Dálniční obchvat Otrokovic se otevře 29. června. Zatím jen v polovičním profilu
Stavba obchvatu Otrokovic (D55). Pramen: ŘSD
Veškerá tranzitní doprava bude odkloněna na obchvat. Otrokovicím, především místní části Kvítkovice, se tak výrazně uleví.
Mělo to být hotové do července, ale volby jsou v říjnu, tak není kam spěchat…
Stejně tak i D6 Lubenec se nám postupně přesunul z jara na léto a bude až v září.
Víte někdo, jak to aktuálně vypadá s pokračováním okolo Napajedel?
najdete na ŘSD: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/448/infoletak_d55-5506-napajedla-babice.pdf
Díky.
https://www.youtube.com/watch?v=HPNTxgUyc9Q
tady máš stav 14 dní starý
Ten postup a tempo vystavby je opravdu nervy drasajici. Vystavba proste pokracuje snecim tempem. Takto se nedockame zakladni dalnicni site ani v roce 2050, doslova a naprosto presne tak, jak popsal tusim Nejvyšší kontrolní úřad.
Ta data, pocty kilometru a doba trvani jednoznacne ukazuji, jak fatalne Cesko nezvlada vystavbu infrastruktury/dalnic.
V dalsich 10 letech opravdu necekam zadny posun ani urychleni.
Cožpak dálnice… Ale tak jestli si tím chcete drásat nervy, Vaše věc. Jiným zase půjde potom na nervy ten provoz – čím dál víc dopravy, a téměř vše už jen po silnicích. 🙂
To když se tady moudří modří rozkřikují, že Zlín má nádraží v Otrokovicích a dráty do překladiště v Lípě nad dřevnicí odmítají jako vyhazování peněz… zato ten Mochov!
Zato provoz proudící středy obci pod okny místním nervy nedrasá..Připadá mě, že žijete v nějakém bludu, že moderní dopravni infrastruktura je sproste slovo. A to moderní znamená, že provoz jezdí mimo obce (kde to jde tak po dalnicich), vlaky jsou čisté a jezdí včas, staví se koridory, VRT, atp. Buďme otevření tento věcem a nemysleme maloměstacky. 🙂
Není co slavit. Hotovo je ubohých 18 km a společný úsek s D1, zbytek v nedohlednu.
V nedohlednu bych to nenazval. Nyní je ve výstavbě 19 km (ano vím, že úsek 5509 se ještě nerozběhl), dalších 12 km je před rozjezdem. Možná by stálo za úvahu zrychlit přípravu úseků od napojení s D2, čímž by se zvýšil tlak na dostavbu 5510 a 5511, a to i v souvislosti s blížící se výstavbou obchvatu Břeclavy.
Do 101 km hodně v nedohlednu s rozběhem i rozjezdem. U nás něco zrychlit? Není co. I do Břeclavi 😂
Tlačit nové silnice, aby byly potřeba další silnice, tomu říkám strategie. 🙂 Ještě to někdo bere jako věc úlevy? Ale jo, je to svého druhu droga. 😉 A máte ji v dohlednu, jako jediný dopravní systém, který se prakticky rozvíjí, někdy až až.
O datových sítích a plynofikaci jste slyšel? Rovněž kanalizace se budují v obcích, kde nebyly, nebo byla jen jednotná.
Na obrázku 3 máte u sjezdu Otrokovice a Napajedla stejný kilometrický údaj.
To je plánek ŘSD.
Vždyť to je i se slibováním teprve 25 let. Už jsem byl skoro smířený s tím, že tahle část nikdy nebude.
D55 je ještě v pohodě. Ale „nikdy“ nebude D1 okolo Přerova, D49, nebo D3 ve Středočeském kraji. Jo a ještě D52 a (D?)I/43 a D0 na severu Prahy… Sakra, jak tak vidím, mohl jsem napsat jenom že nebude „nikdy“ všechno kromě D6, D7 a D35 😀
Ještě bude D11 a D48 (ta už ale skoro je)
Přitom D43 je „skoro hotová“, spodní stavba a krásně zpracované mostní objekty už tam leží desítky let. Dokonce i v některých mapách byla do 80.let tato dálnice namalovaná coby rozestavěná.
40 let ji vedli jako rozestavěnou, nepostavili víc než dva kousky. Škoda, že to není hotové aspoň jako půlprofil do Černé Hory. Takhle je u ZOO hotová divočina.
To je fakt, kam najednou kvaltujou, klidně by to jednu dvě generace počkalo 😀 Snad to nikdo nevezme vážně.
https://www.youtube.com/watch?v=HPNTxgUyc9Q
tady je aktuální stav u Napajedel