Dálniční oddělení bez dálnice. Policie zřídí základnu v Jaroměři s předstihem

Stavba dálnice D11 Smiřice - Jaroměř. Pramen: ŘSD ČRStavba dálnice D11 Smiřice - Jaroměř. Pramen: ŘSD ČR

Policie chce ve východočeském městečku zřídit v příštích měsících dálniční oddělení, ačkoliv dálnice se otevře až za rok a půl.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Toník

Jaká pak rarita pane autore článku. V minulosti bylo v Kocourovci na D1 dálniční oddělení bez dálnice a už asi pět let je dálniční oddělení Mikulov. Tam se ovšem ještě tak pět let do země nekopne. Jaroměř se dočká dřív.

...

„Měli jsme ty nejlepší úmysly, ale dopadlo to jako vždycky.“

Eda

Vzhledem k tomu jak v těchto končinách už teď jezdí auta s poznávacími značkami PL, bude jedině super, pokud se na to policie zaměří…

Jan Sova

Policie se na PL rzetky může zaměřovat jak chce, pokud to jde přes české úřady, už z těch Lešků nic nevytlučou…. Ze správního řízení u našich orgánů mají těžkou …..taškařici….

Kalanis

Pokud vím, tak když je chytnou, tak jim celkem běžně zabavují auta.

Jan Sova

Tak to možná při trestném činu v režimu „fetka ujíždí s drahým BMW ze SRN“…

Rossec

Hlavním účelem zřízení dálničního oddělení v předstihu je do jeho vedení dosadit vyvolené, dokud to jde.

Daniel

Boha jeho!

Mech

No, není to nic nového, jedno už je nějaký pátek ve Vysokém Mýtě https://www.policie.cz/clanek/dalnicni-oddeleni-vysoke-myto.aspx a tam dálnice ještě dlooouho nebude 🙂

Petr 78

Já myslím, že v obou zmíněných městech a hlavně nejbližším okolí, by si na sebe jakákoliv dopravní policie bohatě vydělala, jen by se muselo být trochu víc v terénu.

Jakub

Smyslem dopravní policie není bohatě vydělávat, stejně jako policie takové

Pe.tr

Spíše by nemělo být bohatě vydělávat . U státní je to měřítko pracovitosti a městská jakoby policie to má snad jako jedinou prioritu hraničící s určitou formou výpalného .

Petr 78

Nemyslel jsem bohatě vydělávat formou šikanování slušných řidičů, ale konečně být v terénu a trestat závažné a nebezpečné přestupky, kterých běžný řidič vidí denně nepočítaně, ale dopraváky vidí většinou tam, kde to moc smyslu nedává.

Pe.tr

A jak myslíte že to dopadne. Chodí taky jen do práce , tzn než si dělat problém s rádoby vlivným kapitalistou nebo s někým s dlouhými prsty tak vylupnou někoho s vozem 5let+ a mají klid , idealně s dětmi nebo vozíkem .

Gale

Dopraváci jsou ti jediní kteří mohou „postavit do latě“ vlastníky a správce komunikací.
ŘSD (dálnice a I. třídy) je jakžtakž OK, ale krajské správy a obce, to je bída děs a utrpení. Značení někdy chybí, někdy je dokonce protichůdné, závazné normy a technické podmínky (nejčastěji na svodidla a značení pracovních míst) nedodržuje snad nikdo.
Bohužel tuto svoji pravomoc nevyužívají snad nikde v republice, sbírat čárky od uživatelů je snazší a bezpečnější…

Jan Sova

tihle dopravní schvalovači u PČR podepíší městům a obcím často obrovské dopravní nesmysly, jen aby měli svůj klid…..

Bob

Naposledy projevili svoji kvalifikaci, když tvrdili, že tabule hranic Čech a Moravy nemá být hnědá, protože Čechy ani Morava prý nejsou kulturními ani turistickými cíli… Jako chápu, že otázka hnědého versus modrého informativního značení je naprosto zásadní, ale asi by ji měl řešit někdo úplně jiný než dopravní policie. Krajským úřadům je odborně nadřízen jeden z úřadů pana víceministra Borovského, nikoliv dopravní policie – ta může v rámci řízení jen nezávazně komentovat.

Ketchup1970

Výdělkem je i klidný a spořádaný provoz. Nebo kolik stojí čas řidičů stojících v koloně při nehodě ?

malej-jarda

To samé v Mikulově. Dálnice tam bude možná za ,10 roků.

BeHe

Nehorázný optimisto😣

Jan Sova

Ale dálniční odd. Mikulov – Střed už bych tam pro jistotu zřídil. Nikdy nevíte….

Špaček Miroslav

Spíš nikdy.