídlo) a není zde ani standardizace produktu, jako je u businessu např. Air France má jen jednu řadu F/CL sedačky… Číst vice »

Vojta

nevím, zda-li sem můžu hodit odkaz, ale celkem zajímavé video mj. k tomu, proč mizí první třídy:
https://videacesky.cz/video/jak-funguji-tridy-v-letadlech

Martin V.

Zajímavé video. Z té analýzy ale vyplývá, že pro BA je na zabranou plochu v letadle nejvýnosnější Premium Economy, po ní Business a pak teprve First.

Y.K.

Kdysi jsem to sledoval a cena za letenku většinou sedí relativně přesně v poměru k zabrané ploše jedním cestujícím s tím, že nejvíce za cm2 to vycházívá v bussinesu.