Dálniční oddělení bez dálnice. Policie zřídí základnu v Jaroměři s předstihem
Stavba dálnice D11 Smiřice - Jaroměř. Pramen: ŘSD ČR
Policie chce ve východočeském městečku zřídit v příštích měsících dálniční oddělení, ačkoliv dálnice se otevře až za rok a půl.
Jaká pak rarita pane autore článku. V minulosti bylo v Kocourovci na D1 dálniční oddělení bez dálnice a už asi pět let je dálniční oddělení Mikulov. Tam se ovšem ještě tak pět let do země nekopne. Jaroměř se dočká dřív.
„Měli jsme ty nejlepší úmysly, ale dopadlo to jako vždycky.“
Vzhledem k tomu jak v těchto končinách už teď jezdí auta s poznávacími značkami PL, bude jedině super, pokud se na to policie zaměří…
Policie se na PL rzetky může zaměřovat jak chce, pokud to jde přes české úřady, už z těch Lešků nic nevytlučou…. Ze správního řízení u našich orgánů mají těžkou …..taškařici….
Pokud vím, tak když je chytnou, tak jim celkem běžně zabavují auta.
Tak to možná při trestném činu v režimu „fetka ujíždí s drahým BMW ze SRN“…
Hlavním účelem zřízení dálničního oddělení v předstihu je do jeho vedení dosadit vyvolené, dokud to jde.
Boha jeho!
No, není to nic nového, jedno už je nějaký pátek ve Vysokém Mýtě https://www.policie.cz/clanek/dalnicni-oddeleni-vysoke-myto.aspx a tam dálnice ještě dlooouho nebude 🙂
Já myslím, že v obou zmíněných městech a hlavně nejbližším okolí, by si na sebe jakákoliv dopravní policie bohatě vydělala, jen by se muselo být trochu víc v terénu.
Smyslem dopravní policie není bohatě vydělávat, stejně jako policie takové
Spíše by nemělo být bohatě vydělávat . U státní je to měřítko pracovitosti a městská jakoby policie to má snad jako jedinou prioritu hraničící s určitou formou výpalného .
Nemyslel jsem bohatě vydělávat formou šikanování slušných řidičů, ale konečně být v terénu a trestat závažné a nebezpečné přestupky, kterých běžný řidič vidí denně nepočítaně, ale dopraváky vidí většinou tam, kde to moc smyslu nedává.
A jak myslíte že to dopadne. Chodí taky jen do práce , tzn než si dělat problém s rádoby vlivným kapitalistou nebo s někým s dlouhými prsty tak vylupnou někoho s vozem 5let+ a mají klid , idealně s dětmi nebo vozíkem .
Dopraváci jsou ti jediní kteří mohou „postavit do latě“ vlastníky a správce komunikací.
ŘSD (dálnice a I. třídy) je jakžtakž OK, ale krajské správy a obce, to je bída děs a utrpení. Značení někdy chybí, někdy je dokonce protichůdné, závazné normy a technické podmínky (nejčastěji na svodidla a značení pracovních míst) nedodržuje snad nikdo.
Bohužel tuto svoji pravomoc nevyužívají snad nikde v republice, sbírat čárky od uživatelů je snazší a bezpečnější…
tihle dopravní schvalovači u PČR podepíší městům a obcím často obrovské dopravní nesmysly, jen aby měli svůj klid…..
Naposledy projevili svoji kvalifikaci, když tvrdili, že tabule hranic Čech a Moravy nemá být hnědá, protože Čechy ani Morava prý nejsou kulturními ani turistickými cíli… Jako chápu, že otázka hnědého versus modrého informativního značení je naprosto zásadní, ale asi by ji měl řešit někdo úplně jiný než dopravní policie. Krajským úřadům je odborně nadřízen jeden z úřadů pana víceministra Borovského, nikoliv dopravní policie – ta může v rámci řízení jen nezávazně komentovat.
Výdělkem je i klidný a spořádaný provoz. Nebo kolik stojí čas řidičů stojících v koloně při nehodě ?
To samé v Mikulově. Dálnice tam bude možná za ,10 roků.
Nehorázný optimisto😣
Ale dálniční odd. Mikulov – Střed už bych tam pro jistotu zřídil. Nikdy nevíte….
Spíš nikdy.