Další aerolinka spustí lety přes Atlantik úzkotrupým letadlem. SAS bude létat do Bostonu

A321LR v barvách SAS. Foto: SASA321LR v barvách SAS. Foto: SAS

Letecká společnost SAS je dalším dopravcem, který nasadí na transatlantické lety úzkotrupý Airbus A321LR. Od září příštího roku začne létat

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukas

A pome na hejty akoby nikto do toho nesadol na 6/7/8 hodin… Kto sleduje tuto stranku a sekciu letectvo su ludia ktory sa o vseobecne letectco zaujimaju trochu viac ale 97% ludi, ktory denne sadnu do lietadla sa o letectvo nezaujimaju viac len ako kupit letenku, spravit peknu fotku z okna a selfie s letenkami a 90% ludi ani nevie cim letia. Ja si myslim ze A321LR / XLR bude velmi uspesny a osobne by som si v takom novom lietadle rad vyskusal taky dlhy let. Bezne je v A321 konfiguracia na 220/230 sedaciek a pri 157 bude dost miesta… Číst vice »

Lukáš F.

To je otázka, nevíme, kolik místa zabere business class, a třeba výsledný pitch v economy bude standardních 31″. Na druhou stranu, při takovém počtu snad nebude problém přetížení toalet.

Jan

U XLR/LR by tam teoreticky mohly být, za business třídou a těsně před exitem, toalety navíc. Ve výsledku by to bylo podobně řešené jako u wide-body, které mají taky minimálně jedy toalety umístěné uprostřed…

Bart

XLR/LR ale nemají exity umístěné jako widebody, ale takto: vepředu, dva na křídle (jako A320), kousek za křídlem a vzadu. zkuste se ještě jednou podívat na titulní fotku, nebo si v Googlu vyhledejte airbus a321xlr nebo lr, a zjistíte, že je to tak, jak vám říkám. vaší domněnce odpovídá pouze verze A321neo, ta má exity řešené jako widebody.

Mirek

pitch 31” je pro mě totálním utrpením, mám sice jen 192 cm, ale nohy mám nějak delší. Maximum, co jsem letěl na 31” byly 4,5 h, myslel jsem, že si tím plastovým příborem amputuji nohy

Jen tak

standardem je spis 32” (na longhaulech)

MildaIV

Na šířku sedadla je A321lepší než 777 s 10ti sedačkama v řadě. Odstup řad je pak čistě na rozhodnutí Aerolinek.

Daniel Novák

777 s deseti napříč je v současnosti etalon nepohodlí v Y, to mi jako moc velká útěcha nepřijde.